quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:37 schreef JDerksen het volgende:
Weet iemand de naam van dat ene soort viool deuntje wat vaak word afgespeeld bij iets wat met Rusland te maken heeft
Nee dat is hem nietquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:37 schreef JDerksen het volgende:
Weet iemand de naam van dat ene soort viool deuntje wat vaak word afgespeeld bij iets wat met Rusland te maken heeft
quote:
Nee meestal op TV komt dat deuntje als er iets over Rusland gaat , bijvoorbeeld bij Ross Kemp on gangs , toen hij in Rusland was kwam dat deuntje ook weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]Nee dat is het deuntje wat MIJ altijd aan rusland doet denken
![]()
Maar je vraag is ook zoooooooooooooooooooo vaag, ik zou niet weten welk deuntje
JOU aan Rusland doet denken, violisten genoeg, dat wel![]()
Iwan Rebroff kan ik zeker ook waarderen. Heb er nog een LP van liggen hier.quote:
deze?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:32 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Nee meestal op TV komt dat deuntje als er iets over Rusland gaat , bijvoorbeeld bij Ross Kemp on gangs , toen hij in Rusland was kwam dat deuntje ook weer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Iwan Rebroff kan ik zeker ook waarderen. Heb er nog een LP van liggen hier.
Wel in het Duits gezongen, maar het klinkt lekker Russisch.
Heb hier ook nog twee LP's liggen met Russische volksmuziek, gespeeld door een typisch Russisch instrument. Ik heb ooit de vertaling gevonden (hele LP is in het Russisch) maar ik ben het alweer vergeten...
Nee :/ volgens mij is het wel een bekendequote:
Ik geef het op !quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Nee :/ volgens mij is het wel een bekende
Geeft niet hoor, ff on-topic dat liedje van Katyusha is echt wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geef het op !![]()
Misschien dat iemand anders het weet maar ik weet het niet, dit was een gokje
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:54 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ff on-topic dat liedje van Katyusha is echt wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |