1979, Hinault en Zoetemelk die meer dan 2 minuten pakten op het peloton. Hinault reageerde toen op een aanval van Zoetemelk en samen reden ze naar de finish. Hinault won de rit.quote:
ik mis het woord 'kanker' in deze zinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
De renners vinden het wel leuk dus, op meneer "boehoe ik ben mijn trui kwijt" Voeckler.
Misschien omdat hij meer thuis is in de voetballerij, daar zou het raar zijn als een team het heeft over de fantastische sfeer op een toernooi wanneer ze slecht presteert.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat wielrenners niet mogen genieten van de sfeer als ze geen goede uitslag neerzetten
Je zou het bijna zelf verzinnen?quote:
Maakt niet uit waar. Je snapt niet waarom iemand bij RTL die man inzet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Marcel doet ook mee bij het kickboxen.. om te janken is het zijn commentaar.
verkeerde topic, vriend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Dode en schuilende Noorse jongeren...
Wereldnieuws, maar hou dat lekker in het andere topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Die vergelijkingen met het voetbal slaan dus mank.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien omdat hij meer thuis is in de voetballerij, daar zou het raar zijn als een team het heeft over de fantastische sfeer op een toernooi wanneer ze slecht presteren.
huh?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Zet het er tussen zou ik zetten.quote:
Nee, daar is nu WEL reclame.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan mis je je hollandhasnotalent show![]()
De wereld vergaat en mevr. kijkt niet eens CNN.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, daar is nu WEL reclame.
En Derksen is weer dikker geworden lijkt wel.
Hahaha, prima.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Wereld vergaat? Nou dan geniet ik nog even mn laatste half uurtje van Gijpie.
Noberquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
De wereld vergaat en mevr. kijkt niet eens CNN.
Ik zou met mijn team 3e staan in het prominentenklasement.quote:
Ik kan geen 3 dingen tegelijkertijd kijken. CNN heb ik toenstraks opgehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
De wereld vergaat en mevr. kijkt niet eens CNN.
Dus gewoon niet denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nederlands is moeilijker als je denkt.
I see what you did theirquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nederlands is moeilijker als je denkt.
Viva Hollandia!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens reclame even genieten van Woltertje Kroes op 1.
haha ik had het dus ook op staan:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
therequote:
Hét kan dus nog erger.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Neequote:
Johan verkondigd zijn mening (die veel mensen niet interessant vinden) en krijgt er veel geld voor, sommige mensen doen het via twitter.. wie is er nu dommerquote:
Daglicht is veel prikkelsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Vanwaar die zonnebril als hij nooit buiten komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |