Kind? Ik vermoed dat het adolescenten zijn. Wat moet een kind op een politieke jongerenbijeenkomst?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het lijkt wel of hij een wapen vast heeft. Maar dan kan het idd ook een SWAT zijn.
Maar tering.... dan ben je zo'n kind in het water en dan weet je ook niet meer wie je kan vertrouwen. Dus misschien vandaar die armen omhoog
Vandaar ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens veroordeelt die aanslag.
Belachelijk inderdaad. Was een prima aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Chooselife het volgende:
"De EU, de VS en de NAVO veroordelen aanslag."
Ja, het zou anders worden als ze het niet veroordelen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens veroordeelt die aanslag.
Volgens de berichten waren het vooral kinderen tussen 14 en 18 jaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Kind? Ik vermoed dat het adolescenten zijn. Wat moet een kind op een politieke jongerenbijeenkomst?
Ze weten nu toch wel hoeveel slachtoffers daar zijn gevallen? Maar daar werd omheen geluldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Alleen dat het een politiek jeugdkamp was, meer weet ik niet
Het grenst aan elkaar, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Noorwegen is ook zo dicht bij Finland.
Aan de andere kant, er is een foto van bovenaf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die toen al gearriveerd waren.
Het waren jongeren van 16/17 jaar oud.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Kind? Ik vermoed dat het adolescenten zijn. Wat moet een kind op een politieke jongerenbijeenkomst?
Als je dit ziet zou dat kunnen: http://www.facebook.com/p(...)01772&type=1&theaterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgens de berichten waren het vooral kinderen tussen 14 en 18 jaar.
Dan moet het natuurlijk wel absolute waarheid zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dader is idd een inwoner van Noorwegen zelfs volgens BBC.
Wanneer is "toen"? Er zijn zat camerabeelden van SWAT op het eillandquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die toen al gearriveerd waren.
14, 15 vind ik kind. En er waren daar een hoop van En is makkelijker dan adolescent. Mijn punt lijkt me duidelijk, ongeacht de woordkeuzequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Net als dat er jongerenpartijen bestaan van politieke partijen in Nederland?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ziet er wel gezellig uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je dit ziet zou dat kunnen: http://www.facebook.com/p(...)01772&type=1&theater
Ok, dat van die 14,15 wist ik niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wanneer is "toen"? Er zijn zat camerabeelden van SWAT op het eilland
[..]
14, 15 vind ik kind. En er waren daar een hoop van En is makkelijker dan adolescent. Mijn punt lijkt me duidelijk, ongeacht de woordkeuze
Meer op basis van waar die jongen links zich bevindt en zijn houding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er is een foto van bovenaf.
Dus mogelijk is het wel.
Die zijn ook gewoon 16-27 ofzo hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net als dat er jongerenpartijen bestaan van politieke partijen in Nederland?
het is een foto, de houding kan echt werkelijk alles betekenen. Er is ook nul informatie bekend over of er beelden zijn van de schietpartij. Als dat zo was, was dat wsl wel bekend geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Meer op basis van waar die jongen links zich bevindt en zijn houding.
Ze houden wel volquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
Persco Minister van Justitie - dader inderdaad een native.
7 bevestigde doden bij de explosie. Nog veel onduidelijk.
CNN zegt dat het waarschijnlijk een gerecruteerde Jihadi is.
CNN loopt al de hele dag achter de feiten aan. BBC voor de winquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
1 dode gespot? Ik zie er met een rode broek + wit shirt. Op de foto met de slachtoffers ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je dit ziet zou dat kunnen: http://www.facebook.com/p(...)01772&type=1&theater
Een lange blonde man, in Noorwegen? Het moet ook niet veel gekker worden zeg!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Shit he. Ik baal er echt van dat ik even naar een andere zender was gezapt. Kan nu niet meer terugspoelen naar het moment van de foto in Oslo. Waar je een lange blonde man zag staan
Geloof ik persoonlijk niks van, maar we weten het gewoon nog niet..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb daar wel mijn twijfels bij gekregen. De loner-dingen die ik hoor klinken ook aannemelijk nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
Ja klopt. Maar zo gek is het toch niet dat er jongeren afdelingen zijn van politieke partijen? Moet zeggen dat 700 man wel wat veel is voor een bijeenkomst. Zelfs de SGP haalt dat nietquote:
Dan zeg ik nog steeds "van bovenaf op foto".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Meer op basis van waar die jongen links zich bevindt en zijn houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |