iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
Gaan ze iemand interviewen vanuit Kopenhagen"Want dat is het dichtst bij"
Wat een non informatie geeft die manquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
Gaan ze iemand interviewen vanuit Kopenhagen"Want dat is het dichtst bij"
Wel gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
CNN heeft nog steeds geen "Breaking News" op tv
Wie zegt dat?quote:
Bij mij staat er in het geel "BREAKING NEWS".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
Was net op NOS, dat zei één veiligheidsexpert. Maar achteraf zeiden ze nog, "maar dat is dus nog niet zeker". Heeft-ie schijnbaar niet gehoord.quote:
Pas anderhalf uur ofzo...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
ah, nu wel >< Net was Obama er op...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef WSquater het volgende:
[..]
Bij mij staat er in het geel "BREAKING NEWS".
de teringquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste mag wel in een spoilerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens diezelfde logica was Sarah Palin expert op het gebied van internationale betrekkingen. "Want Alaska ligt het dichtst bij Rusland"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
iddEcht te sneu voor woorden.....
Ik neem experts toch wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
die zuigen het vooralsnog ook uit hun dikke duim...
spoilerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit al de hele tijd CNN te kijken... Los van reclame heb ik alleen maar Oslo gezien en geen Obama.quote:
Het zijn 'experts' met een mening die alles baseren op wat jij en ik weten. Zonder bewijs heb je niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik neem experts toch wel serieus hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |