quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
heb ik jou overtroffen met deze bagger OP?quote:
Is de Linc eigk niet MRB vrij?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje uit, zometeen naar Nwk, komt vanmiddag iemand naar de Linc kijken, en ik merkte 2 weken geleden dat de RV rem een beetje aanloopt; die wil ik nog even gangbaar maken voor hij komt, misschien effe een stofzuigertje erdoorheen gooien enzo.. beetje gemengde gevoelens, ik wil hem eigk niet kwijt, but aai nied de munnie
Perm ban zeg ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heb ik jou overtroffen met deze bagger OP?
ga je dan zelf permanent weg van Fok?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heb ik jou overtroffen met deze bagger OP?
Jezusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee.
[PTA SC] Chery QQ6, 3998 x 1640 x 1535 mm
over 10 topics kan ie nog een keerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee.
[PTA SC] Chery QQ6, 3998 x 1640 x 1535 mm
moet jij geen grasmaaien?quote:
niet altijd andere de schuld geven, misschien ben jij wel 20 cm te kleinquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:32 schreef Anne het volgende:
Pff. Boodschappen gedaan, samen met mijn moeder.
Kreeg ze haar (fokking zware !%@!@$#!) krat niet uit de wagen getild.
MAAR IK WEL! HA!
Die wagens zijn alleen net 2 cm te hoog.
ja duh, anders was ik al 5 keer failliet geweestquote:
istie nu ook al verkocht?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja duh, anders was ik al 5 keer failliet geweest
Dan kost ie toch ook niks als je er niet meer rijdt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja duh, anders was ik al 5 keer failliet geweest
Not yet, maar er liep iemand heel erg te glunderen hier vanmiddag. Hij laat van de week wat weten.. Ik ben positiefquote:
and your point is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan kost ie toch ook niks als je er niet meer rijdt?
jouw laatste OP is van 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:07 schreef Alfisti het volgende:
Tering wat een knaken OP![]()
Vroegah....... toen sLipje nog puike OP's maakte
Move met dat dingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, 'van de week' is iets vervroegd, ik heb een serieus bod van 7 roodjes met een frisse APK .. Moet ik nog wel een stuk zakken met de prijs dus..
De pest is, dat ik weinig tot geen tijd heb om hem te laten keuren, want in de weekenden kunnen ze niet afmelden
9 april 2011quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
jouw laatste OP is van 10 jaar geleden
Niet iemand in Nwk die 'm even kan wegbrengen voor jou?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, 'van de week' is iets vervroegd, ik heb een serieus bod van 7 roodjes met een frisse APK .. Moet ik nog wel een stuk zakken met de prijs dus..
De pest is, dat ik weinig tot geen tijd heb om hem te laten keuren, want in de weekenden kunnen ze niet afmelden
mooi klusje voor jouquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet iemand in Nwk die 'm even kan wegbrengen voor jou?
voor 8 rooitjes issie van jouquote:
Ik peins er niet over. Hij past hier ook niet op de parkeerplaatsen.quote:
overdwars pastie welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Hij past hier ook niet op de parkeerplaatsen.
Zit jij ook onder de tattoos en zie je er uit alsof je door een grasmaaier bent overreden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
kut, over een paar dagen word ik 28, nog ff snel dood gaan, anders word ik niet legendarisch
corrected.quote:
tattoo binnenkort en jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit jij ook onder de tattoos en zie je er uit alsof je door een grasmaaier bent overreden?
Ehm nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet op de hoogte van de club van 27?
sinds 2 minuten. Heb jij ook een alcohol en drugs verslaving, een dubbele D-cup en een fluwelen stem?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet op de hoogte van de club van 27?
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Clubquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef Anne het volgende:
lipjedawistik. Maar hij heeft het over een clubje. Ik weet niet wat het clubje betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |