Ja, ik bedoel dat niet sarcastisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In de tussentijd kan je heel makkelijk van Oslo naar dat eiland.
Zucht... lees je nog eens in voor je weer zon uitspraak doet die nergens op slaat. Blijf dan maar weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ben je hier om mee te praten over de aanslag of alleen om te schreeuwen dat moslims niets gedaan hebben?
Ik reageer inderdaad op andere mensen die het daarover hebben. Dat is het doel van een forum. Discussieren. Ga nou maar lekker slapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:05 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik zit niet steeds te janken over moslims. Jij hebt het nergens anders over.
quote:Suspected perpetrator(s) Al Qaeda, Islamic Movement of Uzbekistan, Jaish-e-Mohammed, Al Shabaab, Pakistani Taliban, Libya, AQIM[5]
Zegt het begrip tijd je iets? Ik was vanmiddag nog in Brabant en nu in Zuid-Holland ;-)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:03 schreef JamFlava het volgende:
1 man.. zou wel knap zijn dan, op twee locaties toeslaan.
We kennen je standpunt wel met dat kleine vlaggetje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageer inderdaad op andere mensen die het daarover hebben. Dat is het doel van een forum. Discussieren. Ga nou maar lekker slapen.
Op het eilandje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef MaLo het volgende:
Wat ik even gemist heb, waar is de (vermoedelijke) dader eigenlijk opgepakt?
En dat is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
We kennen je standpunt wel met dat kleine vlaggetje.
Ja want alle politie agenten zijn nu ook eng.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen wel een heel naar gevoel krijg als ik op Hoog Catharijne een politieagent zie. Je weet nooit meer zeker of het een echte agent betreft. Wellicht is het een spree killer oid.
Nee echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zegt het begrip tijd je iets? Ik was vanmiddag nog in Brabant en nu in Zuid-Holland ;-)
op het eiland dacht ik. Gewond/Neergeschoten volgens mijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef MaLo het volgende:
Hij zou gewond zijn geraakt op het eiland.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef MaLo het volgende:
Dat was wraak voor het drama met die sekte dat precies op die datum was gebeurd. Inderdaad, overeenkomsten, en nogmaals je kan het nooit uitsluiten tot je het zeker weet. Maar dat betekent niet dat het meer waarschijnlijk is. Zo´n aanval als in Alphen aan de Rijn, dat was duidelijk dat dat waarschijnlijk niet van Islamitische fundamentalisten was, maar dit nee. Maar het is wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag meteen denken aan de Oklahoma City bombing.
Het is gewoon goed gepland.. dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zegt het begrip tijd je iets? Ik was vanmiddag nog in Brabant en nu in Zuid-Holland ;-)
Alle clowns ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja want alle politie agenten zijn nu ook eng.
geld ook voor jou, opzouten met dat persoonlijke geneuzel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
We kennen je standpunt wel met dat kleine vlaggetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |