quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:05 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik ga slapen want moet er morgen vroeg uit.
Doei.
Mja echt vakantie is het ook weer niet ik doe een wedstrijdje met een studiegenoot wie de meest sucesvolle webshop kan opzetten maar de verliezer moet iets beschamends gaan doen (ik wil dus niet verliezen) t.z.t. zal er en topic volgen want die gast zit ook op fokquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik moet dinsdag (morgen dus meh) alweer naar school. En over 8 uur vrolijk op de stoep staan bij de huisarts maar ja, ik kan nog niet slapen.
2 uurquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:12 schreef Pluizel het volgende:
sherlock, heb jij eigenlijk tijdsverschil met hier?
Haha klinkt lekker, doe je toevallig een economische/organisatorische studie? Ik moet zeggen dat mijn eerste schoolweek wel zal meevallen, hulpmentor van brugklas dus 2 uur les per dag en daarna kansloze spelletjes spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:11 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja echt vakantie is het ook weer niet ik doe een wedstrijdje met een studiegenoot wie de meest sucesvolle webshop kan opzetten maar de verliezer moet iets beschamends gaan doen (ik wil dus niet verliezen) t.z.t. zal er en topic volgens want die gast zit ook op fok.
oh dus jij zat al 2 uur te wachten voor je dit topic mocht openen?quote:
preciesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef aight1 het volgende:
oh meneertje beach voelt zich plots elitair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |