Kap es, ga lekker pm-enquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Gelukkig zijn er mensen die nog wel wat doen als ze dit zien.
En dat is 20 jaar hier in NLquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
geestelijk minder stabiel wordt minder toerekeningsvatbaar geacht en komt daardoor niet in aanmerking voor levenslang
Mohammed B is wel volledig toerekeningsvatbaar en kreeg levenslang
Overdrijven is ook een vak. Jij zit ook alleen maar in dit topic omdat je nieuwsgeil bent. Net als de rest. Dan moet je ook niet miepen als je es een wat schokkender foto tegenkomt dan je verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Een beetje dom stoer doen op internet en zeggen dat ze zoveel gewend zijn zoals lieden als jij.
Wat als het je moeder was? Wat ik je niet toewens trouwens. Maar val mij niet aan omdat ik er van schrik. Wie denk je wel niet dat je bent zeg, afgestompte zombie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We hadden het over levenslang toch? Reken maar niet dat Mohammed B. bijvoorbeeld ooit nog vrijkomt.
quote:Berkelse huisarts die in 1952 zijn vrouw door vergiftiging om het leven bracht. Hij werd hiervoor in 1954 tot levenslang veroordeeld. Vergiftigde in de gevangenis zijn mede-levenslanggestrafte Arie Lodder, en kreeg hiervoor in 1961 opnieuw een veroordeling tot levenslang. Opdam kreeg gratie in 1975. Hij overleed in 1983.
quote:Werd in maart 1969 veroordeeld voor het plegen van drie roofmoorden, maar werd verdacht van meerdere moorden. In 1986 werd de levenslange straf omgezet naar 28,5 jaar en wegens goed gedrag met een derde verminderd, waardoor hij vrij kwam. Overleed in 1998.
En desondanks blijf ik nieuwsgierig naar de zgn. next steps van het Westen. Zullen ze water bij de wijn doen en hun buitenlandpolitiek tweaken of houden ze het bij het oude? Ik ben benieuwd.quote:
Ik snap wat je bedoeld, maar ik zie nog steeds een mens, maar dan gestorven. Het doet mij niets, mijn reflex is hulp bieden als het nog kan. Maar ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Een beetje dom stoer doen op internet en zeggen dat ze zoveel gewend zijn zoals lieden als jij.
Wat als het je moeder was? Wat ik je niet toewens trouwens. Maar val mij niet aan omdat ik er van schrik. Wie denk je wel niet dat je bent zeg, afgestompte zombie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Oslo is het alweer bijna woensdag.
Wat ik begrepen heb was dat hij mensen voor zich uit dreef.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Taurus het volgende:
Ik ben best benieuwd wat er precies op dat eiland gebeurde. Wat doen al die mensen bij de kust, en waarom liggen dáár doden of gewonden? Ik neem aan dat mensen niet bij de kust van dat eilandje waren toen die dader om zich heen begon te schieten, in het midden van dat eiland was de 'bijeenkomst' zie ik op foto's op facebook. Dat mensen naar de kust rennen om weg te zwemmen begrijp ik nog enigszins, maar dat daar ook gewonden en/of doden liggen snap ik niet.
Ik denk dat we een RFID chip krijgen allemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En desondanks blijf ik nieuwsgierig naar de zgn. next steps van het Westen. Zullen ze water bij de wijn doen en hun buitenlandpolitiek tweaken of houden ze het bij het oude? Ik ben benieuwd.²
Ja, ik dacht alleen om de één of andere reden dat noorwegen later was. My bad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoeveel tijdsverschil er is tussen jouw woonplaats en Ned.?
Hij heeft alleen een klappertjespistool in de keuken liggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Bayswater het volgende:
Johan Olav Koss zie ik nu, het zal wel vriezen dus.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb was dat hij mensen voor zich uit dreef.
Levenslang = levenslang in NLquote:
Omdat ze daar neergeschoten zijn. Niet duidelijk of dit de dader is, maar het zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Taurus het volgende:
Ik ben best benieuwd wat er precies op dat eiland gebeurde. Wat doen al die mensen bij de kust, en waarom liggen dáár doden of gewonden? Ik neem aan dat mensen niet bij de kust van dat eilandje waren toen die dader om zich heen begon te schieten, in het midden van dat eiland was de 'bijeenkomst' zie ik op foto's op facebook. Dat mensen naar de kust rennen om weg te zwemmen begrijp ik nog enigszins, maar dat daar ook gewonden en/of doden liggen snap ik niet.
Onze planeet is door 1 man gemaakt, dus waarom kan dit niet door 1 man gedaan zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof niet,dat dit het werk van 1 man is!
Levenslang is levenslang voor zover ik ook weet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef Taurus het volgende:
[..]Levenslang is volgens mij gewoon levenslang.
Kom even met recente voorbeelden aanzetten danquote:
Wat het zegt. Dat hij mensen voor zich uitdreef. Met een geweer oid. Wat anders kun je je daarbij voorstellen?quote:
Ik ga een end met je mee, zeker. Alleen is dit voer voor een ander discours.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik denk dat we een RFID chip krijgen allemaal.²
Nee, levenslang is zoals de naam doet vermoeden levenslang, 20 jaar is 20 jaar, de hoogst mogelijke straf onder levenslang.quote:
Dus hij heeft niet eens alleen lukraak om zich heen geschoten, ben benieuwd hoelang het heeft geduurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb was dat hij mensen voor zich uit dreef.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof niet,dat dit het werk van 1 man is!
Nee hoor. In 2014 komt hij vrij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Levenslang is levenslang voor zover ik ook weet.
Die Volkert heeft dacht ik naast zijn jaren straf ook TBS en die komt echt niet zomaar even vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |