Vrije markt denken moet afgeschaft worden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelooflijk waar een politiek denkbeeld toe kan leiden, zoals een poster voor mij al zei zou het afschaffen van het rechtse gedachtegoed een goede stap in de juiste richting zijn. Vreselijk dit.
Nee, ik probeer de gemiddelde moslim buiten deze discussie te houden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan anderen ervan betichten dat ze speculeren...
Nu doe je precies hetzelfde.
Gelukkig leeft hij nog. Hopelijk krijgen de betrokkenen antwoorden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een soort Noorse Tristan, 't zal de tijdgeest wel zijn.
Nog nooit van vrijheid van meningsuiting gehoord, en de belangrijkheid daarvan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelooflijk waar een politiek denkbeeld toe kan leiden, zoals een poster voor mij al zei zou het afschaffen van het rechtse gedachtegoed een goede stap in de juiste richting zijn. Vreselijk dit.
Net of het hier over de gemiddelde moslim gaat. Doe toch niet zo maf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de gemiddelde moslim buiten deze discussie te houden!
Dat zeker. Onwaarschijnlijk: ja, onmogelijk: nee. Ik zou het denk ik ook wel kunnen. Niet de daad bedoel ik dan... maar logistiek. Kwestie van tot haast dwangmatig geordend zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:07 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Het is gewoon goed gepland.. dat bedoel ik.
Voor één persoon, eerst een bom en vervolgens een schietpartij.
Je geeft nog steeds geen argumenten. Kennis kan je zelf opdoen. Bom maken ook. Een autoritje naar een eiland maken ook. Meerdere wapens verzamelen kan je ook alleen. Je kunt daarmee helemaal niets uitsluiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je kunt je uitdrukken in termen van waarschijnlijkheid. Dat is het enige wat ik doe.
Als je kijkt naar de omvang van de explosies, de plekken waar het geplaatst is en de benodigde kennis, logistiek en materieel kun je één ding uitsluiten: Dat het door één individu is gepleegd.
Speculaas dus. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je kunt je uitdrukken in termen van waarschijnlijkheid. Dat is het enige wat ik doe.
Behalve als diegene slimmer is dan jij.quote:Als je kijkt naar de omvang van de explosies, de plekken waar het geplaatst is en de benodigde kennis, logistiek en materieel kun je één ding uitsluiten: Dat het door één individu is gepleegd.
Man, moorden heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Nog nooit van vrijheid van meningsuiting gehoord, en de belangrijkheid daarvan?
Die zijn er alweer een paar keer bijgesleept in de discussie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net of het hier over de gemiddelde moslim gaat. Doe toch niet zo maf.
Net alsof de leus van rechts het vermoorden van mensen is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Man, moorden heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken!
Wederom pure speculatie. Niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de omvang van de explosies, de plekken waar het geplaatst is en de benodigde kennis, logistiek en materieel kun je één ding uitsluiten: Dat het door één individu is gepleegd.
Toch lijkt het daar wel op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
Maar als het dus een iemand is dan moet hij dus in zijn eentje een grote bom in elkaar gezet hebben? En daarna gevlucht en met meerdere wapens ( waar die dus ook op een of andere manier is aangekomen ) op een eiland om zich heen gaan schieten...
raar allemaal.
Nee, moslimterroristen zijn erbij gesleept. Niet de gemiddelde moslim. Je moet je tenen wat bijknippen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die zijn er alweer een paar keer bijgesleept in de discussie.
Doorgaans wordt een hond niet verward met een Noorse houthakker met blond haar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het kunnen moslims zijn, rechtsextremisten, dwergen, Zweden, Amerikanen, honden. Het kan er één geweest zijn, of dertig, of een hele flash mob. Nog meer waarover we kunnen speculeren?
Met andere woorden: De kans is oneindig maar groter dat er (omvangrijke) hulp is geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
Maar als het dus een iemand is dan moet hij dus in zijn eentje een grote bom in elkaar gezet hebben? En daarna gevlucht en met meerdere wapens ( waar die dus ook op een of andere manier is aangekomen ) op een eiland om zich heen gaan schieten...
raar allemaal.
Vrijwel al die lone wolves hadden grootste plannen en wisten allemaal aan genoeg zooi te komen. En bij deze dwaas is z'n grootste plan ook nog eens gelukt. Wel fijn dat hij nog leeft. Nu is hij overgeleverd aan de rechtstaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
raar allemaal.
Het waren twee honden op elkaars schouders met een pruik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doorgaans wordt een hond niet verward met een Noorse houthakker met blond haar.
thanks, lang geleden eens gezien en grotendeels vergeten dus toch maar weer even dl.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef BrandX het volgende:
ik moet dan altijd weer aan deze film, Arlington Road denken... *ril*
Niet zo moeilijk. Gewoon veel ehm ingredienten mixen, in de auto zetten, timer erop. Tijd genoeg om te komen waar je wilt zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
raar allemaal.
Wat is er moeilijk aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
raar allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |