Ja? Oh dat zou wel tof zijn als dat echt zo was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef tralalala het volgende:
Er ging toch iemand FOK! op de weg schrijven bij de Alp d'huez?
OK, maar daar zijn we nog niet tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef tralalala het volgende:
Er ging toch iemand FOK! op de weg schrijven bij de Alp d'huez?
Ik loldequote:
Het gekke is dat het er al een tijd zo uitziet maar die anderen niet echt weglopenquote:
Of hij pleurt van de bergquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Als Voeckler het op een minuutje houdt, kan hij in de afdaling wel terugkomen.
Evans is zelfs ook niet echt fris hoor, kijk die kopquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Evans binnen de 2,5 minuut achterstand aan de Alpe begint dan zie ik hem nog zo dichtbij komen dat het in de tijdrit voor hem nog altijd mogelijk is ...
Gert, ben jij het?quote:
Dat snap ik dus ook niet. Laat je lekker terugzakken, zet je mannen op kop en zorg dat je samen met de mannen van BMC en Liquigas de mannen vooraan helemaal sloopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Toad het volgende:
Voeckler heeft zelfs nog drie man in het peleton. Zak gewoon terug dan.
Het zit er eigenlijk wel in ja, er komt geen einde aan die afdaling en erg moeilijk is hij ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Falco het volgende:
Het stuk tussen de Galibier en de Alpe d'Huez is nog best lang, het peloton kan dan nog best terugkomen.
We hebben de Eneco Tour nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele Rabo en Vac'er in de voorste gelederen van het peloton.
Ligt er aan hoeveel voorsprong, maar een peloton kan tijdens zo'n stuk wel 1,5 minuut inlopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vraagje van een niet-kenner:
Kan zo'n groepje van misschien 4 renners een voorsprong behouden in die vallei?
Chillen in de bus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele Rabo en Vac'er in de voorste gelederen van het peloton.
Hoe kom je daar bijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Eenskijken het volgende:
voeckler gaat nu terugvallen in het peleton denk ik
Heb het gevoel dat het een actie is van Contador zelfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef wimderon het volgende:
Nogal slecht nagedacht van Contador/Riis over deze actie. In plaats van even 5 kilometer tempo maken met Hernandez/Sorensen/Navarro zodat alle knechten in de bus zitten, rijden die knechten nu op kop en gaan die straks voluit als ze over de top zijn.
Voeckler blaast zich zo helemaal op lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Laat je lekker terugzakken, zet je mannen op kop en zorg dat je samen met de mannen van BMC en Liquigas de mannen vooraan helemaal sloopt.
Ze de amateurs volgens mij. Die rijden de etappe vooruit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn ze al binnen? Ik hoor de tune van de podiumceremonie al.
Dat is al de hele tour langquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn ze al binnen? Ik hoor de tune van de podiumceremonie al.
Nee, minder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Herbert zegt dat Andy gister in de laatste km 2 minuten verloor. Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |