Dat heb je d'rvan met zo'n wild leven vol drank en drugs.quote:http://www.nu.nl/muziek/2572857/johnny-hoes-94-overleden.html
Johnny Hoes (94) overleden
Laatste update: 23 juli 2011 20:41
AMSTERDAM - De 'koning van het levenslied' Johnny Hoes is op 94-jarige leeftijd overleden.
De zanger en liedjesschrijver werd afgelopen week in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen na een hartinfarct.
Hij overleed in het bijzijn van familie. Dat liet manager Jan Verweij van platenmaatschappij Telstar weten.
twitter:DeSpeld twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:00:41Johnny Hoes voegt zich bij Club of 94 reageer retweet
Ik was eerder, sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:00:41Johnny Hoes voegt zich bij Club of 94 reageer retweet
Andere leden van de Club van 94 zijn Majoor Bosshardt, "mister guitar" Les Paul, pianist Earl Wild en prinses Juliana.quote:
Zeker weten en als ik het goed begrepen heb tot het allerlaatst in een behoorlijke (zowel lichamelijke als geestelijke) gezondheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Mooie leeftijd. Ik teken ervoor.
Op een Slof en een oude Voetbalschoen en Hand in Hand kameraden.
Kunnen ze volgend jaar nogmaals een ode aan johnny brengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:47 schreef tong80 het volgende:
Dag held
Dank je voor mijn beste Lowlands
Nu.nl,quote:Gerard Ardesch, directeur van TV Oranje: "Johnny Hoes heeft heel veel betekend voor het Nederlandstalige lied. Hij zal gemist worden. In zijn hoogtijdagen werd hij alom bemind. Iedereen kende hem. Vooral in de arbeiderskringen. Zijn platenmaatschappij Telstar was breed georiënteerd met niet alleen smartlappen en levensliederen, maar ook met Doe Maar. Ben benieuwd of Hilversum evenveel aandacht aan hem geeft als aan Johnny Kraaijkamp."
en we hebben niet eens een hitte golf , dan gaan er namelijk nog meerquote:Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef okiokinl het volgende:
ze vallen bij bosjes dit weekend..
wel een held, meneer hoes.
Heel de Tour al hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |