Naja...het is maar hoe je het leest. Een gebouw opblazen is nog te volgen een massamoord niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Een moskee is te begrijpen? Ben jij wel helemaal lekker?
In een gebouw zitten toch mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naja...het is maar hoe je het leest. Een gebouw opblazen is nog te volgen een massamoord niet.
Er staat 'zijn beredenering' achter, simpele. Ja dat kan ik begrijpen als hij rechts-extremist en anti-islam is, dan ligt dat in de lijn der verwachtingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Een moskee is te begrijpen? Ben jij wel helemaal lekker?
BBC1 gaat bij na over niets anders, tot nu toe.quote:
In een moskee zitten toch ook veel kinderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er staat 'zijn beredenering' achter, simpele. Ja dat kan ik begrijpen als hij rechts-extremist en anti-islam is, dan ligt dat in de lijn der verwachtingen.
Het neermaaien van 80 kinderen van een PvdA-achtige partij niet.
Goede journalistquote:I saw many dead people," said 15-year old Elise, whose father, Vidar Myhre, didn't want her to disclose her last name.
Tussen de 14-18 volgens mij. Zijn jongeren/pubers, geen kinderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:11 schreef roelofjan het volgende:
Godsamme zeg, 80 dode kinderen. Verschrikkelijk.
Dit. Een gek in Nederland zou zich door de totale waanzin van de PVV zo langzamerhand ook gelegitimeerd kunnen voelen PvdA'ers dood te schieten. Hoe vaak hoor je wel niet van die Wilderadepten zeggen dat er een burgeroorlog komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Noorse PvdA-jongeren afknallen, want anders straks nog meer multi-culti. Anti-islam.
Partij Voor Vikingen idee.
Extra zelfs? Keihard.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om negen uur een extra journaal op 1
Och de Palestijnen hebben ook schoolbussen en discotheken vol kinderen opgeblazen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat een drama, en wat een zieke geest. Palestijnen die aanslagen plegen, kan ik nog begrijpen, ik keur het niet goed, maar ik kan het wel begrijpen. Maar dit is gewoon te gek voor woorden. Wie heeft nou als doel onschuldige kinderen? Je bereikt er niets mee, behalve afschuw.
Wat heeft hij nou bereikt? Hij heeft de toekomstige Wouter Bossen afgeknald, dus niet alleen onschuldige kinderen, maar ook omdat ze onschuldige mensen worden, waar je het toevallig niet mee eens bent. Echt onbegrijpelijk.
80 doden op het eiland.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:14 schreef Zolcon het volgende:
Dan word je wakker met het bericht van 80 doden (Sky meldt nu zelfs 87 doden)...
Wat een enorm drama moet dat geweest zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |