quote:Police are saying they believe the person(s) responsible for the bomb to be foreign, according to the BBC.
Op de BBC onderstrepen ze je verhaal. Softer target.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:11 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Een tijdje terug had je ook die aanslag in Stockholm, zonder al te veel problemen, een doelwit in die grote landen wordt behoorlijk lastig, nu Osama Bin Laden dood is, zie je al een verandering in tactiek/strategie/, uiteraard is dit natuurlijk nog op niet heel veel gebaseerd behalve deze aanslagen, maar het lijkt me toch een theorie waar rekening gehouden moet worden.
Omdat daar een kamp gehouden werd van een politieke partij ergo een politiek getinte aanslag???quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:12 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Waarom zouden "ze" dat moeten aanvallen? Er staan 5 gebouwen op dat eilandje en ze kunnen niet meer vanaf vluchten.
Lees eens wat je schrijft. Dat is toch geen Nederlands! Bovendien raakt je analyse kant nog wal aangezien niemand het over Koerden heeft en je assumptie over dat het ene land makkelijker te treffen zou zijn nergens op gebaseerd is. Althans niet op een onderbouwing van jou. Ik kan er ook naast zitten want ik begrijp eigenlijk niks van je verhaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:08 schreef Joker89 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind mijn post toch meer bijdragen dan jullie reactie.
Lijkt me een héél plausibele conclusie toch? Straks niet gaan blaten dat het ineens toch moslim-extremisten zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst schrijf je dat het niet bekend is uit welke hoek de daders komen, maar vervolgens is jouw enige conclusie dat het apparaat achter de moslim-extremisten verantwoordelijk is![]()
Ben je onder invloed van drugs ofzo
Doel je nu op de complottheorie dat "de Islam" erachter zit... of de complottheorie dat de duivelse figuren van Operation Gladio er weer achter zitten..?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:11 schreef Lotusss het volgende:
En nu weer ontopic aub. Complottheorieën doe je maar in TRU en bashen doen we gewoon NIET. Dank u.
En je krijgt gezeik als ze het niet doet. Dus ze moet wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef Burner82 het volgende:
Koningin Beatrix heeft vrijdag gebeld met de koning van Noorwegen om haar medeleven te betuigen naar aanleiding van de aanslagen in zijn land, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst. (ANP)
Daar zullen ze blij mee zijn?
Waarom?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:11 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Een tijdje terug had je ook die aanslag in Stockholm, zonder al te veel problemen, een doelwit in die grote landen wordt behoorlijk lastig, nu Osama Bin Laden dood is, zie je al een verandering in tactiek/strategie/, uiteraard is dit natuurlijk nog op niet heel veel gebaseerd behalve deze aanslagen, maar het lijkt me toch een theorie waar rekening gehouden moet worden.
Ik bedoel dat ik wel wat foto's ofzo er van zou willen zien, hoe dat er nu uitziet...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:12 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Waarom zouden "ze" dat moeten aanvallen? Er staan 5 gebouwen op dat eilandje en ze kunnen niet meer vanaf vluchten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef Burner82 het volgende:
Koningin Beatrix heeft vrijdag gebeld met de koning van Noorwegen om haar medeleven te betuigen naar aanleiding van de aanslagen in zijn land, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst. (ANP)
Daar zullen ze blij mee zijn?
Er zal wel niet zoveel pers aanwezig zijn. Of je moet vanuit de lucht gaan fotograferen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik wel wat foto's ofzo er van zou willen zien, hoe dat er nu uitziet...
Het hoeft idd niet zo te zijn, echter lijkt me dit meer dan waarschijnlijk. Indien ik er naast zit wil ik je wel 3 kratten Grolsch aanbieden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, alleen gezien recente aanslagen in de EU, hoeft het geen moslimextremistenapparaat te zijn.
Onduidelijk en tegenstrijdige berichtenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef Mercer het volgende:
Maar er is dus niemand dood op dat eiland?
Hulpdiensten mogen er niet heen omdat er mogelijk een bom aanwezig is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef Mercer het volgende:
Jawel, 5.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef Mercer het volgende:
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef Mercer het volgende:
Laatste nieuws is 7 doden tot nu toe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef Mercer het volgende:
Grolsch.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het hoeft idd niet zo te zijn, echter lijkt me dit meer dan waarschijnlijk. Indien ik er naast zit wil ik je wel 3 kratten Grolsch aanbieden.
twitter:ProducerMatthew twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 20:16:09President Obama expected to speak at 2:20pm ET / 11:20am PT on events in Oslo, Norway. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |