Dan is het hek van de dam en wordt d66 nog harder tegen moslims dan wilders nu al is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef eight het volgende:
[..]
Dankzij Wilders kan Nederland vroeg of laat ook een dergelijke aanslag tegen moet zien.
Hopelijk pakken die terroristen dan ook een boel pvv stemmers mee.
Kijken of mensen dan nog zo blij zijn met Wilders.
Deense kranten begonnen daar toch mee?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef Captainp00face het volgende:
Nu dus ook een schutter? Jezus.
Update 19.24 uur:
De Noorse omroep NRK meldt dat een groep genaamd 'Helpers of the Global Jihad' heeft gezegd dat deze aanslag slechts een begin is van het antwoord op de Mohammed-cartoons die Noorse bladen publiceerden.
![]()
Lees de OPquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie brengt me even op de hoogte van alles
Klopt ja, ik ga straks bijvoorbeeld iets met aluminiumfolie in de oven doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Figuren die een bepaalde geloofsovertuiging in één adem associëren met terror zaaien zijn slachtoffer van de propaganda van de oorlogsindustrie.
http://www.guardian.co.uk(...)losion-live-coveragequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Linkse hoek is niet heel logisch aangezien de bom de Arbeiderspartij treft en de schutter ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, het is nu wat rustiger hier.
De oorzaak is onbekend, wat wel duidelijk moge zijn is dat dit een gecoördineerde aanslag is op onschuldige burgers. Of de daders nu te zoeken moeten zijn uit extreem-rechtse hoek, linkse hoek, of moslim-extremisten, deze daad valt niet goed te praten.
En laten we eerlijk wezen, gezien de recente aanslagen in de EU kan er maar 1 verantwoordelijk voor zijn. Niet de moslims zelf, maar het apparaat achter de moslim-extremisten. Lijkt mij evident dat zij, dat laatste, de daders zijn.
Erom huilen is weer wat anders dan het 'erg vinden'.quote:
Hem werd gevraagd waarom hij er geen traan om zou laten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Erom huilen is weer wat anders dan het 'erg vinden'.
Wat ben jij een troll zeg. Ook al heb je het zelf waarschijnlijk niet eens door. De tweede alinea is in volledige tegenspraak met je eerste.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
De oorzaak is onbekend, wat wel duidelijk moge zijn is dat dit een gecoördineerde aanslag is op onschuldige burgers. Of de daders nu te zoeken moeten zijn uit extreem-rechtse hoek, linkse hoek, of moslim-extremisten, deze daad valt niet goed te praten.
En laten we eerlijk wezen, gezien de recente aanslagen in de EU kan er maar 1 verantwoordelijk voor zijn. Niet de moslims zelf, maar het apparaat achter de moslim-extremisten. Lijkt mij evident dat zij, dat laatste, de daders zijn.
[Upd] Explosie in Osloquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb je in dit topic al verteld dat je 'vriendlief' in Oslo zit? Wel zo interessant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Hij bedoelt de C.I.A./Mossad die constant retards (die toevallig moslim zijn) gebruiken om aanslagen te plegen in het Westen om internationale oorlog te rechtvaardigen .quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het apparaat achter de moslim-extremisten?
Heeft die blond haar?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je in dit topic al verteld dat je 'vriendlief' in Oslo zit? Wel zo interessant.
Daar is ze zo mee begaan dat ze 't nieuws niet volgt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je in dit topic al verteld dat je 'vriendlief' in Oslo zit? Wel zo interessant.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zijn ook onschuldige moslims toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Waerde Absurditeit, je weet best dat dat een uitdrukking is dat je er geen ruk om geeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hem werd gevraagd waarom hij er geen traan om zou laten.
Je weet wel wat ik bedoel, de zgn radicale groeperingen van Jihadisten etc etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het apparaat achter de moslim-extremisten?
No shit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waerde Absurditeit, je weet best dat dat een uitdrukking is dat je er geen ruk om geeft.
"Ik zal geen traan laten om zijn dood" betekent meestal niet "tja heel erg hoor, maar ik weet niet zeker or er daadwerkelijk vloeistof uit mijn oogballen zal druppelen".
Als 't niet de regeringspartij was geweest dan was dat zeker. Nu blijft 't onduidelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit lijkt specifiek gericht tegen de premier en zijn partij en niet zozeer tegen Noorwegen in het algemeen.
Eerst schrijf je dat het niet bekend is uit welke hoek de daders komen, maar vervolgens is jouw enige conclusie dat het apparaat achter de moslim-extremisten verantwoordelijk isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
twitter:HalaGorani twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:55:28Oslo Mayor Fabian Stang tells me he believes situation on Utoya Island is under control. #Norway reageer retweet
Hebben die geen congressen met véél meer aanwezige leden van de partij, zoals hier? Dan heb je er zo honderden te pakken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit lijkt specifiek gericht tegen de premier en zijn partij en niet zozeer tegen Noorwegen in het algemeen.
Gelukkig ben jij geen slachtoffer van al die propaganda. Ik zie dat gelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hij bedoelt de C.I.A./Mossad die constant retards (die toevallig moslim zijn) gebruiken om aanslagen te plegen in het Westen om internationale oorlog te rechtvaardigen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |