abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 12:57:58 #51
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99834564
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

1 schutter kan dat niet?
Juist gezien de lokatie van dit drama wel. Het eiland is klein en je kan geen kant op. In het water ben je nog zichtbaarder dan op het eiland
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_99834566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat snap ik niet helemaal. Talloze topics gaan over hoe dit waarschijnlijk een islamitische aanslag is, en wat mij betreft terecht, dat is helemaal geen gek idee, maar als het dan een met de PVV sympathiserende rechts-conservatief (eventueel christelijk) blijkt te zijn, dan mag opeens niet meer worden gesproken over de giftige rechtse atmosfeer die door Europa waait, wat misschien hier mee te maken heeft, zoals het misschien ook een islamitische terreurdaad was. Ik vind het hypocriet ergens en ik snap het niet.
Ik begrijp het wel. Die giftig-rechts atmosfeer is namelijk wél ergens door veroorzaakt... Neemt niet weg dat het wel heel creepy is dat we nu ook al uit die hoek dit soort ellende moeten verwachten... :(
pi_99834570
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

Een kwal? Ik vind hem juist best symphatiek en aantrekkelijk ogen.
Een kwal kan ook sympathiek en aantrekkelijk ogen. Maar dat baardje veranderd heel veel.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:58:23 #54
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_99834572
quote:

[..]

Dat snap ik niet helemaal. Talloze topics gaan over hoe dit waarschijnlijk een islamitische aanslag is, en wat mij betreft terecht, dat is helemaal geen gek idee, maar als het dan een met de PVV sympathiserende rechts-conservatief (eventueel christelijk) blijkt te zijn, dan mag opeens niet meer worden gesproken over de giftige rechtse atmosfeer die door Europa waait, wat misschien hier mee te maken heeft, zoals het misschien ook een islamitische terreurdaad was. Ik vind het hypocriet ergens en ik snap het niet.
Echt helemaal mee eens.
Er lijkt een duidelijk politiek motief te zijn, waar in alle mediaberichten ook over wordt gesproken. Maar hier mag er niet over gepraat worden? Nu ineens niet? :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 12:58:41 #55
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99834583
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:58 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Die giftig-rechts atmosfeer is namelijk wél ergens door veroorzaakt... Neemt niet weg dat het wel heel creepy is dat we nu ook al uit die hoek dit soort ellende moeten verwachten... :(
Waar is het door veroorzaakt dan?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:58:48 #56
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99834586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef jack4ya het volgende:
Zet de waarschuwing ipv onderin de OP bovenaan de OP in rood.

Ik ben het politieke gewauwel even beu.
Mag dat nog een dagje wachten?
Mag dat?

Mogen we eerst even beseffen, bekomen en sommigen zelfs rouwen?
Check ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 12:59:04 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99834592
quote:

[..]

Deze keer eens niet
Dit topic gaat over Noorwegen
Wilders/PVV discussie houd maar in POL of BNW
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juli 2011 @ 12:59:05 #58
145738 superworm
is erbij
pi_99834594
quote:

[..]

QFT.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_99834597
waarom hoor je dan geen ooggetuigen specifiek over de tweede schutter en dat die ook daadwerkelijk mensen heeft doodgeschoten? kan t niet een Noor zijn die juist op zoek was naar de schutter, om de menen te redden ofzo? ik geloof nog niet zo in een echte tweede dader
pi_99834612
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Valt wel mee. Een patroonhouder met 30 patronen weegt zo'n 500 gram.
Hij gebruikte meerdere kogels per slachtoffer, om zeker te zijn dat ze dood waren.
Daarnaast een automatisch geweer; wat altijd belachelijk veel kogels "verspilt".

Een handlanger zou erg naar zijn:(
pi_99834613
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een halve kilo, relatief zwaar in meervoud, en hij had meerdere wapens. Waar moet ie dat gelaten hebben?
Rugzak?

En dat gewicht voor een patroonhouder is voor een (semi)automatisch geweer. Gevulde patroonhouders voor een pistool zijn veel lichter.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_99834616
quote:

[..]

Gaat om de link met PVV. Als je de sfeer verrot vindt in Europa, praat je daar gewoon lekker over. De dader heeft echter niet gezegd dat Wilders zijn god is en de PVV zijn profeet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99834620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen en zodra dat inderdaad het geval blijkt te zijn openen we daar een topic over, maar tot dan willen we de dicussie graag over Oslo laten gaan en niet over iets anders.
Dat is toch gek, want gisteravond ging het topics lang over cartoons en Libië en Mullah Krekkar en dat was allemaal geen probleem. Wat is er dan veranderd? Waarom mogen we wel speculeren over moslims en tekeningen en weet ik veel wat, maar mag dat niet meer zodra het uit het wat rechtser spectrum van de politiek lijkt te komen?
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 12:59:51 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99834622
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:58 schreef Jane het volgende:

[..]

Echt helemaal mee eens.
Er lijkt een duidelijk politiek motief te zijn, waar in alle mediaberichten ook over wordt gesproken. Maar hier mag er niet over gepraat worden? Nu ineens niet? :{
Ja in POL, laten we de topics en onderwerpen eens een keer schoon houden.
Open gerust in POL een topic over de PVV
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_99834629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Deze keer eens niet
Waarom mag er wel een discussie over moslimextremisten gevoerd worden als zij de vermoedelijke daders zouden zijn?
pi_99834639
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is toch gek, want gisteravond ging het topics lang over cartoons en Libië en Mullah Krekkar en dat was allemaal geen probleem. Wat is er dan veranderd? Waarom mogen we wel speculeren over moslims en tekeningen en weet ik veel wat, maar mag dat niet meer zodra het uit het wat rechtser spectrum van de politiek lijkt te komen?
Eens.
pi_99834640
Dit lijkt toch heel erg op de acties in Mumbai. Met machinegeweren zoveel mogelijk slachtoffers maken.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:00:21 #68
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_99834642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bij mijn weten gewone speculatie.
Een complottheorie gaat toch over onbewezen theorieën = speculatie?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 13:00:37 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99834649
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:00 schreef Gulo het volgende:

[..]

Waarom mag er wel een discussie over moslimextremisten gevoerd worden als zij de vermoedelijke daders zouden zijn?
Niet doordrammen, niet nu, niet slim

pi_99834651
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Juist gezien de lokatie van dit drama wel. Het eiland is klein en je kan geen kant op. In het water ben je nog zichtbaarder dan op het eiland
Correct. Vandaar mijn vraag. Dit mbt een eventueel tweede schutter.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 13:00:55 #71
236264 crew  capricia
pi_99834658
quote:

[..]

Dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99834659
Dit soort reacties ook:

http://www.forum-voor-de-(...)=146539&postcount=17

Er wonen echt angstaanjagend zieke geesten in NL.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99834662
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Deze keer eens niet
Dus hypocriet. Bij reactie nummer vier(!) op de frontpage is het al duidelijk wat men er eerst over dacht. Maar nu er heel veel duidelijk is, mag er niet over gepraat worden.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:01:15 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99834664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Klopt, maar een veel kleiner doel en verder weg, zeker als je op je rug zwemt is alleen je gezicht boven water, en bij de lage hoek ketsen kogels veelal af op het oppervlak, net als steentjes. Zeer verstandig dus het water in te gaan en een eind weg te zwemmen. Probleem is dan dat je wel moet kunnen zwemmen en eventueel onderkoeling.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:01:27 #75
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_99834674
quote:

[..]

Ja, nog steeds helemaal mee eens.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')