Het zet in ieder geval weer een nieuwe standaard in massamoord-land. Fijn voor toekomstige Tristan´s en Karst T-tjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, van horen zeggen, iedereen is in shock.
Overmorgen blijkt het ineens een Duitser te zijn.
Geen idee of het gestrreamed wordt. Het is een persconferentie daar, maar daar zal ongetwjfeld een zwik camera's staan.quote:
Misschien horen we nog wat zijn (zieke) gedachtegang was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
80 doden? Jezus man.
En wat de neuk wil die kneus met dit bereiken? Wat bereik je voor je recht-extremistische ideetjes door een ministerie op te blazen en 80 kinderen neer te leggen?
Mensen die dit doen zijn al dusdanig verziekt dat ze geen trigger nodig hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:50 schreef Stringer het volgende:
[..]
Het zet in ieder geval weer een nieuwe standaard in massamoord-land. Fijn voor toekomstige Tristan´s en Karst T-tjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gok:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
80 doden? Jezus man.
En wat de neuk wil die kneus met dit bereiken? Wat bereik je voor je recht-extremistische ideetjes door een ministerie op te blazen en 80 kinderen neer te leggen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:03 schreef Stringer het volgende:
Het lijkt me aardig mogelijk dat dit komt uit extreem-rechtse/ultra nationalistische hoek: Iets of iemand die ernstige wrok heeft tegen de Arbeiderpartiet en haar beleid, maar vooral tegen de grondbeginselen. Daarom zal ook het jongereneiland belaagd zijn; het is traditie dat uit deze jongerenpartij de toekomstige leiders van Noorwegen voortvloeien.
Ik snap er echt geen kont van. Als hij nou een moskee had opgeblazen of zo, dan kan ik er nog iets van begrijpen (zijn beredenering). Maar 80 kinderen? Hij snapt toch dat dit alleen maar afschuw zal opleveren?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien horen we nog wat zijn (zieke) gedachtegang was.
quote:Noorwegen is diep geschokt door de aanslagen in en bij Oslo, die gisteren aan zeker 87 mensen het leven hebben gekost.
Koning Harald van Noorwegen spreekt van een onvoorstelbare tragedie en heeft opgeroepen tot saamhorigheid. Een Noorse politiechef had het over een gebeurtenis "van catastrofale omvang".
Tal van commentatoren wijdden in eerste instantie uit over welke islamitische groepen hier verantwoordelijk voor konden zijn. De Noorse premier Jens Stoltenberg liet relatief snel weten dat hij niet dacht dat "de aanslagen verband hielden met internationale terroristische organisaties, maar dat ze eerder het werk van een gek leken te zijn".
Medeleven
Ook veel leiders van landen en internationale organisaties hebben hun afschuw uitgesproken over het geweld, onder wie de Amerikaanse president Obama, de Duitse bondskanselier Obama en de Deense secretaris-generaal van de NAVO Rasmussen. Obama heeft ook hulp aangeboden bij het onderzoek naar de dader en zijn motieven.
Koningin Beatrix bracht de Noorse koning gisteravond al per telefoon haar medeleven over. Premier Rutte liet weten dat uit het geweld in Oslo een volstrekt gebrek aan eerbied voor mensenlevens spreekt.
Hint: mensen die 80 kinderen neerschieten denken niet logisch na.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kont van. Als hij nou een moskee had opgeblazen of zo, dan kan ik er nog iets van begrijpen (zijn beredenering). Maar 80 kinderen? Hij snapt toch dat dit alleen maar afschuw zal opleveren?
Noorse PvdA-jongeren afknallen, want anders straks nog meer multi-culti. Anti-islam.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
80 doden? Jezus man.
En wat de neuk wil die kneus met dit bereiken?
Momentum. De tegenstellingen verscherpen. De angst aanjagen. De volgende grote Europese oorlog een stapje dichterbij brengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
80 doden? Jezus man.
Dit verhaal zoals het nu wordt gepresenteerd klopt volgens mij ook van geen kant.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kont van. Als hij nou een moskee had opgeblazen of zo, dan kan ik er nog iets van begrijpen (zijn beredenering). Maar 80 kinderen? Hij snapt toch dat dit alleen maar afschuw zal opleveren?
Hagar & Inge's belangen behartigenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Noorse PvdA-jongeren afknallen, want anders straks nog meer multi-culti. Anti-islam.
Partij Voor Vikingen idee.
Een moskee is te begrijpen? Ben jij wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is logischer, in de lijn der verwachting. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Een moskee is te begrijpen? Ben jij wel helemaal lekker?
Ah ja. Zou kunnen inderdaad. Al zal dit zijn zaak allesbehalve helpen. Buiten dat natuurlijk dat niemand misschien meer van die partij durft te zijn, maar daar zal tegenover staan dat niemand meer openlijk zijn ideeën zal durven aanhangen.quote:
Zo bedoelt ie het niet denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Een moskee is te begrijpen? Ben jij wel helemaal lekker?
Ik vind een aanval op de Noorse PvdA ook wel in de lijn der verwachtingen eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is logischer, in de lijn der verwachting. Dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |