Ja? Oh dat zou wel tof zijn als dat echt zo was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef tralalala het volgende:
Er ging toch iemand FOK! op de weg schrijven bij de Alp d'huez?
OK, maar daar zijn we nog niet tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef tralalala het volgende:
Er ging toch iemand FOK! op de weg schrijven bij de Alp d'huez?
Ik loldequote:
Het gekke is dat het er al een tijd zo uitziet maar die anderen niet echt weglopenquote:
Of hij pleurt van de bergquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Als Voeckler het op een minuutje houdt, kan hij in de afdaling wel terugkomen.
Evans is zelfs ook niet echt fris hoor, kijk die kopquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Evans binnen de 2,5 minuut achterstand aan de Alpe begint dan zie ik hem nog zo dichtbij komen dat het in de tijdrit voor hem nog altijd mogelijk is ...
Gert, ben jij het?quote:
Dat snap ik dus ook niet. Laat je lekker terugzakken, zet je mannen op kop en zorg dat je samen met de mannen van BMC en Liquigas de mannen vooraan helemaal sloopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Toad het volgende:
Voeckler heeft zelfs nog drie man in het peleton. Zak gewoon terug dan.
Het zit er eigenlijk wel in ja, er komt geen einde aan die afdaling en erg moeilijk is hij ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Falco het volgende:
Het stuk tussen de Galibier en de Alpe d'Huez is nog best lang, het peloton kan dan nog best terugkomen.
We hebben de Eneco Tour nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele Rabo en Vac'er in de voorste gelederen van het peloton.
Ligt er aan hoeveel voorsprong, maar een peloton kan tijdens zo'n stuk wel 1,5 minuut inlopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vraagje van een niet-kenner:
Kan zo'n groepje van misschien 4 renners een voorsprong behouden in die vallei?
Chillen in de bus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele Rabo en Vac'er in de voorste gelederen van het peloton.
Hoe kom je daar bijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Eenskijken het volgende:
voeckler gaat nu terugvallen in het peleton denk ik
Heb het gevoel dat het een actie is van Contador zelfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef wimderon het volgende:
Nogal slecht nagedacht van Contador/Riis over deze actie. In plaats van even 5 kilometer tempo maken met Hernandez/Sorensen/Navarro zodat alle knechten in de bus zitten, rijden die knechten nu op kop en gaan die straks voluit als ze over de top zijn.
Voeckler blaast zich zo helemaal op lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Laat je lekker terugzakken, zet je mannen op kop en zorg dat je samen met de mannen van BMC en Liquigas de mannen vooraan helemaal sloopt.
Ze de amateurs volgens mij. Die rijden de etappe vooruit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn ze al binnen? Ik hoor de tune van de podiumceremonie al.
Dat is al de hele tour langquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn ze al binnen? Ik hoor de tune van de podiumceremonie al.
Nee, minder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Herbert zegt dat Andy gister in de laatste km 2 minuten verloor. Klopt dat?
1 minuut ongeveerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef One_of_the_few het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Voeckler, kijk je ploegleider eens aan als hij met je praat. Onbeschofte zak.
Natuurlijk niet, hij heeft vanaf de maximumvoorsprong 2 minuten verloren, maar die was op veel verder van de streep.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Het was rond de 3 minuten in de laatste km.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, hij begon met 4 minuten voorsprong en eindigde met 2 ...
Snapte sowieso niet waarom hij in het begin in zijn eentje achter Andy en Contador aan sprong. Duidt toch op paniek, alsof hij het ook niet verwacht had. Ga dan met je ploeg aan kop van het peloton er achter aan... Maja, achteraf is altijd makkelijk lullen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Laat je lekker terugzakken, zet je mannen op kop en zorg dat je samen met de mannen van BMC en Liquigas de mannen vooraan helemaal sloopt.
Etiquette bij 180 bpmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Voeckler, kijk je ploegleider eens aan als hij tegen je praat. Onbeschofte zak.
Sorensen ging wel eerst aanvallen en daarna kwam Navarro ook nog even aangevlamd. Niet dat die langer dan 30 seconden hebben geholpen, maar het leek toch niet echt een impulsieve actie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het een actie is van Contador zelf
thanks. en ericr.quote:
Dequote:
Dat deed 'ie heel even, maar dat duurde schijnbaar te lang en toen ging 'ie zelf maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Snapte sowieso niet waarom hij in het begin in zijn eentje achter Andy en Contador aan sprong. Duidt toch op paniek, alsof hij het ook niet verwacht had. Ga dan met je ploeg aan kop van het peloton er achter aan... Maja, achteraf is altijd makkelijk lullen.
Ja, precies.. Niet in de laatste 2 km, maar in de hele laatste klim, bedoelt hijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het was rond de 3 minuten in de laatste km.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:03 schreef Kirov het volgende:
Ze gaan maar 14 in het uur, dat kan ik ook nog wel. Stelletje amateurs
De Verneuko-tour, was ooit nog wel leuk met heuveletappes in Limburg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:03 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
DeEneco
Tour
dat is toch die ronde met van die geniale etappes die altijd op een massasprint uitlopen omdat ze alle heuvels in het begin neerleggen?
Volgens de Nederlandse volgers: Hoogerland = Heldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Volgens de Franse regie: De Tour = Voeckler![]()
Overigens wel respect voor Voeckler dat-ie blijft knokken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Het is wel meteen spektakelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
Dit komt ook wel door de lengte van de etappe, misschien maar vaker doen zo'n etappe van amper 100 km.
Maar anders is het gat dadelijk veel te groot.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Dom van Evans. Dan heeft ie alsnog geen hulp in de afdaling.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef Ericr het volgende:
Evans is een baas, rijdt het gat straks nog dicht ook.
Zal zo wel weer even de wind van voren krijgen van Boogerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef Bayswater het volgende:
Cavendish gaat weer voor een Generaal Pardon. Wat een held.
Ik hoop het niet, irritant ventjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef Ericr het volgende:
Evans is een baas, rijdt het gat straks nog dicht ook.
Jaja, winnen op de Alpe d'Huez zou toch helemaal geweldig zijn. We gaan het wel proberen. Eerste beste col gelost.quote:
Dan is Rojas ook gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Als de bus nu weer te laat is gewoon allemaal eruit klappen
De bus is elke keer gewoon te groot, doen ze toch niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Als de bus nu weer te laat is gewoon allemaal eruit klappen
hij moet wel, hij doet het voornamelijk voor zichzelf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Evans gaat wéér werken voor Voeckler, net zoals gisteren...
Haalt ie ze dadelijk bij, gaat Fränk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef pullup het volgende:
Evans is ook wat aan het stilvallen lijkt het
Ook nog niet om Contador.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Evans zich erg druk maakt om Fränk.
Ik denk dat Voeckler en zijn teamgenoot nog wel mee gaan rijden als ze de berg over zijn, hij kan er mogelijk toch een podiumplek uit slepen.quote:
Denk dat Voeckler eigenlijk niet meer kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Voeckler en zijn teamgenoot nog wel mee gaan rijden als ze de berg over zijn, hij kan er mogelijk toch een podiumplek uit slepen.
neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Nober het volgende:
Gaat Contador Andy eraf rijden in de afdaling?
Bergop niet nee, maar Evans en Voeckler hebben laten zien goed te kunnen dalen. Als Voeckler nu gaat pokeren net als gisteren is een kans op een podiumplaats wel verkeken denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Denk dat Voeckler eigenlijk niet meer kan.
We zullen het zo zienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Nober het volgende:
Gaat Contador Andy eraf rijden in de afdaling?
Stiekem in een fles.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef tralalala het volgende:
Moeten die lui in de auto/ op de motor eigenlijk nooit pissen?
die dragen een luierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef tralalala het volgende:
Wat denk je?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef tralalala het volgende:
Die jongen pakte 1 etappe, heeft de rest van de tijd gewoon gechilltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ie nog laatste he?
Rolland doet al mee aan de kop, denk dat je gelijk hebt. Maar laatste klim gaat Voeckler veel tijd verliezen vrees ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bergop niet nee, maar Evans en Voeckler hebben laten zien goed te kunnen dalen. Als Voeckler nu gaat pokeren net als gisteren is een kans op een podiumplaats wel verkeken denk ik.
Om nu nog ff een keer toe te slaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die jongen pakte 1 etappe, heeft de rest van de tijd gewoon gechillt
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bergop niet nee, maar Evans en Voeckler hebben laten zien goed te kunnen dalen. Als Voeckler nu gaat pokeren net als gisteren is een kans op een podiumplaats wel verkeken denk ik.
Waarvan? Zit geen bidon op een motor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef tralalala het volgende:
Is wel de bedoeling lijkt me, in ruil voor de bollen/ritzege?.quote:
Eindelijk, maar toch geweldig gedaanquote:
Of het was op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:15 schreef Nober het volgende:
Voeckler heeft geen doping gebruikt, dat blijkt nu wel weer.
Pffff, veel truien zijn aan het wisselen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:15 schreef Nober het volgende:
Voeckler heeft geen doping gebruikt, dat blijkt nu wel weer.
Te heet gewassenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Het shirtje van Sanchez is kleiner dan de afgelopen weken, er is 2 cm wit op z'n armen.
Of Sanchez is gegroeid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Het shirtje van Sanchez is kleiner dan de afgelopen weken, er is 2 cm wit op z'n armen.
Groeihormonenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk dat hij al boven zijn eigen verwachting gepresteerd heeft hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Type-R het volgende:
Best wel balen voor hem om een na laatste dag het geel te verliezen. Daar moet je rest van je leven mee leven
quote:
en steeds titi in beeldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Toch kut.. Tijden zijn nu weg bovenin beeld.. Tis een grote teringzooi daar op die wegenLosse flodders overal
.
Ik voel pijn in mijn benen want ik heb vanmiddag gefietstquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef Eenskijken het volgende:
Man man man ik voel de pijn in me benen zowat als ik ernaar kijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |