Maar niet dat genrequote:
Klassieke muziekquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar ik vond de jouwese ook niet zo mooi![]()
Wat vindt je van Vitas?![]()
Okido ! en breng morgen nog een leuk ploatje mee !quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Klassieke muziek
Ik heb mega sloom internet hier in RU, met een dongle, dus ik ga hem morgenavond in NL pas luisteren.
Gruppa Krovi !quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Okido ! en breng morgen nog een leuk ploatje mee !
Dat is een nummer van Kinoquote:
En terechtquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Heerlijk nummer en heel erg populair in Rusland en Oekraine.
[NACHTBAGGER]quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar ik heb hem !
Nu kan ik rustig slapen
Ik zou de vraag gewoon stellen als ik jou wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Mag ik hier een vraag stellen over wat de titel is van een vermoedelijk Russisch nummer? Hier zitten kenners...
Bij "help ik zoek" kennen ze m niet.
Dat is leuk om te horen !quote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef Gewas het volgende:
Oh, en weer Russische muziek aan het luisteren vanwege een topic van FANNvanhetlaatste uur.
Bedankt!. 't ging mij om dit stukje (vanaf 5:04). Ik hoor ergens ook een stuk Engels, maar ik weet het niet. Kan ook Oekrans zijn. Dit is een video van de berg Demerdzhi.quote:Op zondag 9 september 2012 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou de vraag gewoon stellen als ik jou was![]()
Als iemand het antwoord heeft zal hij je dat heus wel willen vertellen, dus ik zou zeggen...
Vraag maar !
Op 7 min. ongeveer hoor je duidelijk Engels, maar in welke taal er wordt gezongen vanafquote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt!. 't ging mij om dit stukje (vanaf 5:04). Ik hoor ergens ook een stuk Engels, maar ik weet het niet. Kan ook Oekrans zijn. Dit is een video van de berg Demerdzhi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |