Ik doe niet zielig. Ik laat het alleen weten. Maar goed... die praat waar jij het over hebt, groeit wel. Dat betekent dus dat je de kritische blik van een groeiende groep mensen in de kiem probeert te smoren, puur omdat je het er niet mee eens bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je weet dat die BNW-praat hier niet op prijs wordt gesteld en toch ga je zielig zitten doen om notes?
quote:Making our way along the lake. AF helis over Utøya. Ambulances still making their way in. None in opposite direction #osloexpl
spotted by editor
from twitter.com/rtege
Dat was niet één man.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:02 schreef Frutsel het volgende:
Wat voor bom moet dat wel niet geweest zijn... dat krijg je als simpele "eenmansactie" toch niet zomaar voor elkaar?
Alhoewel, Timothy deed het ook
ja je hebt we iemand nodig waar je de spullen van koopt he, en die zal vast uit de onderwereld komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als dat zo natuurlijk is, dan weet je dus blijkbaar ook dat hij gewoon hulp heeft gehad. Geen eenmansactie dus.
Volgens mij was hij gewoon in zijn lurven gepakt door good ol' US of A detective werk, en de fouten die had gemaakt.quote:
Dat las ik ook op de FP... mensen die van het eiland weg wilden zwemmen en verdronken zijn...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
ANP: MOGELIJK 20 À 30 DODEN OP NOORS EILAND (OOGGETUIGEN)
by Redactie NU.nl 8:54 PM
Nee, maar die kritische blik hoort nu eenmaal niet thuis in NWS, maar in BNW. Daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik doe niet zielig. Ik laat het alleen weten. Maar goed... die praat waar jij het over hebt, groeit wel. Dat betekent dus dat je de kritische blik van een groeiende groep mensen in de kiem probeert te smoren, puur omdat je het er niet mee eens bent.
Eén ooggetuige volgens BBCquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Macaulay Culkin heeft ook blond haar en blauwe ogen. Kan geen toeval zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben nu Home Alone aan het kijken met mijn nichtje, is er al meer bekend?²
Jezus H.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Volgens mij maar één explosie. Verder kan het getimed zijn. Klokje erop, of mobiele telefoon. Kán dezelfde dader zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef MouzurX het volgende:
Ik vroeg het net ff aan zo'n gast die direct contact heeft en er zijn idd gewoon 2 explosies in oslo geweest hoor.
Aldus BBC. Eén oggetuige dus so far.quote:Eyewitness Andre Scheie told NRK: "There are very many dead by the shore... There are about 20-25 dead." Mr Scheie also said he saw people dead in the water at the camp.
Een explosie veroorzaakt vaak een echo in urbaan gebied, waardoor het meerdere knallen lijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef MouzurX het volgende:
Ik vroeg het net ff aan zo'n gast die direct contact heeft en er zijn idd gewoon 2 explosies in oslo geweest hoor.
huh, 30 doden door onderkoeling in de zomer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat las ik ook op de FP... mensen die van het eiland weg wilden zwemmen en verdronken zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |