quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:37 schreef JDerksen het volgende:
Weet iemand de naam van dat ene soort viool deuntje wat vaak word afgespeeld bij iets wat met Rusland te maken heeft
Nee dat is hem nietquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:37 schreef JDerksen het volgende:
Weet iemand de naam van dat ene soort viool deuntje wat vaak word afgespeeld bij iets wat met Rusland te maken heeft
quote:
Nee meestal op TV komt dat deuntje als er iets over Rusland gaat , bijvoorbeeld bij Ross Kemp on gangs , toen hij in Rusland was kwam dat deuntje ook weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]Nee dat is het deuntje wat MIJ altijd aan rusland doet denken
![]()
Maar je vraag is ook zoooooooooooooooooooo vaag, ik zou niet weten welk deuntje
JOU aan Rusland doet denken, violisten genoeg, dat wel![]()
Iwan Rebroff kan ik zeker ook waarderen. Heb er nog een LP van liggen hier.quote:
deze?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:32 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Nee meestal op TV komt dat deuntje als er iets over Rusland gaat , bijvoorbeeld bij Ross Kemp on gangs , toen hij in Rusland was kwam dat deuntje ook weer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Iwan Rebroff kan ik zeker ook waarderen. Heb er nog een LP van liggen hier.
Wel in het Duits gezongen, maar het klinkt lekker Russisch.
Heb hier ook nog twee LP's liggen met Russische volksmuziek, gespeeld door een typisch Russisch instrument. Ik heb ooit de vertaling gevonden (hele LP is in het Russisch) maar ik ben het alweer vergeten...
Nee :/ volgens mij is het wel een bekendequote:
Ik geef het op !quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Nee :/ volgens mij is het wel een bekende
Geeft niet hoor, ff on-topic dat liedje van Katyusha is echt wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geef het op !![]()
Misschien dat iemand anders het weet maar ik weet het niet, dit was een gokje
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:54 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ff on-topic dat liedje van Katyusha is echt wel leuk
quote:Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef StarmanFR het volgende:
Russische pop zangeres
erg cool vind ik het !
Die Korobushka lijkt er ontzettend veel opquote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@Jderksen: Dat kunnen er zoveel zijn. Zal ook een gokje wagen:
Of zoals de meeste hem kennen
Of deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw... Je hebt ze gevonden. Dit is inderdaad de band die ik bedoelde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:48 schreef rosstek het volgende:
Ik ken ze niet, maar dit heb ik gevonden;
Союз – Красный Свет (Soyuz - Red Light)
http://www.discogs.com/%D(...)D1%82/release/656522
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
FANNvanhetlaatsteuur, als je wat van mij wilt horen heb je hier de kick die je wilt hebben
Tschaykovskiy Piano Concerto 1
Maar niet dat genrequote:
Klassieke muziekquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar ik vond de jouwese ook niet zo mooi![]()
Wat vindt je van Vitas?![]()
Okido ! en breng morgen nog een leuk ploatje mee !quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Klassieke muziek
Ik heb mega sloom internet hier in RU, met een dongle, dus ik ga hem morgenavond in NL pas luisteren.
Gruppa Krovi !quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Okido ! en breng morgen nog een leuk ploatje mee !
Dat is een nummer van Kinoquote:
En terechtquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Heerlijk nummer en heel erg populair in Rusland en Oekraine.
[NACHTBAGGER]quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar ik heb hem !
Nu kan ik rustig slapen
Ik zou de vraag gewoon stellen als ik jou wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Mag ik hier een vraag stellen over wat de titel is van een vermoedelijk Russisch nummer? Hier zitten kenners...
Bij "help ik zoek" kennen ze m niet.
Dat is leuk om te horen !quote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef Gewas het volgende:
Oh, en weer Russische muziek aan het luisteren vanwege een topic van FANNvanhetlaatste uur.
Bedankt!. 't ging mij om dit stukje (vanaf 5:04). Ik hoor ergens ook een stuk Engels, maar ik weet het niet. Kan ook Oekrans zijn. Dit is een video van de berg Demerdzhi.quote:Op zondag 9 september 2012 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou de vraag gewoon stellen als ik jou was![]()
Als iemand het antwoord heeft zal hij je dat heus wel willen vertellen, dus ik zou zeggen...
Vraag maar !
Op 7 min. ongeveer hoor je duidelijk Engels, maar in welke taal er wordt gezongen vanafquote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt!. 't ging mij om dit stukje (vanaf 5:04). Ik hoor ergens ook een stuk Engels, maar ik weet het niet. Kan ook Oekrans zijn. Dit is een video van de berg Demerdzhi.
gewoon even de rest van de reacties afwachten, misschien zit er iemand bij die het wel weet !quote:Op zondag 9 september 2012 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien is het wel gewoon 'Keltisch'. Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb antwoord gekregen op mijn mail van de Rusland expert...quote:Op zondag 9 september 2012 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien is het wel gewoon 'Keltisch'. Geen idee.
Dus het wachten is op iemand die het wel weet maar we weten nu in ieder geval wat het niet isquote:It'sno russian or slavic language for sure
and it's also no celtic
Eindelijk nog een Vitas Fan !quote:Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef Megablast het volgende:
VitasDat wat ie at 4:45 doet is zo cool
![]()
Gaytana is Oekrains, zou niet weten of dit Russisch of Oekrains is![]()
God, deze vind ik mooi !quote:
Mooi !quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:13 schreef Gewas het volgende:
Ik krijg trouwens constant video's doorgestuurd van deze man:
Zingt vrijwel altijd in het Russisch, vaak klassieke stukken. Hij heeft een erg prettige stem.
Nu begin ik ook te twijfelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi !![]()
maar hier zing hij toch geen Russisch?
Volgens mij is het Italiaansquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nu begin ik ook te twijfelen.![]()
Hij is in ieder geval wel Russisch.Andere video's die hij op Youtube heeft staan zijn ook aanraders!
Interessant. Heel erg bedankt voor je moeite met het mailen enzo! Tof!quote:Op maandag 10 september 2012 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb antwoord gekregen op mijn mail van de Rusland expert...
[..]
Dus het wachten is op iemand die het wel weet maar we weten nu in ieder geval wat het niet is
edit:
this is celtic music
and this one too
Graag gedaan !quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Interessant. Bedankt voor je moeite! Tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |