quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
heb ik jou overtroffen met deze bagger OP?quote:
Is de Linc eigk niet MRB vrij?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje uit, zometeen naar Nwk, komt vanmiddag iemand naar de Linc kijken, en ik merkte 2 weken geleden dat de RV rem een beetje aanloopt; die wil ik nog even gangbaar maken voor hij komt, misschien effe een stofzuigertje erdoorheen gooien enzo.. beetje gemengde gevoelens, ik wil hem eigk niet kwijt, but aai nied de munnie
Perm ban zeg ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heb ik jou overtroffen met deze bagger OP?
ga je dan zelf permanent weg van Fok?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heb ik jou overtroffen met deze bagger OP?
Jezusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee.
[PTA SC] Chery QQ6, 3998 x 1640 x 1535 mm
over 10 topics kan ie nog een keerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee.
[PTA SC] Chery QQ6, 3998 x 1640 x 1535 mm
moet jij geen grasmaaien?quote:
niet altijd andere de schuld geven, misschien ben jij wel 20 cm te kleinquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:32 schreef Anne het volgende:
Pff. Boodschappen gedaan, samen met mijn moeder.
Kreeg ze haar (fokking zware !%@!@$#!) krat niet uit de wagen getild.
MAAR IK WEL! HA!
Die wagens zijn alleen net 2 cm te hoog.
ja duh, anders was ik al 5 keer failliet geweestquote:
istie nu ook al verkocht?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja duh, anders was ik al 5 keer failliet geweest
Dan kost ie toch ook niks als je er niet meer rijdt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja duh, anders was ik al 5 keer failliet geweest
Not yet, maar er liep iemand heel erg te glunderen hier vanmiddag. Hij laat van de week wat weten.. Ik ben positiefquote:
and your point is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan kost ie toch ook niks als je er niet meer rijdt?
jouw laatste OP is van 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:07 schreef Alfisti het volgende:
Tering wat een knaken OP![]()
Vroegah....... toen sLipje nog puike OP's maakte
Move met dat dingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, 'van de week' is iets vervroegd, ik heb een serieus bod van 7 roodjes met een frisse APK .. Moet ik nog wel een stuk zakken met de prijs dus..
De pest is, dat ik weinig tot geen tijd heb om hem te laten keuren, want in de weekenden kunnen ze niet afmelden
9 april 2011quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
jouw laatste OP is van 10 jaar geleden
Niet iemand in Nwk die 'm even kan wegbrengen voor jou?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, 'van de week' is iets vervroegd, ik heb een serieus bod van 7 roodjes met een frisse APK .. Moet ik nog wel een stuk zakken met de prijs dus..
De pest is, dat ik weinig tot geen tijd heb om hem te laten keuren, want in de weekenden kunnen ze niet afmelden
mooi klusje voor jouquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet iemand in Nwk die 'm even kan wegbrengen voor jou?
voor 8 rooitjes issie van jouquote:
Ik peins er niet over. Hij past hier ook niet op de parkeerplaatsen.quote:
overdwars pastie welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Hij past hier ook niet op de parkeerplaatsen.
Zit jij ook onder de tattoos en zie je er uit alsof je door een grasmaaier bent overreden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
kut, over een paar dagen word ik 28, nog ff snel dood gaan, anders word ik niet legendarisch
corrected.quote:
tattoo binnenkort en jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit jij ook onder de tattoos en zie je er uit alsof je door een grasmaaier bent overreden?
Ehm nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet op de hoogte van de club van 27?
sinds 2 minuten. Heb jij ook een alcohol en drugs verslaving, een dubbele D-cup en een fluwelen stem?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet op de hoogte van de club van 27?
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Clubquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef Anne het volgende:
lipjedawistik. Maar hij heeft het over een clubje. Ik weet niet wat het clubje betekent.
net als je beroemde Friese buurtgenootquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:34 schreef Paladijn het volgende:
27 club is redelijk bekend, maar Winehouse hoort daar imho niet in thuis
De muziek die ze gemaakt heeft in de korte periode was anders redelijk geniaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:34 schreef Paladijn het volgende:
27 club is redelijk bekend, maar Winehouse hoort daar imho niet in thuis
heeft ie een nieuwe website ontdekt?quote:
Feli PTA -Fossielquote:
Hoer-a. Hoe oud is ie geworden? 28?quote:
Niet zeuren ik ga morgen op vakantie in Nederland met dit weer.quote:
Ik ga van de week eerst eens even bellen of er überhaupt wel even tijd gemaakt kan worden op korte termijn, en daarna ga ik me pas druk maken over hoe het ding daar terecht gaat komen.. gaat wel lukken denk ik, maar ik moet effe kijken hoe en wat..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet iemand in Nwk die 'm even kan wegbrengen voor jou?
in een rubberboot?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet zeuren ik ga morgen op vakantie in Nederland met dit weer.
Zwem zequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet zeuren ik ga morgen op vakantie in Nederland met dit weer.
quote:
Zit wel naast het meerquote:
Het meer komt naar je toe met dit weerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Zit wel naast het meer
Trek uit protest een korte broek aan.
check, it sucksquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand bevestigen dat het geluid op RTL5 kut is? Alsof je op een plee tv zit te kijken?
Ik wilde het net gaan vragenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand bevestigen dat het geluid op RTL5 kut is? Alsof je op een plee tv zit te kijken?
minder stof aan = minder nat wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Zit wel naast het meer
Trek uit protest een korte broek aan.
Best een puike film geloof ik, maar zo hoeft het niet van mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan vragen. Galm galm galm galm.
Films kijken op tv zuigt sowiesoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Best een puike film geloof ik, maar zo hoeft het niet van mij
Heb je een vast adresje voor die slee?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga van de week eerst eens even bellen of er überhaupt wel even tijd gemaakt kan worden op korte termijn, en daarna ga ik me pas druk maken over hoe het ding daar terecht gaat komen.. gaat wel lukken denk ik, maar ik moet effe kijken hoe en wat..
Kan ik mij op zich wel voorstellen, zo'n situatie is eigenlijk (op deze schaal) bijna ongehoord in west-Europa - en helemaal in Noorwegen. Dan zit de schrik er wel goed in. Ik moet ook zeggen dat ik het wel een beetje een dubbelzijdig gevoel erbij heb, met zo'n bonte optocht door dat land rijden en lol hebben terwijl ze zoiets moeten verwerken. Het overschaduwd alles.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
corrected.
En... moeder van vriendin is nu ongerust over onze reis naar Noorwegen en finish in Oslo
Ik heb vandaagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag op het strand geweest (in nederland) en m'n kop is aardig verbrand.
Dus niks aan de hand
Jeh, Andre Neet in ZHquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je een vast adresje voor die slee?
Zou ik ook weer moeten gaan doen. Wielrennen en hardlopen. Morgen misschienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag [ afbeelding ] gefietst [ afbeelding ].
jij en die suikernegert gok ikquote:
Misschien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou ik ook weer moeten gaan doen. Wielrennen en hardlopen. Morgen misschien
Ja zou dat helpen, de ergste kutdag van de week?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou ik ook weer moeten gaan doen. Wielrennen en hardlopen. Morgen misschien
Zondag is dé dag om uit te slapen. Wat nou ergste kutdag?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja zou dat helpen, de ergste kutdag van de week?
Misschien kun je er iets mee, om het toch iets waardigs te geven...?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kan ik mij op zich wel voorstellen, zo'n situatie is eigenlijk (op deze schaal) bijna ongehoord in west-Europa - en helemaal in Noorwegen. Dan zit de schrik er wel goed in. Ik moet ook zeggen dat ik het wel een beetje een dubbelzijdig gevoel erbij heb, met zo'n bonte optocht door dat land rijden en lol hebben terwijl ze zoiets moeten verwerken. Het overschaduwd alles.
Sorry, ik heb gewoon een baanquote:
Rouwband op de auto ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien kun je er iets mee, om het toch iets waardigs te geven...?
Ja, zoiets zat ik ook aan te denken, wanneer is die run? Je zult moeten kijken wat de sentimenten zijn daar. Een hart onder de riem op je auto zou best tof zijn. Of je auto in de nationale Noorse kleuren schilderen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rouwband op de auto ofzo?
Wanneer is die rit? Het leven gaat natuurlijk gewoon door hoe erg het ook is wat daar is gebeurd.
Maar er gaan meer mensen op vakantie en plezier maken in Noorwegen.
Je hebt me maar te vertrouwen op m'n blauwe ogenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
En als je dat niet doet? Wat dan? Krijgen wij dan iets? Ga je dan PTA modden?
Ja, want SD werkt weer voor zijn geldquote:
Alleen dat "werkloze" is er af?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, want SD werkt weer voor zijn geld![]()
Om het gezellig te maken; een aantal teams rijden dus mee als lijkwagens, al dan niet met een kist op het dakquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien kun je er iets mee, om het toch iets waardigs te geven...?
zit je nog in je proeftijd misschien en bij welk bedrijf wk jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, want SD werkt weer voor zijn geld![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt me maar te vertrouwen op m'n blauwe ogen![]()
Maar het gaat redelijk kutweer worden, dus als het echt slecht is ga ik natuurlijk al niet
Wat den Duvel zegt. Flapdrolquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef Duvel het volgende:
Makkelijk met die voorwaarde, het is de rest van het weekend kutweer.
Wel tegen jagers?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daarbij, ik heb niks tegens negers.
Ik weet waar je huis woont. Staan er ergens een paar struiken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Nouja, het is allemaal toch niet te bewijzen, dus het maakt allemaal niet zoveel uit geloof ik
Nou, dichtbij genoeg.. ik heb liever een Yankenboer die het ding keurt als de Kwikshit, want dan kan ik de klachtenlijst van te voren al opschrijvenquote:
Oh, zo snel al... Die lijkwagens zou ik thuis laten. Hou momenten met x minuten stilte in de gaten en stop dan collectief.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Dingest het volgende:
De rit begint maandag overigens, de laatste 3 dagen rijden we door Noorwegen met de aankomst vrijdag in Oslo. Een week na de aanslagen heb je natuurlijk wel kans op een herdenkingsdienst of zo.
ja, alleen nieuwe modjes niet meer.. oude regeling.. je krijgt wel één van de nieuwere kantoren met een tof 28 inch scherm en een nieuwere laptop..quote:
Appeltje eitje. Maar wel een appel van de vorige oogst en het ei met salmonella.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, dichtbij genoeg.. ik heb liever een Yankenboer die het ding keurt als de Kwikshit, want dan kan ik de klachtenlijst van te voren al opschrijven![]()
- voorschokbrekers kapot; auto deint als een dolle
- tank/brandstofleidingen lek; na proefrit 50% brandstof weggelekt
- gordels kapot; blokkeren niet als je eraan rukt
- uitlaat lek; gerommel hoorbaar als je gas geeft
- knipperlichten kapot; geven wit licht, en als je richting aangeeft brandt er een rare lamp aan de zijkant
- knipper relais kapot; knipperen gaat veel te traag
ik doe nog steeds alsofquote:
Nee, en gaat je geen reet aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zit je nog in je proeftijd misschien en bij welk bedrijf wk je
Rouwstrik om de antenne is wel een goed idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Om het gezellig te maken; een aantal teams rijden dus mee als lijkwagens, al dan niet met een kist op het dak![]()
Er zou een zwarte strik oid om de antenne gebonden kunnen worden, en afhankelijk van hoe de situatie dan is de aankomst in Oslo iets kunnen temperen. Hoe dan ook, de organisatie heeft aangegeven dat verplaatsen zeer moeilijk haalbaar is voor zo'n grote groep op zulke korte termijn en gaat er van uit dat het wel losloopt (aankomst is iets ten westen van Oslo meende ik, niet pal in het centrum). Op zich zit er ook wel wat in, leven gaat inderdaad ook wel gewoon door. Het is meer dat je de bevolking niet onbedoeld tegen het zere been schopt natuurlijk.
Interessantquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, alleen nieuwe modjes niet meer.. oude regeling.. je krijgt wel één van de nieuwere kantoren met een tof 28 inch scherm en een nieuwere laptop..
Hmm da's jammerquote:
Interessant.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb bedragen van 3000 bruto gehoord uit betrouwbare bron
Dat is erg netjes en respectvol. Dikke duimquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rouwstrik om de antenne is wel een goed idee.
Een van de teams met een lijkwagen thema heeft dat ongedaan gemaakt trouwens: http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=312
Keurig en begrijpelijk. Maar ik moest wel heel erg lachen toen na dat hele verhaal dit volgde:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een van de teams met een lijkwagen thema heeft dat ongedaan gemaakt trouwens: http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=312
quote:nu is onze vraag heeft iemand misschien een Skikoffer of dergelijke te leen / te koop.
Daar doe ik het niet voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb bedragen van 3000 bruto gehoord uit betrouwbare bron
moi tegen vriendin "Amy Winehouse is ook dood". Wie??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De muziek die ze gemaakt heeft in de korte periode was anders redelijk geniaal![]()
Natuurlijk is dat een kwestie van smaak, maar toch.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Keurig en begrijpelijk. Maar ik moest wel heel erg lachen toen na dat hele verhaal dit volgde:
[..]
Je maakt toch geen kansquote:
Ik ben jonger dan SD.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je maakt toch geen kans![]()
Als je met 28 al een fossiel bent, wat is SD dan wel niet![]()
Daar scoor je natuurlijk geen punten mee
dinlief leeft onder een steen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
moi tegen vriendin "Amy Winehouse is ook dood". Wie??
Afgezien van Rehab en Back to Black ken ik haar alleen van de drank/drugs/relatiegeweldverhalen
Terecht en erg netjes, zou ik ook hebben gedaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo droog idd...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
En ik moest stiekem heel erg lachen om het dakkoffer verzoek
neequote:
Hihi, jij zegt ook wel niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier jonger als ikquote:
Het was een veilige aanname idd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier jonger als ik
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwaitniej. Ik krijg in ieder geval vaak de wedervraag "Ja, wat is het nou, wel, of niet?!"
ja wat is het nou, wel of niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwaitniej. Ik krijg in ieder geval vaak de wedervraag "Ja, wat is het nou, wel, of niet?!"
das in mijn buurtquote:
Flinke buurtquote:
Ja, en op zaterdagavond zit 'ie in de tap, en op zondagmorgen zit ie in de kerruk met een frisse katerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
das in mijn buurt
en hij is op maandag, woensdag en vrijdag tot 22 uur open
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud ie is. Als ie 42 is, is ie anderhalf fossiel, is ie 35 dan is ie 1,25 fossiel, et cetera.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
De vraag was "Als je met 28 al een fossiel bent, wat is SD dan wel niet?".
Dus 7 is een kwart?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud ie is. Als ie 42 is, is ie anderhalf fossiel, is ie 35 dan is ie 1,25 fossiel, et cetera.
Wat heb jij voor drank op?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud ie is. Als ie 42 is, is ie anderhalf fossiel, is ie 35 dan is ie 1,25 fossiel, et cetera.
Whehe, jij bent uit '90!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
28 Jaar een fossiel? Als je 12 bent wel ja.
Jij bent een fractie van een fossiel.quote:
Jij begonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Duvel het volgende:
Wat een gedoe trouwens, en dat alleen maar omdat Tjabbo jarig is.
dan zal ie wel met een collega zitten te pimpelen zaterdags.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flinke buurt
[..]
Ja, en op zaterdagavond zit 'ie in de tap, en op zondagmorgen zit ie in de kerruk met een frisse kater![]()
Wat een grappige speurtocht!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dan zal ie wel met een collega zitten te pimpelen zaterdags.
Ik bedoelde dat het een watertje tussen mijn huis en jouw garage zit... en ik ongeveer langs dezelfde weg werk, alleen dan aan de andere kant van de A12
I know, tis allemaal een beetje in de buurt heahquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dan zal ie wel met een collega zitten te pimpelen zaterdags.
Ik bedoelde dat het een watertje tussen mijn huis en jouw garage zit... en ik ongeveer langs dezelfde weg werk, alleen dan aan de andere kant van de A12
zwaai je morgen met je fietstochtje op de dijk?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know, tis allemaal een beetje in de buurt heah![]()
Het is trouwens mijn garage niet; hij mag hem één keer per jaar keuren, en that's it
Ik ga niet fietsen morgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef lipje het volgende:
[..]
zwaai je morgen met je fietstochtje op de dijk?
Ik heb decent gereedschap jonguhquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef lipje het volgende:
[..]als het JOUW garage was zou je m er stallen en vertroetelen. en had je decent gereedschap om je twin te onderhouden
Zou ik ook doen als ik een polo had.quote:
Idd. Ben je waarschijnlijk nog sneller ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een polo had.
Toch verkocht?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb decent gereedschap jonguh![]()
En de Linc gaat binnenkort bij iemand anders wonen, daar gaat ie ook de garage in trouwens
Beter toch dat je 'm kwijt bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
redelijk bod gekregen, maar moet eerst ff regelen dat hij door de APK gesleurd wordt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een polo had.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Idd. Ben je waarschijnlijk nog sneller ook.
quote:
goedemiddagquote:
Zwemles.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Iedereen is optimaal van het weer aan het genieten
EK Rallycross is toch een stukje interessanter naar mijn ideequote:
Hmmm.. dilemmaquote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
EK Rallycross is toch een stukje interessanter naar mijn idee
Is al afgelopen hoorquote:
Ik zat al te zoekenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is al afgelopen hoor... Vind F1 altijd maar saai.. Duurt ook te lang
Yeah, lekker lekker lekkerquote:Op zondag 24 juli 2011 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oe regenhopen dat het blijft zeiken daar
Beetje schandalig dat GP2 eigenlijk leuker is dan F1 met al hun schijtregelsquote:Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken![]()
Ik kijk meestal met een half oog, voorlopig ist nog GP2; daar wordt nog écht geknokt
dat wou ik m net ook vragen:quote:
Zelfde als je naar voetbal gaat; voorwedstrijd van de jeugd is tof, fairplay, technisch voetbal.. en daarna komen deé mannen, en dan begint het gekontendraai, fake valpartijen, balletjes over de lijn tikken, overtredingen die nergens op slaanquote:Op zondag 24 juli 2011 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Beetje schandalig dat GP2 eigenlijk leuker is dan F1 met al hun schijtregels
Voetbal en tof gaat niet in één zin.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zelfde als je naar voetbal gaat; voorwedstrijd van de jeugd is tof, fairplay, technisch voetbal.. en daarna komen deé mannen, en dan begint het gekontendraai, fake valpartijen, balletjes over de lijn tikken, overtredingen die nergens op slaan![]()
Geld maakt sport kapot
bij jou niet..quote:
Uitzoeken van nieuwe PC troep enzoquote:
Het is pas kwart over 1. Het kan nog. Huphup.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uitzoeken van nieuwe PC troep enzo![]()
Nou had ik dat ook een andere keer kunnen doen natuurlijk![]()
De echte reden is wind en geen zin
F1 komt zo, dus neequote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is pas kwart over 1. Het kan nog. Huphup.
En nieuwe PC troep? Heb jij last van een koopziekte?
EAquote:Op zondag 24 juli 2011 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
F1 komt zo, dus nee![]()
Zal wel moeten voor BF3, dus al vast wat dingen aan het uitzoeken.
Koopziekte valt wel mee hoor
En CoD dan? Die sniper missies enzoquote:Op zondag 24 juli 2011 13:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De BF serie is de enige fatsoenlijke shooter. Op MW2 na dan misschien
CoD vond ik alleen MW2 goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef Anne het volgende:
[..]
En CoD dan? Die sniper missies enzo(All Ghillied Up @ Chernobyl).
Heb je 4 wel gespeeld dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
CoD vond ik alleen MW2 goed.
Maar doe alleen multiplayer eigenlijk. Singleplayer is een bijzaak.
Ah okayquote:Op zondag 24 juli 2011 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk MW 1 en MW 2 de rest van de serie is kut naar mijn mening
Daar heb ik ook nog een tijdje mee gespeeldquote:
Ik heb er nooit mee gespeeldquote:Op zondag 24 juli 2011 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een tijdje mee gespeeld![]()
Maar van die "clan" dingen heb ik echt een schurft. Laat mij m'n eigen ding maar doen, dan ben ik veel beter.
Ohw.2quote:Op zondag 24 juli 2011 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor Duvel -> BoF -> Topicreeks: Het Grote BoF! topic Alle kneuzen verzamelen!
Yvonne heeft er ook 1quote:Op zondag 24 juli 2011 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er nooit mee gespeeld, sowieso geen PC-gamert.
Ik heb toen ik GAM-mod was die reeks een keer op slot geflikkerd -> rel -> toch maar weer open -> zij blij en daarom ik een patch van ze gekregen..
Voor Duvel -> BoF -> Topicreeks: Het Grote BoF! topic Alle kneuzen verzamelen!
Dat je er spijt van gaat krijgen als je dingen wegdoet die geen (nauwelijks) geld kostenquote:
komt wel weer wat terug; de Linc kan ik hier niet kwijt, en aan ons nieuwe pandje ook niet echt, en van stilstaan is nog nooit een auto beter geworden; 1200mijl in een jaar is gewoon niet genoeg om hem goed te houdenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat je er spijt van gaat krijgen als je dingen wegdoet die geen (nauwelijks) geld kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wens U allen een prettige dag. Ik ga even een dagje naar het strand in Scheveningen, genieten van dit prachtige weerop het terras met terrasverwarmer zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knus bij het vuurtje van de openhaard
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Hoelang heb je die Linc al?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
komt wel weer wat terug; de Linc kan ik hier niet kwijt, en aan ons nieuwe pandje ook niet echt, en van stilstaan is nog nooit een auto beter geworden; 1200mijl in een jaar is gewoon niet genoeg om hem goed te houdenTevens kan ik nu het geld gebruiken om de Astra weer op de weg te zetten, kijken of ik dat nog steeds leuk vind, en zoniet, gaat die er ook uit en koop ik weer een ouwe Yank of lompe Benz terug die ik wél op straat durf te laten staan, en waar ik ook in de winter mee kan rijden; tis een puur praktische beslissing; liever zou ik hem houden natuurlijk
![]()
Tevens kan ik er nu misschien een brommer bij kopen, zodat ik niet meteen knijp zit als de Twin eens wat heeft, plus dat ik dan straks de Astra nog heb als backup
3 jaar nu denk ik, en dat Astra verhaal is niet om hem op straat te houden smartassquote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoelang heb je die Linc al?
Ik bedoel, een "liefhebbers"auto wegdoen om een Astra op straat te houden, zo gek heb ik het nog niet gehoord
En ik weet nog wel een appartement te koop mét garage
Bovendien weet je nu wat je hebt (ok ik weet niet in wat voor (slechte) staat hij is) en is het maar weer afwachten wat je later terug kan kopen...
Ik denk van nietquote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
Een verbouwde astra van 15 jaar oud die na een flinke investering van 1000 euro ineens naar 3x je investering gaat? Lijkt me een beetje optimistisch.
Een beetje?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
Een verbouwde astra van 15 jaar oud die na een flinke investering van 1000 euro ineens naar 3x je investering gaat? Lijkt me een beetje optimistisch.
Ik moest maar eens wat astra's op MP gaan inkopen denk ik.quote:
Veel plezier met die ouwe meukquote:Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moest maar eens wat astra's op MP gaan inkopen denk ik.
FoBoquote:
een beetje wel niet bedoel jequote:
quote:Beste heren van Team Spijker,
Zouden jullie het handboek van jullie website willen verwijderen? Het is niet toegestaan opdrachten, handboek en andere documenten die aan deelnemers worden verstrekt te publiceren.
Wij hopen op jullie medewerking. Bij voorbaat dank.
Vertel eens over dat internetquote:Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef Paladijn het volgende:
Maar onze laptoplader werkt en we hebben onbeperkt internet via t-mobile (alleen de 1e 100 mb snel helaas), dus op ons blog volgen dagelijks updates en foto's!
Het erge is dat ik het nog best leuk vind ook. Heb nu 2x bij een peloton aan kunnen picken.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Bara. Zo krijg je nooit hét goddelijke lichaam inclusief conditie eh!
Ja en nee... heb zitten zoeken, maar kwam al vrij snel erop uit dat t-mobile aankondigde dat ze goedkope week-abo's aan gingen bieden voor bestaande abonnee's. Daar achteraan gebeld, maar ondanks die aankondiging mochten ze me geen details vertellen tot 1 juli. Vervolgens werd bekend dat je het via zhe interwebs activeerd. Ik betaal de 1e week 7.50 (met korting), de 2e 15 euro voor onbeperkt internet (1e 100 mb volle snelheid, daarna 8 kb/s).quote:Op zondag 24 juli 2011 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Vertel eens over dat internet? Heb je daar een beetje naar zitten zoeken en vergelijken?
Want wij moeten dat ook.
kom maar terug als je in een Volvo 360 mag rijden, dan word het interessantquote:Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef fusionfake het volgende:
Ik mag morgen in een ferrari 360 rijden![]()
Sterkte, doe de wegenwacht de groeten; het blijft een Fiatquote:Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef fusionfake het volgende:
Ik mag morgen in een ferrari 360 rijden![]()
En wie neem je daarvoor in dienst?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef Paladijn het volgende:
Maar onze laptoplader werkt en we hebben onbeperkt internet via t-mobile (alleen de 1e 100 mb snel helaas), dus op ons blog volgen dagelijks updates en foto's!
Jij bent mijn nieuwe beste vriendquote:Op zondag 24 juli 2011 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom maar terug als je in een Volvo 360 mag rijden, dan word het interessant
Ik eerstquote:
En dan commentaar hebben op de Ibiza die ik posttequote:
http://www.dealextreme.co(...)etwork-adapter-72665quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Anne het volgende:
Ik zat ook bij T-Mobile te kijken idd, voornamelijk vanwege dat niet extra hoeven te betalen als je over je maximale GB's (15dat zijn 2 hooguit 3 films) heen gaat. Die prijzen zijn wel een beetje te vergelijken met de Duitse prijzen
. Daar betaalde ik ook 50 euro in de maand voor (niet eens het snelste) internet (pakket).
http://www.t-mobile.nl/pe(...)ernet-17-4-20114.pdf
Eigenlijk moeten we gewoon een huis vlakbij zoeken en die zo gek krijgen om ons wifi te verlenen voor een paar (lees 2) tientjes in de maand. Maar volgens mij zitten de huizen daar niet echt in de buurt, dus dat zal wel ruk bereik zijn..
dit is zo een heerlijke echte alexxxxx reactiequote:Op zondag 24 juli 2011 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom maar terug als je in een Volvo 360 mag rijden, dan word het interessant
Ik wilde hem een beetje opleuken, maar het liep ietsje uit de handquote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan commentaar hebben op de Ibiza die ik postte
Anyway, ding lijkt veel op iemand die zich ooit bij AF aangemeld heeftMaar dat ben jij niet afaik.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)etwork-adapter-72665
geen probleem met ontvangst en die mensen kunnen hem ook als magnetron gebruiken, je hoeft het eten maar in de buurt te zetten en het begint te koken
en het erge is dat ik het meenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit is zo een heerlijke echte alexxxxx reactie
AstraFaggotsquote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wilde hem een beetje opleuken, maar het liep ietsje uit de hand
En wtf is AF?
Dit jaar moet ik wat sneller ivm. de krantquote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
En wie neem je daarvoor in dienst?Je verslag van vorig jaar staat volgens mij net pas in het geheel online
Same herequote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en het erge is dat ik het meenals ik nog één foto op mijn rolletje kanmaken, en ik sta tussen een Volvo 360 en een Ferrari 360, gaat de Volvo op de foto
Daar twijfel ik ook totaal niet aanquote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en het erge is dat ik het meenals ik nog één foto op mijn rolletje kanmaken, en ik sta tussen een Volvo 360 en een Ferrari 360, gaat de Volvo op de foto
Vraag peuquote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dit jaar moet ik wat sneller ivm. de krant
tot 3 km moet het signaal goed tot zeer goed zijn, het kan wel zijn dat het agentschap telecom komt klagen als je andere wifi zenders wegdruktquote:
Dus geen ervaring meequote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef densmee het volgende:
[..]
tot 3 km moet het signaal goed tot zeer goed zijn
niet persoonlijk, wel eens hier op fok over gelezenquote:
Zeg dat wel ja. En een station ook nogquote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wilde hem een beetje opleuken, maar het liep ietsje uit de hand
En wtf is AF?
en als ik nog twee foto's kan maken maak ik ook nog een foto van de achterkant van de Volvo, dat lekkere kontjequote:
http://forum.autofans.nl/(...)=110020entry110020quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. En een station ook nog
AF = AutoFans
Ja goh, dat is de reden dat Alex het zegt, flappie. Godverdomme zeg. Briljantjequote:Op zondag 24 juli 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit is er 1 om in te lijstenVooral omdat het sd is die vraagt wat AF is
Jupquote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]
http://forum.autofans.nl/(...)=110020entry110020
?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |