Ach, kan net zo goed iemand zijn die dat forum in een kwaad daglicht wilt stellen. Sterker nog, dat zou ik, gezien de reactie, het waarschijnlijkst vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dat baart me dus wel degelijk zorgen.
Er zijn meer pareltjes te vinden op het "officieuze" PVV forum:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
"In dat geval is de aanslag het enig juiste antwoord op een totalitaire linkse staat waar rechtse mensen monddood worden gemaakt."
quote:Ik ga trouwens geen kaarsjes aansteken voor die ellendige jeugdige Sociaal Democraatjes die het slachtoffer zijn geworden van deze misdaad. Die ellendelingen zouden de nieuwe generatie leiders worden die de multi-culturele hel in Europa verergeren. Dat betekent heel wat meer dan 90 slachtoffers aan onze kant, door verkrachting, moord en beroving
Ik ben hier ook al soortgelijke reacties tegengekomen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, kan net zo goed iemand zijn die dat forum in een kwaad daglicht wilt stellen. Sterker nog, dat zou ik, gezien de reactie, het waarschijnlijkst vinden.
Mwoah. Zou ik me niet zo druk om maken. Grootste bekken doen het minste. Kijk naar mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dat baart me dus wel degelijk zorgen.
Tja, daarom is het ook zo sneu. Aan beide kanten zijn er mongolen die niet nadenken. Net zoals met Nederlandse slachtoffers in Afghanistan en de juichende reacties op marok.nl en dergelijke.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn meer pareltjes te vinden op het "officieuze" PVV forum:
[..]
Als een user nou eens zo'n topic opende zou het al een hoop schelen denk ik..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het een idee om het topic in 2 delen uit elkaar te trekken?
Er is een groep die het wil hebben over de motieven van de dader
Er is een andere groep die het wil hebben over actueel nieuws en updates uit Noorwegen
Ik dacht dat dat soort dingen gescreend worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:03 schreef behemoth449 het volgende:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4181374.ece
4 mei heeft hij 6 ton kunstmest gekocht, daar kun je inderdaad een vreselijke bom mee produceren
Snap ik op zich, maar waarom wel speculaties zonder enig causaal verband toestaan over moslimextremisten? Ik zie het verschil niet!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vooralsnog willen topiczuiverheid behouden zolang er geen causaal verband tussen de PVV sympathisatie van de schutter en zijn handelen is aangetoond.
Bij Alphen zeiden de ooggetuigen ook dat hij een volautomatisch wapen had.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Een geïnterviewd slachtoffer zei dat hij een automatisch wapen had maar steeds enkele schoten afvuurde. Dus niet in het wilde weg zeg maar.
Open er een topic over in POL of BNWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het een idee om het topic in 2 delen uit elkaar te trekken?
Er is een groep die het wil hebben over de motieven van de dader
Er is een andere groep die het wil hebben over actueel nieuws en updates uit Noorwegen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
BREAKING: De Noorse politie heeft een tweede verdachte opgepakt ivm de aanslagen gisteren.
Hij had een agrarisch bedrijf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen gescreend worden.
Als ik 6 ton kunstmest bestel in Nederland wordt hier echt wel wat mee gaan door de veiligheidsdienst als het goed is.
Hij is boer, jij nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als ik 6 ton kunstmest bestel in Nederland wordt hier echt wel wat mee gaan door de veiligheidsdienst als het goed is.
Link?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
BREAKING: De Noorse politie heeft een tweede verdachte opgepakt ivm de aanslagen gisteren.
Ok dan. Wil nog niet zeggen dat dat de 2e schutter is natuurlijk, maar toch...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
Waar? Kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
[quote]Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
Waar zie jij dat staan dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
Doen ze goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
Beide aanslagen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
deredactie.be:
Zeg, prima dat je het allemaal wil scheiden hoor, maar dat BNW-geroep de hele tijd is een beetje van het debiele. Het is niet alsof mensen met aluhoedjes op roepen dat de aliens het hebben gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Open er een topic over in POL of BNW
Ik wou al gaan zeggen dat in tegenstelling tot aanslagen van moslim-extremisten dat er in ieder geval geen extremisten zijn die dit toejuichen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar ik pas binnen kom waggelen na 20 deeltjes.quote:
Met semi kan je ook verdomd snel schieten hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Alphen zeiden de ooggetuigen ook dat hij een volautomatisch wapen had.
Hij vuurde echt enorm veel kogels konden ze in shock vertellen. Was ook semi, niet omgebouwd.
Nee, ik heb een keer de ingrediënten voor een fikse aceton peroxide bom(gebruikt in London 7/11) besteld bij een website en ik kon ze makkelijk een week in huis hebben voordat ik ze terugstuurde. Nooit wat van gehoord.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als je maar snel genoeg de trekker overhaalt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met semi kan je ook verdomd snel schieten hoor.
Hij is biologische boer. Een biologische boer mag geen kunstmest gebruiken. Aangezien dat hij alleen een biologisch bedrijf heeft zou dit bij een goed werkend systeem eigenlijk niet als dekmantel moeten kunnen dienen....quote:
Zo snel als je de trekker kan overhalen ja, ik denk niet dat hij iets omgebouwd had.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Naïef hoor. Natuurlijk zijn er mafkezen die hier ook om gaan juichen. Het is om kotsmisselijk van te worden maar wel in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik wou al gaan zeggen dat in tegenstelling tot aanslagen van moslim-extremisten dat er in ieder geval geen extremisten zijn die dit toejuichen.
Die reactie lijkt er toch aardig veel op.
Het gaat hier nota bene om kinderen waarvan een groot deel waarschijnlijk door hun ouders naar zo'n kamp gestuurd wordt.
De AIVD weet nu wel mooi wie ze in de gaten moeten houden. Dat 'scheelt'.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Je kan niet overal opletten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef Gulo het volgende:
[..]
Hij is biologische boer. Een biologische boer mag geen kunstmest gebruiken. Aangezien dat hij alleen een biologisch bedrijf heeft zou dit bij een goed werkend systeem eigenlijk niet als dekmantel moeten kunnen dienen....
Gestoorde mensen heb je in alle hoeken en richtingen, zeker als het gaat om 'internethelden'. Ik ga er gewoon vanuit dat het overgrote deel van de mensen, van links tot rechts en atheïsten, christenen en moslims het vreselijk vinden wat er in Noorwegen is gebeurd. Er is (zover we nu weten) één schuldige en die heeft misschien bepaalde sympathieën, maar laten we niet meteen de beschuldigde vinger wijzen naar personen, partijen of ideologieën. Idem voor 9/11, de moord op Fortuyn of de aanslag tijdens Koninginnedag, je kan hele groepen daarvoor verantwoordelijk houden (moslims, linksen, republikeinen), maar die hebben echt niet hierom gevraagd (op wat extremisten uitgezonderd misschien).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dit soort reacties ook:
http://www.forum-voor-de-(...)=146539&postcount=17
Er wonen echt angstaanjagend zieke geesten in NL.
Meeste mensen hebben geen idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben juist van de 2e groep, die motieven ben ik niet in geïnteresseerd. Niet op dit moment in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Open er een topic over in POL of BNW
??? Nee hoor... Niet dat het iets uitmaakt..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Gulo het volgende:
[..]
Het gaat hier nota bene om kinderen waarvan een groot deel waarschijnlijk door hun ouders naar zo'n kamp gestuurd wordt.
Ja, maar er is geen verspilling van munitie als bij een automatisch wapen. Na 1 of 3 patronen afgevuurd te hebben moet je de trekker opnieuw overhalen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. De moordenaar staat voor alles wat al jaren met name op de FP door PvdA-bashers (de linkse kerk) is neergeschreven. Deze reacties zijn een besef van schuld die ze voor zichzelf proberen goed te praten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier ook al soortgelijke reacties tegengekomen..
Ah, op de site nog niks.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op hun Facebook-account. Zal zo wel op de site komen.
Toch ook 2 a 3 per seconde lijkt mij. Dat vind ik behoorlijk snel. En met wat elastiek maak je er een automatisch wapen van.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Zo snel als je de trekker kan overhalen ja, ik denk niet dat hij iets omgebouwd had.
En toch kan ik erg lachen om een Will Ferell, Laurel and Hardy en Martin Lawrence.quote:
Aliens? Het was een Noor, toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, prima dat je het allemaal wil scheiden hoor, maar dat BNW-geroep de hele tijd is een beetje van het debiele. Het is niet alsof mensen met aluhoedjes op roepen dat de aliens het hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |