Interessant, moet hem wel zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:15 schreef Klaudias het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fjordman <- er gaan op Twitter geruchten dat hij dezelfde persoon is?
Dat is een van die dingen waar rechtse politici altijd de fout ingaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En toch een heel laag recidive cijfer. Maar goed, hier willen we HARD straffen, want dat werkt beter
Zou goed mogelijk zijn ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:15 schreef Klaudias het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fjordman <- er gaan op Twitter geruchten dat hij dezelfde persoon is?
Ja terechte :' )quote:
Als dat echt zou zijn, dan zou men hem ook niet extreem rechts moeten noemen in de media. De man denkt praktisch hetzelfde als Wilders en die noemen we ook niet extreem rechts (althans de media niet, ik wel)quote:
Je vind 100 doden niet extreem genoeg?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:22 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als dat echt zou zijn, dan zou men hem ook niet extreem rechts moeten noemen in de media. De man denkt praktisch hetzelfde als Wilders en die noemen we ook niet extreem rechts (althans de media niet, ik wel)
Denk dat hij geen bullets meer overhad (vooral als je 80 mensen killt)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan is natuurlijk de vraag hoe de arrestatie is gegaan, het wapen blokkeerde bv en hij kon geen zelfmoord plegen? of is hij besprongen door noeste jonge politieke knullen die hem daar hielden tot de politie aan is gekomen?
Ik durf te wedden dat een kind van 6 met stemrecht er eerder openlijk voor uit komt dat het PVV stemt dan al die mensen die het nu stiekem doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:27 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Een kind van 6 snapt nog dat de ideeën van Wilders en andere Europese moslimhaatpartijen uitlopen op geweld.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:32 schreef Mishu het volgende:
100 doden? Waar halen jullie dat nou weer vandaan? Volgens mij staat de teller gewoon nog op 10 hoor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat een kind van 6 met stemrecht er eerder openlijk voor uit komt dat het PVV stemt dan al die mensen die het nu stiekem doen.
Meer dan 80.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:32 schreef Mishu het volgende:
100 doden? Waar halen jullie dat nou weer vandaan? Volgens mij staat de teller gewoon nog op 10 hoor.
At least 80 people died when a gunman opened fire at a Norwegian island youth camp, police say, hours after a deadly bomb attack in Oslo. - BBCquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:32 schreef Mishu het volgende:
Slechte planner dan wat dat betreft, of dat was gewoon het plan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:26 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Denk dat hij geen bullets meer overhad (vooral als je 80 mensen killt)
Dus toen stond hij alleen op dat eiland, zonder kogels en kwam de police.
Lijkentelling is er nog niet officieel geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:36 schreef Stringer het volgende:
Zo'n beetje de grootste solo schietpartij ooit onderhand?
Klopt, maar het is wel een redelijke aanname inmiddels.. (zowel het soloschieten als het aantal)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkentelling is er nog niet officieel geweest.
En of het solo was valt ook nog te betwijfelen ook al gaat men er wel van uit.
Streampje of gewoon journaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:43 schreef Boze_Appel het volgende:
08:00 is een nieuwe persconferentie van de politie, dan zal het dodenaantal wel bijgesteld worden.
Ja, van horen zeggen, iedereen is in shock.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een redelijke aanname inmiddels.. (zowel het soloschieten als het aantal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |