quote:FLASH: Oslo explosion blows out most windows of govt building housing prime minister's office, injures several people - Reuters witness
10 minutes ago
quote:AP Norway: 'Many' injured after blast hits gov't office building in Oslo
quote:Explosie bij overheidsgebouw Oslo
Laatste update: 22 juli 2011 15:50 info .AMSTERDAM In de omgeving van een regeringsgebouw in de Noorse hoofdstad Oslo heeft zich vrijdagmiddag rond half vier een zware explosie voorgedaan. Er zijn meerdere gewonden gevallen, aldus getuigen.
Foto: ANP Dit meldt Reuters vrijdag.
De meeste ramen zijn weggeblazen uit het gebouw dat ook het kantoor huisvest van premier Jens Stoltenberg. Op een foto is de explosie ook te zien.
Ze hadden dan ook niet meer info. En dat item werd net al 40 keer herhaald ongeveer. Dus opzich niet zo gek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef WSquater het volgende:
NOS liet één filmpje zien en nu gaat het over Griekenland. Dit duurt al langer.
R.I.P.
Klinkt niet best.twitter:ravisomaiya twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:01:09RT @cfklebergtt: Police stop reporter of #Norway's Aftenposten: "because there are still two bombs that we don't know where they are." #Oslo reageer retweet
Wat wil je dan nog meer vertellen? Nieuws is er voor de feiten, niet om te gaan speculeren. Je kan niet verwachten dat er nu allemaal al 'deskundigen' zijn met een een mening,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef maxburger het volgende:
Maar liefst 1 minuut aandacht van de NOS. Hulde!
oeiiiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:03 schreef IedeK. het volgende:
Klinkt niet best.twitter:ravisomaiya twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:01:09RT @cfklebergtt: Police stop reporter of #Norway's Aftenposten: "because there are still two bombs that we don't know where they are." #Oslo reageer retweet
Echt hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef maxburger het volgende:
Maar liefst 1 minuut aandacht van de NOS. Hulde!
Dat duurt nog lang.quote:
Ja, waren wel nieuwe beelden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
NOS had wel nieuwe beelden geloof ik. Dikke bom geweest in elk geval.
quote:
Lijkt me duidelijk! Iemand die het nummerbord van die auto kan lezen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Hij is niet geclaimd bedoelen ze neem ik aan... (Heb geen CNN voor me)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom is aanslag volgens CNN niet bevestigd?
quote:17.02u: De Noorse publieke omroep meldt dat de politie twee doden heeft bevestigd. Om half zes geven de autoriteiten een persconferentie.
#NRC
Inderdaad. Dan moeten ze weten dat er wellicht andere gebouwen ook misschien een doelwit zijn van een autobom. Neem aan dat alle regeringsgebouwen inmiddels ontruimd zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Strani het volgende:
Dan hebben de daders dus al op de een of andere manier contact gehad met de autoriteiten, als de politie weet dat er nog twee bommen zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk! Iemand die het nummerbord van die auto kan lezen?
hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:03 schreef Archibaltus het volgende:
Mogelijk hamsters oorzaak aanslag Oslo
Andere landen kunnen ook nog een doelwit worden. Al-Qaeda staat ook niet stil.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef QBay het volgende:
Toch een aanslag dus...wel vreemd dat ze dan van alle landen die militairen in Afghanistan hebben Noorwegen kiezen. Misschien boze noren en geen Al-Qaida?
Het hoeft natuurlijk niet meteen Al-Qaida te zijn, al zou het best kunnen omdat ze gewoon alle westerse naties pakken. Heeft niet altijd te maken met een aandeel in een oorlog. Is Noorwegen ook niet behoorlijk anti-moslims?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef QBay het volgende:
Toch een aanslag dus...wel vreemd dat ze dan van alle landen die militairen in Afghanistan hebben Noorwegen kiezen. Misschien boze noren en geen Al-Qaida?
Thanks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/wmv/
Noors lijkt ook veel op Nederlands, vooral op schrift. Alleen de uitspraak is behoorlijk andersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat Noors lijkt soms veel op Nederlands zeg. Of althans, je denkt dat je dingen opeens verstaat. Alsof er opeens wat Nederlandse woorden voorbij waaien.
In Afghanistan zitten, rare plaatjes herpubliceren, en Noren herbergen... Reden genoeg voor radicalen, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wtf is dit, wtf heeft noorwegen gedaan
Makkelijk doelwit misschien, als we toch aan het speculeren zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef QBay het volgende:
Forget Norway.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar waarom Noorwegen?
Makkelijk doelwit misschien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Raar dat CNN (nog) niet in kan tappen op een Noorse zender?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/wmv/
Noorweegsequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik keek vanmorgen nog naar een reisprogamma waar Daphne Bunskoek over het mooie noorweegse strand liep.
En nu kan dat niet meer. Die mooie Noorse stranden in Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik keek vanmorgen nog naar een reisprogamma waar Daphne Bunskoek over het mooie noorweegse strand liep.
Noorwegen is volgens mij behoorlijk anti-moslim. Daarnaast is het misschien een doelwit die niet iedereen zou verwachten en daarom makkelijker. Hoop dat het bij die 2 doden blijft ... R.I.P.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Not likely.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef rouwe111 het volgende:
[..]
Noorwegen is volgens mij behoorlijk anti-moslim. Daarnaast is het misschien een doelwit die niet iedereen zou verwachten en daarom makkelijker. Hoop dat het bij die 2 doden blijft ... R.I.P.
Last net ergens, dat gebouwen tot 1 km in de omtrek beschadigd zijn (ramen kapot)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef Absurditeit het volgende:
5 straten verderop zijn de ramen er nog uitgeblazen volgens een reporter van The Guardian. Heftige shit ingezet.
Oh ffs, waarom staat er nog geen hek om TRU en BNW?quote:
Buitenaards leven lijkt me een stuk waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een snotje op de lens.
Het was maar een geintjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh ffs, waarom staat er nog geen hek om TRU en BNW?
De BTW is onlangs met 1 procent verhoogd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
Wat voor een politieke zaken speelden er in Noorwegen de laatste tijd?
Ik hoorde net dat er in het gebouw op de begane grond ook meerdere doden lagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Zeker twee doden, Noorse premier mogelijk gewond zegt www.nu.nl
http://www.dagbladet.no/2(...)stortinget/17389824/quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is Noorwegen net als veel Europese landen flink naar rechts opgeschoven. En je hebt natuurlijk de Mohammed cartoons gehad (die ook in een Noorse krant geplaatst zijn)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
Lege = dokterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
staat er nou ´´lege ambulance´´ op die ambulances?
Ook veilig volgens CNNquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Zeker twee doden, Noorse premier mogelijk gewond zegt www.nu.nl
BNW?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Psy-freak het volgende:
Kan er een BNW topic gemaakt worden voor bepaalde mensen?
alluhoedjes forumquote:
Geen idee, ligt er aan wat je wilt zien. Er staan diverse links in dit topic naar NRK de noorse televisie.quote:
De meeste aanslagen vinden dan ook niet plaats in het westen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
Vreemd dat er niet meteen geroepen wordt dat het wel uitgevoerd zou zijn door moslimterroristen. Daar kunnen ze normaal genoeg niet kort genoeg mee wachten
Het zijn stiekem de Russen die hun concurrentie voor de oliewinning uit Noordpoolgebieden aan het opruimen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is Noorwegen net als veel Europese landen flink naar rechts opgeschoven. En je hebt natuurlijk de Mohammed cartoons gehad (die ook in een Noorse krant geplaatst zijn)
Toch zegt dat niet alles. Denk aan Oklahoma/IRA/ETAquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De meeste aanslagen vinden dan ook niet plaats in het westen.
Jij zou toch beter moeten weten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
Vreemd dat er niet meteen geroepen wordt dat het wel uitgevoerd zou zijn door moslimterroristen. Daar kunnen ze normaal genoeg niet kort genoeg mee wachten
Genoeg reden om een parlementsgebouw op te blazenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De BTW is onlangs met 1 procent verhoogd.
Als eerste wil ik gewoon weten of er alleen noren bij betrokken zijn of ook andere nationaliteiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, ligt er aan wat je wilt zien. Er staan diverse links in dit topic naar NRK de noorse televisie.
Ik bedoel ook juist dat ik daar blij mee ben, normaal wordt dat te snel geroepen. Misschien een beetje krom geformuleerd, maar ik vind het juist goedquote:
Ja als je die ravage ziet zou je dat toch wel verwachten....of er waren minder mensen aanwezig dan normaal ivm vakantie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef SoldMayor het volgende:
Het lijkt me dat in die gebouwen toch ook gewonden moet zijn als daar alle ruiten uit zijn enzo..
volgensmij was het barredo in een poging zn euromuntenpest te verkopen aan een onschuldig landjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het zijn stiekem de Russen die hun concurrentie voor de oliewinning uit Noordpoolgebieden aan het opruimen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Also, the public sector leave work early on Fridays during the summer so was this targeted to not hurt too many people?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja als je die ravage ziet zou je dat toch wel verwachten....of er waren minder mensen aanwezig dan normaal ivm vakantie.
Staat eronderquote:
Is nog niet echt bekend lijkt mij. Denk dat BBC dan het beste is om in de gaten te houden en de NOS en de website van buitenlandse zaken als je Nederlanders verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als eerste wil ik gewoon weten of er alleen noren bij betrokken zijn of ook andere nationaliteiten.
Jij kijkt ook BBC world?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
"we're good guys, why are we a target". Linksen die denken dat als je aardig doet tegen moslims dat je dan niet een target bent.
Stond er eerder niet.quote:
Die zijn bij mijn weten dan ook niet in de eerste instantie gekoppeld aan moslimterrorisme. Dus daarom vroeg ik me af hoe je daar bij komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch zegt dat niet alles. Denk aan Oklahoma/IRA/ETA
Er is nog niets bekend over de dader(s)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
"we're good guys, why are we a target". Linksen die denken dat als je aardig doet tegen moslims dat je dan niet een target bent.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel ook juist dat ik daar blij mee ben, normaal wordt dat te snel geroepen. Misschien een beetje krom geformuleerd, maar ik vind het juist goed
thx, ff lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Also, the public sector leave work early on Fridays during the summer so was this targeted to not hurt too many people?
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Ik bedoelde dat het goed is dat niet meteen ongefundeerd iets geroepen wordt als zo vaak het geval isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die zijn bij mijn weten dan ook niet in de eerste instantie gekoppeld aan moslimterrorisme. Dus daarom vroeg ik me af hoe je daar bij komt.
Klopt, maar dan nog ben je wel een target voor moslims ookal wil je ze te vriend houden, zie Duitsland en Belgie.quote:
ABC is ook ok, NRC ook (liveblog).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is nog niet echt bekend lijkt mij. Denk dat BBC dan het beste is om in de gaten te houden en de NOS en de website van buitenlandse zaken als je Nederlanders verwacht.
Voor sommige extremistische moslims.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog ben je wel een target voor moslims ookal wil je ze te vriend houden, zie Duitsland en Belgie.
Maar volgens mij is dat dus helemaal niet het geval. Als je de statistieken bekijkt zie je moslimterrorisme maar een heel klein aandeel vormt van alle aanslagen. Zeker in het westen. En zolang er geen aanwijzingen zijn die daarop duiden zie je ook niet echt koppelingen met moslimterrorisme. Ja, misschien in de Telegraaf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het goed is dat niet meteen ongefundeerd iets geroepen wordt als zo vaak het geval is
Als dit gebeurd zou zijn in een vol kantoor zouden er minstens tientallen doden te betreuren zijn. Ik vraag mij inderdaad af of het überhaupt de bedoeling was mensen te doden. Misschien was het meer een waarschuwing of afleidings manoeuvre voor de echte aanslag die nog gaat komen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Also, the public sector leave work early on Fridays during the summer so was this targeted to not hurt too many people?
onnodige pi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Kwaliteit het volgende:
nog 2 bommen, ze weten alleen niet waar. bron: http://www.dagbladet.no/
Het doel is om angst te zaaien in een samenleving, dan maakt het voor de beeldvorming niet heel veel uit of een gebouw vol of leeg is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Mercer het volgende:
Toch sympathiek dat ze een vrijwel leeg gebouw pakken.
Elke moslim is op oorlogspad tegen niet-moslims?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog ben je wel een target voor moslims ookal wil je ze te vriend houden, zie Duitsland en Belgie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat dus helemaal niet het geval. Als je de statistieken bekijkt zie je moslimterrorisme maar een heel klein aandeel vormt van alle aanslagen. Zeker in het westen. En zolang er geen aanwijzingen zijn die daarop duiden zie je ook niet echt koppelingen met moslimterrorisme. Ja, misschien in de Telegraaf.
Ja dus is ze dom dat ze denkt dat Norway geen target is omdat ze good guys zijn.quote:
Ik wil weten waarom en of er nederlanders bij betrokken zijn, anders word ik gek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is nog niet echt bekend lijkt mij. Denk dat BBC dan het beste is om in de gaten te houden en de NOS en de website van buitenlandse zaken als je Nederlanders verwacht.
quote:De krant sprak met een vader die door zijn gewonde dochter werd gebeld. "Ze zei me dat ze amper kon ademen omdat er stuk glas vast zat in haar keel", aldus Ashang Afshar over zijn 16-jarige dochter Amosha van 16 jaar.
Bijvoorbeeld op 11 september werd al over Al-Qaida gerept zonder dat ze daar echt redenen toe hadden. Hetzelfde geldt voor Madrid en Londen. Daarom vind ik het ook goed dat het niet meteen genoemd wordt, er is immers nog helemaal niks bekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat dus helemaal niet het geval. Als je de statistieken bekijkt zie je moslimterrorisme maar een heel klein aandeel vormt van alle aanslagen. Zeker in het westen. En zolang er geen aanwijzingen zijn die daarop duiden zie je ook niet echt koppelingen met moslimterrorisme. Ja, misschien in de Telegraaf.
Waar gebruik ik de ∀?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Elke moslim is op oorlogspad tegen niet-moslims?
hun volume gaat kan je op 11 zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik volg deze liveblog:
Pom pom pommmmmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
de echte aanslag die nog gaat komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen nieuws is goed nieuws. Anders maak je je zelf alleen maar gek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom en of er nederlanders bij betrokken zijn, anders word ik gek.
Daar zijn we het ook over eens hoor. Maar volgens mij is je aanname niet juist. In de gevallen die jij noemt was de link met Al-Qaida dan ook al heel snel duidelijk. Hoe dat hier gaat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld op 11 september werd al over Al-Qaida gerept zonder dat ze daar echt redenen toe hadden. Hetzelfde geldt voor Madrid en Londen. Daarom vind ik het ook goed dat het niet meteen genoemd wordt, er is immers nog helemaal niks bekend.
In hoeverre weten ze zeker of er nog twee bommen zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef G.R.S. het volgende:
Ook handig om als ramptoerist daar rond te blijven hangen terwijl er nog twee bommen zijn.
is niet eens zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef G.R.S. het volgende:
Ook handig om als ramptoerist daar rond te blijven hangen terwijl er nog twee bommen zijn.
Het is een complot tegen ramptoeristen. Eerst een bom af laten gaan, zodat er ramptoeristen opaf komen, en dan toeslaan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef G.R.S. het volgende:
Das geen complot maar opzich gewoon een veel gebruikte methode. Niet bij grote westerse aanslagen, maar in Irak bv gebeurd dat vaker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een complot tegen ramptoeristen. Eerst een bom af laten gaan, zodat er ramptoeristen opaf komen, en dan toeslaan!
Ik dacht dat ze dat bevestigd haddenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
In hoeverre weten ze zeker of er nog twee bommen zijn?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:30 schreef Darklight het volgende:
Dit was al bekend toch?twitter:BreakingNews twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:27:26Several Norwegian news outlets reporting there may be 2 other bombs around Oslo that did not explode, according to police reageer retweet
Komt dat niet allemaal van die ene tweet van een journalist?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
In hoeverre weten ze zeker of er nog twee bommen zijn?
dan is tripoli morgen een parkeerplaatsquote:
Oh... Dus als het niet zeker is dat je over 10 seconden naar den hemel geblazen kan worden door een mogelijk 2e en 3e bom kun je daar rustig blijven lopen...quote:
Dude.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef TagForce het volgende:
[..]
Oh... Dus als het niet zeker is dat je over 10 seconden naar den hemel geblazen kan worden door een mogelijk 2e en 3e bom kun je daar rustig blijven lopen...
Het is niet zeker dat er geen bommen meer zijn, dus niet blijven lummelen...
Tenzij je rijk wil worden met het filmpje van de amputatie van je eigen ledematen met explosieven.
Ned2, 17:37.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat de NOS met nieuws zou komen, ik zie alleen maar dat oneindige gefiets.
quote:
Ned2 en waarschijnlijk heb je het al gemistquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat de NOS met nieuws zou komen, ik zie alleen maar dat oneindige gefiets.
Drama queen. Als ik jou was zou ik bang in een hoekje gaan huilen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef Absurditeit het volgende:
Denken dat dit op zichzelf staat en dat er nog niet tientallen soortgelijke aanslagen komen door heel Europa in 2011.
Nee, dat ging de hele tijd over een gehandicapt meisje en een moeder met grote klootogen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ned2 en waarschijnlijk heb je het al gemist
Komt zo. 17:37 Je hebt gelukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, dat ging de hele tijd over een gehandicapt meisje en een moeder met grote klootogen.
Bron!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef WSquater het volgende:
Het is mogelijk Kadhaffi. Het schijnt dat hij een waarschuwing had uitgestuurd. Dit is zijn wraak.
Speculaties.. bron?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef WSquater het volgende:
Het is mogelijk Kadhaffi. Het schijnt dat hij een waarschuwing had uitgestuurd. Dit is zijn wraak.
Bron? Geen dom gespeculeer hier zonder onderbouwing plz.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef WSquater het volgende:
quote:Police and fire department has surrounded a car at #Oslo airport #osloexpl
Reuters.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bron? Geen dom gespeculeer hier zonder onderbouwing plz.
Inderdaad het zou wel weer een mooie reden zijn om verder in te grijpen in het Midden Oosten. Dit gaat nog een staartje krijgen...quote:
over een paar minuten als het goedquote:
Journaal 24quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:37 schreef KoningStoma het volgende:
Is daar een stream van?Ik heb mijn tv niet aangesloten
iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
Gaan ze iemand interviewen vanuit Kopenhagen"Want dat is het dichtst bij"
Wat een non informatie geeft die manquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
Gaan ze iemand interviewen vanuit Kopenhagen"Want dat is het dichtst bij"
Wel gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
CNN heeft nog steeds geen "Breaking News" op tv
Wie zegt dat?quote:
Bij mij staat er in het geel "BREAKING NEWS".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
Was net op NOS, dat zei één veiligheidsexpert. Maar achteraf zeiden ze nog, "maar dat is dus nog niet zeker". Heeft-ie schijnbaar niet gehoord.quote:
Pas anderhalf uur ofzo...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
ah, nu wel >< Net was Obama er op...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef WSquater het volgende:
[..]
Bij mij staat er in het geel "BREAKING NEWS".
de teringquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste mag wel in een spoilerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens diezelfde logica was Sarah Palin expert op het gebied van internationale betrekkingen. "Want Alaska ligt het dichtst bij Rusland"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
iddEcht te sneu voor woorden.....
Ik neem experts toch wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
die zuigen het vooralsnog ook uit hun dikke duim...
spoilerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit al de hele tijd CNN te kijken... Los van reclame heb ik alleen maar Oslo gezien en geen Obama.quote:
Het zijn 'experts' met een mening die alles baseren op wat jij en ik weten. Zonder bewijs heb je niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik neem experts toch wel serieus hoor.
heel graag... Heb btw per ongeluk een linkje op twitter geopend, and believe me, daar is deze foto niets bijquote:
Haha, zie deze cheeseburgert matig lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Drama queen. Als ik jou was zou ik bang in een hoekje gaan huilen.
Experts weten meer dan jij en ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het zijn 'experts' met een mening die alles baseren op wat jij en ik weten. Zonder bewijs heb je niks.
Link?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:43 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
heel graag... Heb btw per ongeluk een linkje op twitter geopend, and believe me, daar is deze foto niets bij
Valt heel erg mee toch? Dit is de realiteit.quote:
ik ook, na gedegen onderzoek en iig beschikbaarheid van feiten. Nu kan dezelfde expert wat mij betreft het weer voorspellen. Is op deze korte termijn even betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik neem experts toch wel serieus hoor.
Nee, maar daar gaat het nu toch niet om?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
vraagje, staan we er zo raar van te kijken dat er in de wereld weer een aanslag plaats vind??/ ik niet want er zullen er nog wel meer volgen ergens op de wereld.
Inderdaad mierenneukers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo erg zijn de foto's ook weer niet.
zeker weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:46 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
zeker weten?Ah ja, die waren toen straks al gepost. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:46 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
zeker weten?Die stond volgens mij ook in het vorige topic. Ik vind hem meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon beleid hierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo erg zijn de foto's ook weer niet.
twitter:alyssanilsen twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:46:14Police are urging people to get out of Oslo city center. The TV channel TV2 are being evacuated. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |