Elkaar de hand boven het hoofd houden is inderdaad niet zo eenvoudig als het lijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef vincerusso het volgende:
die clown van de sp vind politiek topsport...
En jij kan niet spellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef vincerusso het volgende:
Oh daar kom ik soms nog welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ik woon nu (als het goed is in september niet meer) bij het buikslotermeerplein.
[..]
Ik begin ook sterk het idee te krijgen dat ie lichtelijk autistisch
Ik ga sowieso niet op tv of de site kijken, ik boycot die shit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Geenh idee, staat wel op de site van HgT.
Helemaal okee is die vent in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ik woon nu (als het goed is in september niet meer) bij het buikslotermeerplein.
[..]
Ik begin ook sterk het idee te krijgen dat ie lichtelijk autistisch
Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef DuTank het volgende:
Jaquote:
Klopt, maar van de Gijp is niet helemaal lekker bezig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen in nederland er wat 'mankeren' of niet helemaal 100 zijn, Fok! en hun autisme-hype
quote:
Ik geef het je te doen hoor. Urenlang documenten doorlezen en weer doorlezen. Mugggeziften over komma's en accenten. En dat dag in, dag uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef vincerusso het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, maar van de Gijp is niet helemaal lekker bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |