abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:11:26 #152
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99834992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef Gulo het volgende:

[..]

Hij is biologische boer. Een biologische boer mag geen kunstmest gebruiken. Aangezien dat hij alleen een biologisch bedrijf heeft zou dit bij een goed werkend systeem eigenlijk niet als dekmantel moeten kunnen dienen....
Achteraf kijk je een koe in de kont.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:11:34 #153
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99834996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef Gulo het volgende:

[..]

Hij is biologische boer. Een biologische boer mag geen kunstmest gebruiken. Aangezien dat hij alleen een biologisch bedrijf heeft zou dit bij een goed werkend systeem eigenlijk niet als dekmantel moeten kunnen dienen....
Zou je alleen kunstmest mogen overhandigen bij een goedkeuring door de overheid nadat ze gaan controleren wat voor dingen je ermee gaat doen? Dat wil je toch niet? Ik kan nu ook naar 26 tuincentra rijden en een zooi kunstmest ophalen, je bent toch niet serieus voorstander van het dan moeten overleggen van id-bewijzen en VOG's?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_99834997
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je kan niet overal opletten.
Nee, maar ik dacht gelezen te hebben dat je als particulier niet zo maar enorme hoeveelheden kunstmest kon kopen om die redenen.

Een boerenbedrijf zou dan als dekmantel kunnen dienen. Maar een biologisch bedrijf niet natuurlijk.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:11:37 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99834998
Er is een nieuwe verdachte opgepakt volgens BBC World.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 13:11:52 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99835007
BBC breaking: niks over 2e dader, wel een man opgepakt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_99835012
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ja, maar er is geen verspilling van munitie als bij een automatisch wapen. Na 1 of 3 patronen afgevuurd te hebben moet je de trekker opnieuw overhalen.
Je kan beter een semi doen ja. Met auto is het magazijn in 5 seconden leeg.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99835014
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:10 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Uiteraard. De moordenaar staat voor alles wat al jaren met name op de FP door PvdA-bashers (de linkse kerk) is neergeschreven. Deze reacties zijn een besef van schuld die ze voor zichzelf proberen goed te praten.
Precies, FP, Geenstijl , het vrije volk. We lezen het al jaren misschien een decennium op het internet. Dit komt daar nou van.
Spetterpieterpater
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:12:20 #159
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99835018
Ik wil graag actief mee posten. Maar alles wat ik wil posten mag niet. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99835025
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:11 schreef yvonne het volgende:
BBC breaking: niks over 2e dader, wel een man opgepakt
Waarom dan?
Baby darling doll face honey
pi_99835032
Zijn facebook profiel voor de geïnteresseerden:

- Even de post in de koelkast omdat de volledige naam van de dader erin staat. Later wellicht terug ^O^ -

[ Bericht 51% gewijzigd door vogeltjesdans op 23-07-2011 13:15:07 ]
pi_99835065
quote:
Nou ja dat gaat dus over een giftig rechts klimaat, waar ik het iig nu niet over wil hebben. Het gaat mij om de motieven van deze specifieke man of mannen.
pi_99835074
Oogetuigenverslagen:

quote:
Drie jongens die het bloedbad op het eiland Utoya hebben overleefd hebben aan onze collega's van VG hun relaas gedaan. Ze vertelden hoe ze zelf ontsnapten en hoe de schutter het blijkbaar in eerste instantie op de mooiste meisjes had gemunt. Ze maken ook gewag van iets wat andere overlevenden al meldden: dat er volgens hen niet één maar twee schutters waren.
De Noorse politie zoekt dan ook officieel naar een mogelijke tweede dader van de aanslagen in de hoofdstad Oslo en op het eiland Utoya. Dat hebben het Noorse persbureau NTB en de Noorse zender NRK gemeld op gezag van de politie.

Marius Helander Roset: "Ik rende met drie anderen het bos in toen de man begon te schieten. Ik kon me verbergen onder een rots. Een paar anderen kwamen op dezelfde plaats schuilen. Na dik 45 minutenbesloten we om van het eiland weg te zwemmen. Maar dat lukte me niet met mijn kleren aan en ik moest terugkeren. In een grot heb ik met twee anderen geschuild tot we twee vissers hoorden roepen dat de dader gepakt was."

Twee daders?
Roset vertelde hoe de schutter voortdurend probeerde slachtoffers uit het bos te lokken om ze daarna om te leggen. Hij is er overigens van overtuigd dat er twee daders waren. "Ik weet zeker dat er vanuit twee verschillende plaatsen op het eiland werd geschoten op hetzelfde moment", zei hij.

Volgens de politie is Anders Behring Breivik (32) de enige dader, en hij was vermomd als een politieman. Breivik is ook blond. Maar overlevenden hebben het ook over een man die niet verkleed was als agent, dik, donker haar had. "Hij had een pistool in zijn rechterhand en een geweer op zijn rug", volgens Roset.

Ook Alexander Stavdal zag twee daders. "We dachten dat we het nooit zouden overleven. Ik belde nog naar huis om afscheid te nemen."

Genadeschot
Een 16-jarig meisje dat anoniem wenst te blijven zei dat de dader altijd zeker wou zijn dat hij zijn slachtoffer had doodgeschoten. "Ik zag een jongen liggen op de grond. Hij rilde en schudde. Ze kwamen terug en schoten opnieuw."

Mats Moen Kristiansen vertelde hoe hij stond te douchen toen hij de eerste schoten hoorde. Samen met enkele anderen in het badhuis, sloot hij de deur naar de douche. Ze slaagden erin om twee uur lang verborgen te blijven. "We hoorden de schutter op enkele meters passeren. Hij schreeuwde om zich heen. Het waren de langste twee uur van mijn leven. Uiteindelijk kwam het in de politie. Ik wist niet eens zeker dat het echt de politie was."

"Tien politieagenten begeleidden ons uiteindelijk naar het haventje. Ze zeiden dat we niet naar de grond mochten kijken. Maar we deden het toch en daar lagen al die dode mensen."

Biddend
Een meisje van 15 dat ook anoniem wenst te blijven vertelde hoe de schutter misbruik maakte van zijn vermomming als agent om slachtoffers naar zich toe te lokken. "Kom naar mij, ik heb belangrijke informatie, het is niet gevaarlijk riep hij. Daarna schoot hij op de jongeren die op hem afkwamen."

Het meisje kon onder een rots schuilen. De schutter kwam erg dicht. "Hij hijgde en op een gegeven moment begon hij een gebed op te zeggen." (mvl)
http://www.demorgen.be/dm(...)ar-twee-daders.dhtml
pi_99835085
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Zijn facebook profiel voor de geïnteresseerden:

- Even de post in de koelkast omdat de volledige naam van de dader erin staat -
Fuck, e-sports en Modern Warfare 2...dan zal de link tussen deze actie en games snel gemaakt zijn. Verdomme :( :N .

[ Bericht 15% gewijzigd door vogeltjesdans op 23-07-2011 13:15:48 ]
pi_99835087
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef AlfredJodocus het volgende:

[..]
Dit komt daar nou van.
:')
Pas op, ik ga ook los met een geweer!!! Komt door wat die in mijn hoofd geplaatst hebben!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99835088
In Amerika hadden ze toch kunstmest "aangepast" na Oklahoma, ook in Europa?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:14:18 #167
123170 alors
zlata1234
pi_99835090
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Waarom dan?
misschien een helper? bijvoorbeeld me bommen plaatsen of maken.
know'm sayin?
word? word.
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 13:14:30 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99835096
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil graag actief mee posten. Maar alles wat ik wil posten mag niet. :{

Giftige rechtse klimaat schuldig aan schietpartij Noorwegen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_99835102
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je kan beter een semi doen ja. Met auto is het magazijn in 5 seconden leeg.
En 60% raakt niets.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:14:49 #170
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99835108
quote:
Noot van de mods:
Dit is een mooie discussie, dat willen we graag zo houden en daarom graag geen extreme uitlatingen. Dit is uitdrukkelijk ook geen discussie over Geert Wilders of de PVV, ook al heeft de schutter aangegeven daarmee te sympathiseren. Dan blijft het leuk voor iedereen

Voor complottheorieen, alternatieve motieven, geheime agenda's en andere schuldigen aan te wijzen gelieve in [Oslo] Het is de schuld van: de discussie voort te zetten.
Leuk dit, maar niets van dit alles tijdens 9-11 of de moord op Theo. Uiteraard zal ik me conformeren aan de regels, maar ik ben benieuwd naar de reden. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99835109
Mijn topic kan meteen worden opgeschoond.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:15:04 #172
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_99835116
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 13:15:13 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99835122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Waarom dan?
Man bevond zich bij het hotel van de PM.
Meer weet ik (nog) niet

zaterdag 23 juli 2011 @ 13:15:35 #174
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99835131
En als kunstmest verboden wordt kan de aspirerende terrorist ook andere huis tuin en keuken explosieven gaan maken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99835138
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:14 schreef alors het volgende:

[..]

misschien een helper? bijvoorbeeld me bommen plaatsen of maken.
Mar gewoon geen schutter dan..? Ik vind 't eigenlijk nog zieker als er twee daders zouden zijn, als hij redelijk gemakkelijk iemand heeft kunnen vinden die hem wel zou willen helpen..
Baby darling doll face honey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')