quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef onlogisch het volgende:
De sherlocks die je hier voorbij ziet komen
Prachtig
Flikker op naar BNW met je angstige gewauwel over overheden die hun burgers opblazen en doodschieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef shameonyou het volgende:
Dit is gewoon een false-flag operatie om dit te gebruiken om meer cameras, meer scanners en meer databases op te zetten.
Euh ja? Wat moet ik zien in die cirkel?quote:
Zojuist heeft de PM aangegeven dat de dader een Noorweeg/Noorwegenaar whatever is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar meer info over de dader
Idd, cameras waarvan dan, fjordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Flikker op naar BNW met je angstige gewauwel over overheden die hun burgers opblazen en doodschieten.
Plus dat er dus wel dagelijks wel ergens ter wereld een bom ontploft. Alleen al in bepaalde ex-russische provincies zijn bijna dagelijks amateur aanslagen, daar hoor je dus alleen vrijwel nooit iets over op het gewone nieuws... En hoewel er een hoop gekken rondlopen zal echt maar een piepklein deel zoiets doen als vandaag. De meeste geweldadige gekken steken bv gewoon ergens in het rond. Dat komt echt dagelijks wel ergens voor op de wereld.quote:
De dader.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh ja? Wat moet ik zien in die cirkel?
De dader die daar staat misschien?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
De dader.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noor will do.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zojuist heeft de PM aangegeven dat de dader een Noorweeg/Noorwegenaar whatever is.
de vermoedelijke schutterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de dader met wapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar die kon dus gelukkig ook niet aan automatische wapens komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat je 't niet wil doen. Waar een wil is, is een weg. Daarom kunnen figuren als Tristan er wel aan komen. Je moet 't maar genoeg willen.
Gelukkig wil bijna niemand dit soort dingen.
Mooie woordenquote:"You will not destroy us. You will not destroy our democracy or our ideals for a better world," Prime Minister Stolenberg adds.
De waarschijnlijke daderquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk. Misschien is het wel een overlevende die zijn contactlens probeert te zoeken.quote:
De dader,,, Vind jammer dat ik die foto van sky news nog nergens vind. Zou bizar zijn als die er toen al stond bij de bommen in Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wally?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |