Onzin. Je hebt er net zoveel schuld aan als Wilders.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Ik ga er vaak tegenin
Maar kan helaas niet op de hele wereld tegelijk aanwezig zijn
Je liegt weer eensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt er net zoveel schuld aan als Wilders.
Nee. Wilders is een bekend persoon die dit soort mensen creëert met zijn belachelijke uitspraken en ideologie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt er net zoveel schuld aan als Wilders.
Precies samen met Sarah Palin en Pamela Geller zijn het met hun mond kindermoordenaarsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Wilders is een bekend persoon die dit soort mensen creëert met zijn belachelijke uitspraken en ideologie.
Ik word anders behoorlijk agressief van jullie posts. Dus als ik nu mensen ga afslachten zijn jullie schuldig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Precies samen met Sarah Palin en Pamela Geller zijn het met hun mond kindermoordenaars
Goede vergelijking man. Jij bent echt goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik word anders behoorlijk agressief van jullie posts. Dus als ik nu mensen ga afslachten zijn jullie schuldig.
Je moet wel je verantwoordelijkheid nemen als forumgebruiker. Niet wegwuiven, hè.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Goede vergelijking man. Jij bent echt goed.
Dan is het nog de schuld van de politicus waar Arolsen op reageert.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik word anders behoorlijk agressief van jullie posts. Dus als ik nu mensen ga afslachten zijn jullie schuldig.
Jij doet er niks aan om hem te stoppen, dus je bent minstens net zo schuldig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Je liegt weer eens
Wilders zaait voedingsbodem voor geweld. Ik niet.
Onzin. Wilders is een bekend persoon, verder loopt je hele vergelijking mank. Daarnaast spreken ze in Noorwegen geen Nederlands.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Wilders is een bekend persoon die dit soort mensen creëert met zijn belachelijke uitspraken en ideologie.
Jij bent net zo goed verantwoordelijk. Hoop praatjes, weinig actie. Jij hebt ook bloed aan je handen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Precies samen met Sarah Palin en Pamela Geller zijn het met hun mond kindermoordenaars
Nee hoor. Arolsen roept op tot agressie met zijn belachelijke uitspraken, just like Wilders does volgens hem. Dus als er straks mensen dood gaan door Harry, dan is het de schuld van Arolsen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is het nog de schuld van de politicus waar Arolsen op reageert.
Klopt, maar Wilders roept agressie op bij Arolsen, waarna iemand anders weer agressief wordt van zijn reacties. Wilders is echter de bron.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor. Arolsen roept op tot agressie met zijn belachelijke uitspraken, just like Wilders does volgens hem. Dus als er straks mensen dood gaan door Harry, dan is het de schuld van Arolsen.
Yeah rightquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Kanker toch op. Het is gewoon een sick-fuck die op onschuldige kinderen schiet.
Ik heb voorbeelden gegeven van die rechts factfree gelovigheid van de laatste jaren. Van sociaaldemocraten zou ik eigenlijk geen dogma's weten die niet ernstig gerelativeerd zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:51 schreef apple_pie het volgende:
[..]
En dat zie ik dus niet zo. Het feit dat sociaaldemocraten bepaalde dingen uit het verleden hebben losgelaten betekent niet dat daar geen andere sprookjes voor in de plaats zijn gekomen...
En zo had rechts 20 jaar geleden net zo goed sprookjes als nu, ook al vallen de populaire van vandaag de dag jou misschien meer op.
Wacht even. Ik als persoon "met wat rechtsere ideen" ben slecht onderwezen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Mishu het volgende:
Ik zie de actie van deze extreem-rechtse meneer als een waarschuwing waar het heen gaat met mensen die er rechtsere ideeën op nahouden. Daar moet je als land iets tegen doen.
Je moet ze niet verder demoniseren maar nog meer het gesprek aangaan en het begint bij goed onderwijs.
Alleen veel Henk en Ingrids verpesten hun kinderen momenteel helaas denk ik. Valt weinig meer aan te doen.
En dan is het de schuld van de situatie waarop de desbetreffende politicus reageert. Zo kun je eeuwig doorgaan met schuld verleggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is het nog de schuld van de politicus waar Arolsen op reageert.
Nee, want Wilders doet zijn reacties naar aanleiding van de huidige situatie in ons land. Dus dan zijn de veroorzakers daarvan weer schuldig, m.a.w. Marokkaanse straatschoffies.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar Wilders roept agressie op bij Arolsen, waarna iemand anders weer agressief wordt van zijn reacties. Wilders is echter de bron.
Maar het zijn onze rechtse vrienden die ze binnen hebben gehaald.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, want Wilders doet zijn reacties naar aanleiding van de huidige situatie in ons land. Dus dan zijn de veroorzakers daarvan weer schuldig, m.a.w. Marokkaanse straatschoffies.
Werkelijk Koos, is dit je niveautje van vandaag?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het zijn onze rechtse vrienden die ze binnen hebben gehaald.
Sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Werkelijk Koos, is dit je niveautje van vandaag?
Of eigenlijk de laatste weken?
En dat is de schuld van de moffen die de wereldoorlog veroorzaakt hebben, waardoor we weer moest opbouwen. En de moffen zijn er gekomen door de eerste wereldoorlog, en dat kwam weer door de Serviërs en de Serviërs zitten met zichzelf in de knoop omdat ze geallieerd waren met het Ottomaanse Rijk en het Ottomaanse Rijk is islamitisch! Daar! Alles gaat terug naar de islam.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het zijn onze rechtse vrienden die ze binnen hebben gehaald.
Ja, meer de islam is gebouwd op de fundamenten van het jodendom. Altijd weer die joden!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat is de schuld van de moffen die de wereldoorlog veroorzaakt hebben, waardoor we weer moest opbouwen. En de moffen zijn er gekomen door de eerste wereldoorlog, en dat kwam weer door de Serviërs en de Serviërs zitten met zichzelf in de knoop omdat ze geallieerd waren met het Ottomaanse Rijk en het Ottomaanse Rijk is islamitisch! Daar! Alles gaat terug naar de islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |