Die kransen waren op 4 mei, elke dag een ander feest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja, er stonden wel moslimjongeren bij de cameraploegen te juichen en te lachen en ze gingen voetballen met de bloemenkransen.
Sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:40 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Net wakker? Ga eerst lekker ontbijten, eitje bakken, koffie.... dan kun je weer volgen.
OUD NIEUWS HELAAS
Dat probeert men juist te voorkomen. Het is een blonde halfgod, en op de een of andere manier wordt er extra de nadruk op gelegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:40 schreef Sigma22 het volgende:
Dit gaat in ieder geval wel gevolgen hebben voor de populariteit en groei van Wilders-achtige politieke stromingen in (noord) Europa.
twitter:
twitter:shunradan twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 06:37:30RT @ShunraCat: indeed. That's important. RT @brumlebass: It says that several people claims to be Fjordman. Breivik is one of them. @Shu ... reageer retweet
Wel, de Noorse Henk heb het gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:41 schreef DrDentz het volgende:
Denk niet dat het invloed gaat hebben op Geert's aantal zetels.. wat hebben Henk en Ingrid hiermee te maken..
http://www.rtl.nl/%28/act(...)t-extreem-rechts.xmlquote:Facebook verwijderd om racistische taal
De blonde en 1.90 meter lange Breivik noemde zichzelf volgens de Noorse krant Verdens Gang een nationalist. Hij schreef veel op islamkritische websites en fora. Een Facebook-account zou eerder verwijderd zijn, vanwege racistische boodschappen.
Bruingekleurde Henk & Ingrid zitten nu aan het zwembad in Turkijequote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:41 schreef DrDentz het volgende:
Denk niet dat het invloed gaat hebben op Geert's aantal zetels.. wat hebben Henk en Ingrid hiermee te maken..
Het was islam-kritische fora. Overigens zat een PVV-er voor de verkiezingen stemmen te ronselen op stormfront.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Geert zie ik ook niet op islamitische fora krabbelen
Alsof diverse partijleden dat hier niet doen in diverse subfora.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Het was islam-kritische fora. Overigens zat een PVV-er voor de verkiezingen stemmen te ronselen op stormfront.
Niet meer dan bij een Islam-terrorist. Dan wordt er ook niet gekeken naar de onderdrukking van het Afghaanse volk of de arme situatie van de Palestijnen of zo.... nee, het is dan ook de Islam die de schuld heeft. Nu staat de wind de andere kant op.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:41 schreef Specularium het volgende:
Het is een blonde halfgod, en op de een of andere manier wordt er extra de nadruk op gelegd.
Alweer? Waren Apeldoorn en Alphen aan de Rijn niet genoeg de afgelopen paar jaren?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:55 schreef Nielsch het volgende:
Het is wachten totdat dit in Nederland ook gaat gebeuren.
Of wordt die wind de andere kant op gezet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Niet meer dan bij een Islam-terrorist. Dan wordt er ook niet gekeken naar de onderdrukking van het Afghaanse volk of de arme situatie van de Palestijnen of zo.... nee, het is dan ook de Islam die de schuld heeft. Nu staat de wind de andere kant op.
Wat mij betreft wel. Maar er komt een keer een dag dat een gek zijn geweer opent op een groepje PvdA'ers, want die zijn natuurlijk - volgens Wilders - de schuldigen van al onze moslimellende.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Alweer? Waren Apeldoorn en Alphen aan de Rijn niet genoeg de afgelopen paar jaren?
Wilders is een gevolg van een maatschappij die het niet meer weet. Kort gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:55 schreef Nielsch het volgende:
Het is wachten totdat dit in Nederland ook gaat gebeuren. Dan wast Wilders zijn handen natuurlijk in onschuld, maar achter de schermen zal hij lachen, heel goed wetende dat hij met zijn gedemoniseer dan de aanstichter van dit alles is.
mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wilders is een gevolg van een maatschappij die het niet meer weet. Kort gezegd.
Je kunt hem niet verantwoordelijk houden voor die maatschappij. Die was er al.
Dat lijkt me ook logisch. Voor lange tijd werd er gespeculeerd dat het toch moslim terrorisme was, en dan ben je een stuk voorzichtiger, aangezien in het verleden wel vaker is voorgekomen dat aanslagen in meerdere landen plaatsvonden, of wellicht met slechts korte tijd ertussen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:56 schreef Specularium het volgende:
Alle veiligheidsdiensten in Europa staan op rood. Zeggen ze alleen niet.
Vraag me af of dat dan achteraf wordt afgeschoven op zijn sociaal-economische achterstand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar er komt een keer een dag dat een gek zijn geweer opent op een groepje PvdA'ers, want die zijn natuurlijk - volgens Wilders - de schuldigen van al onze moslimellende.
Iets over een lont en een kruitvat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wilders is een gevolg van een maatschappij die het niet meer weet. Kort gezegd.
Je kunt hem niet verantwoordelijk houden voor die maatschappij. Die was er al.
Ze spreken al over meer dan 100, vriend....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:00 schreef Gulmez het volgende:
foktop 30 doden hoe kan je zo veel neerschieten
Misschien moet jij eerst maar even je ochtend koffie drinkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:00 schreef Gulmez het volgende:
foktop 30 doden hoe kan je zo veel neerschieten
arkadas ik heb geen hekel aan nederlanders maar wel van die mietjes die alles op internet posten in in real gebogen hoofd langs een groepje turken looptquote:
tnxquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien moet jij eerst maar even je ochtend koffie drinken
Eigenlijk ziek dat dit in Afghanistan, Irak bijna elke dag gebeurd.........................quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien moet jij eerst maar even je ochtend koffie drinken
Dat ze daar iedere dag koffie drinken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:02 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Eigenlijk ziek dat dit in Afghanistan, Irak bijna elke dag gebeurd.........................
Ik snap prima waar hun bestaansrecht vandaan komt. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mooi gezegd
desa;lniettemin ben ik tegen alles waar wilders voor staat
Komt omdat ze denken dat het marokkanen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
arkadas ik heb geen hekel aan nederlanders maar wel van die mietjes die alles op internet posten in in real gebogen hoofd langs een groepje turken loopt
Of omdat ze Sammy spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat ze denken dat het marokkanen zijn.
Gevangeniseiland van maken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar serieus, wat gaan ze nu doen met dat eiland?
Wat je al eerder zei, gedenkplaats.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar serieus, wat gaan ze nu doen met dat eiland?
Best relaxed leven die gedetineerden daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:07 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Gevangeniseiland van maken?
Geen grap: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y
Was pas geleden een docu over op tv hier.
En toch een heel laag recidive cijfer. Maar goed, hier willen we HARD straffen, want dat werkt beterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Best relaxed leven die gedetineerden daar.
Ja zeker relaxed. Heb er laatst documentaire van gezien erover.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Best relaxed leven die gedetineerden daar.
Wat jij zegt iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En toch een heel laag recidive cijfer. Maar goed, hier willen we HARD straffen, want dat werkt beter
Behalve dat we geen ministerie van olie hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Een aanval op het Min van olie zou ook nog van een radicale groene gek kunnen komen, groen-rechts zoals in de Nederlandse film Vox Populi
Je kan in ieder geval geen nachtmerrie krijgen als je gaat slapen, pas als je wakker word en de tv aanzet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
benieuwd wat er allemaal bekend is als ik wakker word
Niet eng dromen gaan hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
benieuwd wat er allemaal bekend is als ik wakker word
Ga ik kijken!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:11 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Ja zeker relaxed. Heb er laatst documentaire van gezien erover.
http://www.documentairenet.nl/review/holland-doc-bast%C3%B8y/
Juist, RIP Ramsesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |