Eigen tempo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef Eenskijken het volgende:
evans wat doe je man.. spaar je krachten..
Gewoon in eigen tempo zo hard mogelijk omhoog rijden is juist het meest verstandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef Eenskijken het volgende:
evans wat doe je man.. spaar je krachten..
Als hij zichzelf maar niet opblaast.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gewoon in eigen tempo zo hard mogelijk omhoog rijden is juist het meest verstandig.
Daarom juist. Hartslag in de gaten houden en controleren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij zichzelf maar niet opblaast.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Andy volhouden man, straks die Evans nog een klap geven
Kun je toch toevallig zienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is idd hetgeen waarop je gaat letten.
Nou... hij moet iig even een aantal km herstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Evans kan hier tijd winnen op Andy. Evans vind ik frisser.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Evans kan hier tijd winnen op Andy. Evans vind ik frisser.
Herstellen met dit tempo succesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou... hij moet iig even een aantal km herstellen.
fixedquote:
Het feit dat 'ie er zo vol voor gaat maakt 'm een held.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
wat dan hij heeft 4min achterstand?
Ze komen toch er wel weer bij.
Ah, man, kiek em goan!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
wat dan hij heeft 4min achterstand?
Ze komen toch er wel weer bij.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Ferdii het volgende:
Whehe was op tv rende naast Bertje, had oranje shirt aan!
Die bochten zijn juist vlak.quote:
hij heeft vast biefstuk gegetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Contador is zo verdacht goed.Verreweg de beste renner van het peloton, al jaren.
Nee hoor, als je uit de bocht komt lijkt het wel bijna recht omhoog te gaan.quote:
Nee, dat is dus de 14e bocht he, voor de duidelijkheid.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef JimboSlice het volgende:
Ik denk dat ze een IQ-drempel moeten instellen, om te bepalen of je wel of niet op een berg mag staan bij een wielerwedstrijd. Mensen onder die drempel mogen op het vlakke meerennen.
top ideequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef JimboSlice het volgende:
Ik denk dat ze een IQ-drempel moeten instellen, om te bepalen of je wel of niet op een berg mag staan bij een wielerwedstrijd. Mensen onder die drempel mogen op het vlakke meerennen.
In de afdaling is nog beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef JimboSlice het volgende:
De gendtquote:
Hij moet toch zeker 3 minuten winnen hier om nog een kans te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef Nober het volgende:
Contador op 3:47 van Evans he... dat is dus te veel?
3'32, maar wel teveel lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef Nober het volgende:
Contador op 3:47 van Evans he... dat is dus te veel?
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar dat is nog gevaarlijker ben ik bang. Idioten genoeg die dan in de weg gaan staan.quote:
dat geldt voor elke seconde van je leven, lieverdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Ericr het volgende:
Niet vaak gezien dit, nog beter nog nooit gezien dit.
geweldigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef Gramulanion het volgende:
Boogerd en Ducrot negeren Herbert gewoon.
Geen Ruijgh, jammerquote:
http://hetiskoers.nl/2011/een-willekeurige-etappe/quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef Gramulanion het volgende:
Boogerd en Ducrot negeren Herbert gewoon.
Pas op het eind seconden snoepen inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Evans moet voolopig gewoon bij de Schlecks blijven.
Bij Andy vooral, Fränk mag wel wat tijd pakken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Evans moet voolopig gewoon bij de Schlecks blijven.
Nog meer drempels in de tour? En het is al zo gevaarlijk!?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef JimboSlice het volgende:
Rolland zit dan ook aan Europcar EPOquote:
EPOcar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Rolland zit dan ook aan Europcar EPO
2008 belde...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef BlaZ het volgende:
Zo wint Evans dadelijk nog. Saaiste renner ooit.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/een-willekeurige-etappe/
Korte etappe, en die jongens moeten de Alpe nog op. Ik moet 't nog zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef RemcoW23 het volgende:
17 minuten Leukemans..
Nou dan komt iedereen op tijd binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |