Misschien moet jij eerst maar even je ochtend koffie drinkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:00 schreef Gulmez het volgende:
foktop 30 doden hoe kan je zo veel neerschieten
arkadas ik heb geen hekel aan nederlanders maar wel van die mietjes die alles op internet posten in in real gebogen hoofd langs een groepje turken looptquote:
tnxquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien moet jij eerst maar even je ochtend koffie drinken
Eigenlijk ziek dat dit in Afghanistan, Irak bijna elke dag gebeurd.........................quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien moet jij eerst maar even je ochtend koffie drinken
Dat ze daar iedere dag koffie drinken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:02 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Eigenlijk ziek dat dit in Afghanistan, Irak bijna elke dag gebeurd.........................
Ik snap prima waar hun bestaansrecht vandaan komt. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mooi gezegd
desa;lniettemin ben ik tegen alles waar wilders voor staat
Komt omdat ze denken dat het marokkanen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
arkadas ik heb geen hekel aan nederlanders maar wel van die mietjes die alles op internet posten in in real gebogen hoofd langs een groepje turken loopt
Of omdat ze Sammy spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat ze denken dat het marokkanen zijn.
Gevangeniseiland van maken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar serieus, wat gaan ze nu doen met dat eiland?
Wat je al eerder zei, gedenkplaats.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar serieus, wat gaan ze nu doen met dat eiland?
Best relaxed leven die gedetineerden daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:07 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Gevangeniseiland van maken?
Geen grap: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y
Was pas geleden een docu over op tv hier.
En toch een heel laag recidive cijfer. Maar goed, hier willen we HARD straffen, want dat werkt beterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Best relaxed leven die gedetineerden daar.
Ja zeker relaxed. Heb er laatst documentaire van gezien erover.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Best relaxed leven die gedetineerden daar.
Wat jij zegt iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En toch een heel laag recidive cijfer. Maar goed, hier willen we HARD straffen, want dat werkt beter
Behalve dat we geen ministerie van olie hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Een aanval op het Min van olie zou ook nog van een radicale groene gek kunnen komen, groen-rechts zoals in de Nederlandse film Vox Populi
Je kan in ieder geval geen nachtmerrie krijgen als je gaat slapen, pas als je wakker word en de tv aanzet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
benieuwd wat er allemaal bekend is als ik wakker word
Niet eng dromen gaan hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
benieuwd wat er allemaal bekend is als ik wakker word
Ga ik kijken!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:11 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Ja zeker relaxed. Heb er laatst documentaire van gezien erover.
http://www.documentairenet.nl/review/holland-doc-bast%C3%B8y/
Juist, RIP Ramsesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |