Ik dacht al dat ik het verkeerd hoordequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:49 schreef franklop het volgende:
ik zap maar weer, bij de NOS zeiden ze 'Martin niet bezig aan een indrukwekkende tijdrit'
Denk het wel idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want hij stayert achter een auto.
Dit kan toch niet waar zijn?twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 14:49:21Raymond Kerckhoffs meldt dat Andy Schleck het parcours niet op de fiets heeft kunnen verkennen. Hij zat wel in de auto achter Cancellara. reageer retweet
Paar minuten toch zeker!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, terwijl zijn tijd bij de eerste tijdmeting al bekend was. Typisch eerst een mening vormen, en dan hopen dat de tijd hem gelijk geeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:49 schreef franklop het volgende:
ik zap maar weer, bij de NOS zeiden ze 'Martin niet bezig aan een indrukwekkende tijdrit'
das wel waarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef franklop het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn?twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 14:49:21Raymond Kerckhoffs meldt dat Andy Schleck het parcours niet op de fiets heeft kunnen verkennen. Hij zat wel in de auto achter Cancellara. reageer retweet
Evans gaat dus winnen. Leuk voor Danny Nelissen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef franklop het volgende:
Ja het is waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef franklop het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie nog meer tijd verloren dan als ie gewoon rechtdoor was gereden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
wat ongelovelijk stom van Schleck zegquote:
Jawel hoor. Als de achtervolger hem inhaalt en Gesink houdt m niet bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |