Waerde Absurditeit, je weet best dat dat een uitdrukking is dat je er geen ruk om geeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hem werd gevraagd waarom hij er geen traan om zou laten.
Je weet wel wat ik bedoel, de zgn radicale groeperingen van Jihadisten etc etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het apparaat achter de moslim-extremisten?
No shit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waerde Absurditeit, je weet best dat dat een uitdrukking is dat je er geen ruk om geeft.
"Ik zal geen traan laten om zijn dood" betekent meestal niet "tja heel erg hoor, maar ik weet niet zeker or er daadwerkelijk vloeistof uit mijn oogballen zal druppelen".
Als 't niet de regeringspartij was geweest dan was dat zeker. Nu blijft 't onduidelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit lijkt specifiek gericht tegen de premier en zijn partij en niet zozeer tegen Noorwegen in het algemeen.
Eerst schrijf je dat het niet bekend is uit welke hoek de daders komen, maar vervolgens is jouw enige conclusie dat het apparaat achter de moslim-extremisten verantwoordelijk isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, het is nu wat rustiger hier.
De oorzaak is onbekend, wat wel duidelijk moge zijn is dat dit een gecoördineerde aanslag is op onschuldige burgers. Of de daders nu te zoeken moeten zijn uit extreem-rechtse hoek, linkse hoek, of moslim-extremisten, deze daad valt niet goed te praten.
En laten we eerlijk wezen, gezien de recente aanslagen in de EU kan er maar 1 verantwoordelijk voor zijn. Niet de moslims zelf, maar het apparaat achter de moslim-extremisten. Lijkt mij evident dat zij, dat laatste, de daders zijn.
twitter:HalaGorani twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:55:28Oslo Mayor Fabian Stang tells me he believes situation on Utoya Island is under control. #Norway reageer retweet
Hebben die geen congressen met véél meer aanwezige leden van de partij, zoals hier? Dan heb je er zo honderden te pakken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit lijkt specifiek gericht tegen de premier en zijn partij en niet zozeer tegen Noorwegen in het algemeen.
Gelukkig ben jij geen slachtoffer van al die propaganda. Ik zie dat gelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hij bedoelt de C.I.A./Mossad die constant retards (die toevallig moslim zijn) gebruiken om aanslagen te plegen in het Westen om internationale oorlog te rechtvaardigen .
Nietes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
No shit.
Je neemt alles belachelijk serieus.
Dat zou kunnen, alleen gezien recente aanslagen in de EU, hoeft het geen moslimextremistenapparaat te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, het is nu wat rustiger hier.
De oorzaak is onbekend, wat wel duidelijk moge zijn is dat dit een gecoördineerde aanslag is op onschuldige burgers. Of de daders nu te zoeken moeten zijn uit extreem-rechtse hoek, linkse hoek, of moslim-extremisten, deze daad valt niet goed te praten.
En laten we eerlijk wezen, gezien de recente aanslagen in de EU kan er maar 1 verantwoordelijk voor zijn. Niet de moslims zelf, maar het apparaat achter de moslim-extremisten. Lijkt mij evident dat zij, dat laatste, de daders zijn.
Die zijn vast beter beveiligdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben die geen congressen met véél meer aanwezige leden van de partij, zoals hier? Dan heb je er zo honderden te pakken...
Wat hebben Noren je misdaan? Reden is onbekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Noren, de reden is bekend. Ik laat hier geen traan om.
Rutte geeft als premier tenminste een normale reactie. Ik gruwel nog steeds van Balkende met zijn "zo ga je niet met mekaar om" uitspraakquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ok, dat is positief jongen.
[ afbeelding ]
Het gaat hier niet om mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen slachtoffer van al die propaganda. Ik zie dat gelijk.
Dit moeten wij niet willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:00 schreef eight het volgende:
[..]
Rutte geeft als premier tenminste een normale reactie. Ik gruwel nog steeds van Balkende met zijn "zo ga je niet met mekaar om" uitspraak
Een onprettige ervaring met één of meerdere mensen van Noorse afkomst of een bepaalde keuze in het buitenlandse politieke beleid van de overheid zijn voor veel mensen al reden genoeg om een volk te haten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat hebben Noren je misdaan? Reden is onbekend.
Meer dan ooit komt de Viking-mentaliteit het Noorse volk nu van pas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:00 schreef eight het volgende:
[..]
Rutte geeft als premier tenminste een normale reactie. Ik gruwel nog steeds van Balkende met zijn "zo ga je niet met mekaar om" uitspraak
We moeten on-topic blijven dus geen reacties op mijn reactiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat hebben Noren je misdaan? Reden is onbekend.
Dat is alleen Oslo. Het aantal op het eiland blijft onbevestigdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
In totaal, of alleen op het eiland/Oslo?
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is alleen Oslo. Het aantal op het eiland blijft onbevestigd
quote:Over het dodental op het eiland Utøya bestaat onduidelijkheid. Officieel zijn nog geen doden gemeld. Berichten in Noorse media lopen uiteen van vier tot tien dodelijke slachtoffers. De bomaanslag in Oslo heeft zeven levens geëist.
'A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic.' - J. Stalinquote:
Dus?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
We moeten on-topic blijven dus geen reacties op mijn reactie
Noorwegen behoort samen met Japan en Canada tot de grootste eco-terroristen.
In totaal, door de Noorweegse politie. BBC.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
In totaal, of alleen op het eiland/Oslo?
Dat denk ik wel. Het lijkt me moeilijker om met een wapen zo'n conferentie binnen te lopen, dan een auto te parkeren voor het regeringsgebouw. Althans dat hoop ik danquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
2 lichte doden en 5 ernstige doden.
Dat klinkt meer als Mart Smeets.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Meer dan ooit komt de Viking-mentaliteit het Noorse volk nu van pas.
quote:LIVE Terreur in Noorwegen
Een woordvoerder van een ziekenhuis in Oslo zegt tegenover de BBC dat er mogelijk meer dan honderd mensen gewond zijn geraakt bij de bomaanslag die vanmiddag het regeringscentrum in de Noorse hoofdstad trof.
Ik begreep uit een eerder bericht dat de aanslag 20 doden had geëist, maar dat de betreffende slachtoffers het vertikten op deze eis in te gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
2 lichte doden en 5 ernstige doden.
Dank je wel Joker89 van instituut Clingendael.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:04 schreef Joker89 het volgende:
Ja afschuwelijk maar ik denk dat de wereld rekening moet houden met een andere strategie van terroristen, een tactiek die lijkt te veranderen, een doelwit in pak weg Duitsland, VS, GB, Frankrijk zijn heel lastig te treffen. Landen als Noorwegen, maar zelfs Nederland, zijn makkelijk te treffen, ik denk niet dat Koerden dit hebben gedaan, ondanks recente nieuwsberichten voornamelijk omdat zij zelden zich richten op deze manier op Westerse doelen en die geestelijke leider pas als hij dood is wraak liet nemen, een paar maanden terug had je die aanslag in Stockholm, zonder problemen kon dat bijna gebeuren en daar dien je rekening mee te houden, ik vrees dat in de toekomst dit soort aanslagen in iets minder grote landen meer gaan plaatsvinden, oorlogszone Europa wordt het zo.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
We moeten on-topic blijven dus geen reacties op mijn reactie
Noorwegen behoort samen met Japan en Canada tot de grootste eco-terroristen.
Waarom zou het zo gericht geweest moeten zijn? Bij 9/11 ging toch ook niemand kijken welke kantoren er exact door de vliegtuigen geraakt waren?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:03 schreef Stringer het volgende:
Het lijkt me aardig mogelijk dat dit komt uit extreem rechtse hoek: Iets of iemand die ernstige wrok heeft tegen de Arbeiderpartiet en haar beleid, maar vooral tegen de grondbeginselen. Daarom zal ook het jongereneiland belaagd zijn; het is traditie dat uit deze jongerenpartij de toekomstige leiders van Noorwegen voortvloeien.
hehe... Rob de Wijk == Joker89quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dank je wel Joker89 van instituut Clingendael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |