Als het maar op 1 van de 2 staat is het toch geen overeenkomst?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nope. Al staat het goede antwoord wel fysiek op 1 van de 2.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef bartrid het volgende:
Is dat de voorzitter van de voetbal club de Kaiser Chiefs?
Ja, trouwens ook nog steeds voorzitter lees ik net.quote:
Dus ik geef het punt toch aan bartridquote:Kaizer Motaung (born October 16, 1944) is a former South African soccer player and founder of the Kaizer Chiefs Football Club, of which he is still (as of 2007) chairman and managing director.
quote:is a Norwegian alternative rock group formed on January 1, 2000.[1] The two leading members, vocalist Janove Ottesen and guitarist Geir Zahl, had known each other for years, and first played together in a band called Blod, Snått & Juling in 1989.
Tikkie terug Sack.quote:
quote:
Hij staat ver boven Kees de Koningquote:
Boven de Koning? Dio?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij staat ver boven Kees de Koning
Tussen de Koning en Dio in ergens.quote:
Keizer heet ie, meer niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:33 schreef schaap001 het volgende:
Nou, mede gezien het vervolgvraag-gehalte zal het dan wel iets met een keizer zijn, maar ik heb geen fokkerdefok! verstand van rap, dus ik kom tot zover en niet verder, vrees ik....
Het is wel een pittige genre-vraag, maar je zult versteld staan van de kennis af en toequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:30 schreef Inkomen het volgende:
TwilightWist alleen de albumtitel niet zeker.
Mijn eerste vraag, weet niet of 'ie geschikt is:
Gezien de leeftijd van die plaat: allemaal?quote:Hoeveel muzikanten die speelden op Kind of Blue van Miles Davis zijn inmiddels overleden?
Ik nam een gok, maar heb wel een klassieker erbij gepakt om het nog een beetje makkelijk te houdenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:34 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het is wel een pittige genre-vraag, maar je zult versteld staan van de kennis af en toe
[..]
Onjuist (liefst ook een aantal).quote:Gezien de leeftijd van die plaat: allemaal?
quote:Come On Baby Say You Love Me
Times
I'm Just Gonna Keep On Counting
Until You Are Mine
quote:Einz Zwei .......
Drei Vier ......
Fünf Sechs .......
Sieben Acht .......
Neun Zehn ......
Sonne is nog niet zo gek gedacht, maar allen niet de juiste song...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef Mark het volgende:
Ik kom niet verder dan Links 2 3 4 of Sonne van Rammstein met die vraag. Maar die zijn het allebei niet. En Pino met zijn lieveheersbeestje ook niet
En 3 fouten...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef ranja het volgende:
Einz Zwei Polizei
Drie Vier Brigadier
Fünf Sechs Links rechts
Sieben Acht Gute Nacht
Neun Zehn wiedersehn
2 gokjes
Ik ook nooit, maar je kon het destijds zo lekker mixen met No Good (Start The Dance) van The Prodigy ...quote:Op zondag 24 juli 2011 10:21 schreef schaap001 het volgende:
drei vier grenadier
nooit begrepen trouwens
Haha, nou dacht ik weer eens leuke verrassende vraag te hebben, klaar met foto-hints enzo... maar nee, hoorquote:
Ik heb ´t nooit gehoord, hoor: maar ik zie zijn wilde stijl en die snelle fills van hem wel voor me bij de nummers. Je kan ook je eigen stijl inbrengen en wat toevoegen.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:32 schreef ranja het volgende:
Ja, ik wist wel dat hij even een ramone was geweest en niet clem ramoneelvis ramone was dan even een 'oja'.
Qua spel vraag ik me af of hij wel zo goed paste, of dat hij toen wat simpeler drumde in plaats van al die roffeltjes tussendoor
dat was toch Kilroy? met dat grappige logootje?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:38 schreef ranja het volgende:
Hoe heet het label dat Johnny Hoes heeft opgericht?
Kilroy was een divisie van Telstar, maar Telstar was de eerste en overkoepelende.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:39 schreef schaap001 het volgende:
dat was toch Kilroy? met dat grappige logootje?
Puntje, tong, aaaargh....quote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De vader van welke bekende muzikant zat in The Tornados, bekend van Telstar?
Geen schande, da's de lastigste en daarom vroeg ik er maar 2.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Linda Ronstadt en Bonnie Raitt.
Dame links weet ik niet...
Dat was de tante van, toch?quote:
Is dat Jerry Lee...?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die deze dame ooit live heeft gezien?
[ afbeelding ]
Samen met d'r broer...
De laatste uit het Werchter-museum, of ga je ons verlaten?quote:
Dat zijn er 2 (elk drie keer)quote:Op maandag 25 juli 2011 12:36 schreef ranja het volgende:
ik weet eigenlijk niet hoe lang Werchter al bestaat, dus of bands als Golden Earring ook kunnen...
Golden Earring
The Scene
Krezip
Within Temptation
Stef Bos
Da's 3 (Anouk dit jaar voor de ZESde keer...)quote:Op maandag 25 juli 2011 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Anouk
Junkie XL
Krezip
Within Temptation
NovastarTechnisch gesproken goed, edoch de Belgen zien 'm als Belg..., net als Raymond
Ah, dat laatste deed ik wel...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rock Werchter bestaat pas sinds halverwege jaren '90. (als je Torhout/Werchter niet mee moet rekenen)
Maar dat is dan toch dik vóór halverwege de jaren 90 toen het nog Torhout/Werchter was, wat NBDBD terecht opmerkte? De vraag ging toch over het latere Rock Werchter?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:42 schreef Burnett het volgende:
Kayak schijnt er in 75/76/77 gestaan te hebben... (met dank aan n00b)
Over welke song gaat dit?quote:He told us: "They were just two of my favorite words that came together. Actually, it was one morning as I was getting up out of bed, and it just came to me, those two words. And it sounded so poetic. I had no idea what it meant, or if it meant anything. They were just two of my favorite words.
quote:
Dit hoort er dus nog bij...quote:constructed this slice of psychedelia from his favorite color and his favorite flower.
Come togetherquote:Op maandag 25 juli 2011 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, als je het zo uitlegt...
[..]
Over welke song gaat dit?
Ik wist alleen dat Kayak in ieder geval 1 keer daar gespeeld heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tja, zeker met die regel helemaal onderaan ga je toch wel sterk twijfelen over Kayak.
volgens mij is het aan de vraagsteller om wel of niet te tippen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
C...... & C.....
(weer een tip.)
En waarom geef jíj tips in deze?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
C...... & C.....
(weer een tip.)
Huh????quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
C...... & C.....
(weer een tip.)
Hoppa, met dank aan Alledaagsewaanzin...quote:
Je kan vanavond nog een poging wagen bij de Melkweg, dan doet 'ie nog een nacht concertje.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah! Was dat wat ik op het nieuws zag. Had geen geluid, maar zag wel een drukke Melkwegbrug.
Hmmm hij geeft wel weer vaak nachtconcerten hier. Had na Nighttown een jaar of wat geleden me voorgenomen om niet meer naar een (groter) concert van 'm te gaan omdat het alleen nog maar kan tegenvallen, maar als 'ie dit nu blijft doen (zal wel niet). Deze was totaal aan me voorbij gegaan dus.
Gistermorgen ??? Toen zat ik uiteraard in de kerk ....quote:Op maandag 25 juli 2011 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit gaat toch niet om Clem Burke van de vraag van gistermorgen?
Soms is het zo makkelijk..quote:
Hahaha... ja, ongelooflijk eigenlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 15:24 schreef WeezerButler het volgende:
Tommy, Marky en Richie Ramone zijn bekende drummers van de Ramones. Maar wie heeft ook een blauwe maandag (circa 2 concerten) op de kruk gezeten.
En ik nog zeggen dat ik me hem wel kon voorstellen bij de Ramones. Maar hoezo falen: werkte het niet? Is 't ergens opgenomen cq te beluisteren? Ben als oud-drummer namelijk wel gecharmeerd van zijn stijl (normaal gesproken).quote:Hij faalde jammerlijk, ondanks zijn toch wel flitsende reputatie ??
Als ik dat uitleg, wordt het meteen iets makkelijk maar vooruit: als de wind er langs waait, hoor je allerlei klanken. Een modern soort windorgel dus eigenlijk.quote:
zoiets.... maar dan anders. Band kwam op 1 januari 2010 na ± 12 jaar weer bij elkaar. Nieuw album wordt in 2012 verwacht.quote:
In de ramones = End of the Century docu is een geluidsopname te horen. Hij kon het volgens Johnny niet recht toe recht aan bijbenen. Anders was het met Richie, met hem in de band speelden ze hun set maar liefst 2 minuten snellerquote:Op maandag 25 juli 2011 16:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hahaha... ja, ongelooflijk eigenlijkgewoon dezelfde vraag zonder enkele aanleiding eigenlijk
[..]
En ik nog zeggen dat ik me hem wel kon voorstellen bij de Ramones. Maar hoezo falen: werkte het niet? Is 't ergens opgenomen cq te beluisteren? Ben als oud-drummer namelijk wel gecharmeerd van zijn stijl (normaal gesproken).
quote:
WeezerButler + 1quote:A Sound Garden is a public art work on National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) property adjacent to Magnuson Park in Seattle, Washington. It was created in 1982 by Doug Hollis. It is constructed with a number of metal tubes on weathervane-like apparatus that catch the wind and moan eerily.
The Seattle grunge band Soundgarden took their name from this art work.
quote:is the fifth studio album by
, which will be released on September 13, 2011. It will be the band's first studio album in ten years. This will also be the first
album released on E1 Records and their first venture away from Interscope (or Atlantic), who handled all of their previous releases.
was produced by Bob Rock, who has produced or engineered albums by numerous notable acts, such as Metallica, Aerosmith, Mötley Crüe, Bon Jovi, The Cult, Our Lady Peace and The Offspring. The album took about more than a year to materialize, with pre-production beginning in June 2010 and recording sessions wrapping up twelve months later.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:43 schreef bukgeit het volgende:
Zou best kunnen. Zeg ik Presidents Of The USA.
Dassumquote:
3 x Ben Ik Te Min?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:57 schreef bukgeit het volgende:
Wat is opvallend aan de eerste drie singles van Armand, uitgebracht tussen 1965 en 1967?
Alledrie over zichzelf met Ik in de titel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:33 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Ik krijg altijd kippenvel als ik Ben Ik Te Min hoor. Vinden jullie mij een egocentrist? Ik heb het wel vaak over mezelf he?
Welke naam?quote:In 1977 begon Peter Koelewijn zijn eigen productiemaatschappij, samen met producer Will Hoebee, promotieman Janus Toethuis, secretaresse Tineke Kusters en manusje van alles Josef Schamp.
Onder het dak vanwaren nogal wat bekende artiesten verzameld: o.a. Rob de Nijs, Saskia & Serge, Nico Haak, Don Mercedes, Bonnie St. Claire en natuurlijk Peter Koelewijn zelf. Die stelde voor om samen met bovengenoemde artiesten een medley op te nemen en op single uit te brengen met daarin fragmenten van hun bekendste hits. Als bindmiddel tussen die bekende liedjes had Peter een melodietje met tekst bedacht. Zo kwamen achtereenvolgens stukjes voorbij van “Kom van dat dak af” (Peter), “Rocky” (Don), “Ritme van de regen” (Rob), “Ik ben gelukkig zonder jou” (Bonnie) en “Honkie Tonkie Pianissie” (Nico).
En dat onder de naam.
Good enough: ik vind het knap want ik had er tot voor kort werkelijk nog noooit van gehoord. Waar ken je dit van, als ik vragen mag?quote:
Was het toevallig laatst eens ergens tegen gekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Good enough: ik vind het knap want ik had er tot voor kort werkelijk nog noooit van gehoord. Waar ken je dit van, als ik vragen mag?
Nee hoorquote:
zo zie je maarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:26 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Was het toevallig laatst eens ergens tegen gekomen.
quote:
het is weer zo´nquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die linker of die rechter?
Of die achterste?
enigszins vergelijkbaar (alhoewel Tudor-Pole nog iets serieuzer te nemen valt), maar nee dus....quote:
quote:Yeah Yeah Yeah Yeah
Well I Love Tv And I Love T. Rex
I Can See Through Your Skirt
I've Got X-Ray Spex
I Came From The Sky Like A 747
I'm The Bad Boy Baby I Fell Out Of Heaven
Sex Fuhrer Baby I'm A Love Dictator
Blitzkrieg Romance I'm A Cool Dominator
Dat is 'm: a.k.a. Mark Manning.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhhh, nu ben ik te nieuwsgierig. Kan 'ie niet als subvraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef ranja het volgende:
nou heb ik een briljante vraag maar die blijft vast openstaan tot maandag
Ik denk dat google down is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:06 schreef ranja het volgende:
veel nieuwer
waarom weet iedereen ineens niks meer als ik een vraag stel
quote:
Alledaagsewaanzin is spoorloos na z'n magistrale 'C.... & C......' opzoek-hint.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Ik had laatst ook weer een gevalletje waarvan ik dacht: "Dit riekt naar de misdaad." Maar goed... let it be.
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alledaagsewaanzin is spoorloos na z'n magistrale 'C.... & C......' opzoek-hint.
En je zal maar onlangs, toevallig, een single van Peter Koelewijn onder een naam (die ik nu al weer vergeten ben) tegen komen én er volgt daar hier een vraag over. Ben je toch spekkoper...
Dat plaatje heeft er niks mee te maken, was een andere, wel moeilijke vraagquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:58 schreef methodmich het volgende:
Ik denk aan Gram, maar da's meer door het plaatje van die dames.
Lul nie, 'k was er gister nogquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom is niemand van de spelers hier de laatste 5 jaar in een cd winkel geweest![]()
Ik niet, puntje van de tong en niet online zijn na een uur noopt mij gebruik te maken van deze escape:quote:
quote:En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Wat was er mis met mijn antwoord?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Je zal het album maar nooit gezien hebben...
zo'n beetje alle Trivianten die al iets gepost hebben m.u.v. een juist antwoord
Dat het een goed antwoord was op de verkeerde vraag...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat was er mis met mijn antwoord?
Toe maar...quote:is known for its diversity and combination of music styles, frequently combining alternative metal, progressive metal, death metal, hard rock, heavy metal, hip hop, industrial, pop, punk, rap, symphonic metal, techno and thrash metal.
Maar ik hint me desnoods te pletter...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:46 schreef ranja het volgende:
weinig belangstelling, ook voor jouw vraag
Ik evenmin, maar daarom hoeft hier de boel toch niet stil te staan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef ranja het volgende:
Ach ik had genoeg anders te doen, ik heb nog geen vakantie
quote:
Niks bitchen, gewoon wat standpunten over en weer én, belangrijk, leven hier in de brouwerij...quote:wat bitchen jullie hier trouwens beleefd op elkaar![]()
Tja, ik had niet het idee dat er veel serieus nagedacht werd, verder had ik het druk en is de vraag makkelijk genoeg om een post zoals die van ralseltje te verwachten, alleen nu nog een met het antwoordquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik evenmin, maar daarom hoeft hier de boel toch niet stil te staan?
Er waren vanmiddag genoeg mensen aanwezig, maar zelfs toen gaf je geen enkele hint...
Misschien is dat laatste een afweging als je een vraag stelt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, ik had niet het idee dat er veel serieus nagedacht werd, verder had ik het druk en is de vraag makkelijk genoeg om een post zoals die van ralseltje te verwachten, alleen nu nog een met het antwoordZal maar rekenen dat iedereen die 'm wel direct herkend op vakantie is...
Nee, ietsje ouder...quote:
daar begin ik niet meer aan, niks onvoorspelbaarder als de moeilijkheid van een triviavraagquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Misschien is dat laatste een afweging als je een vraag stelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |