Mooiste die ik heb gezien in ieder geval...dus sowieso beter dan die eerste 2, '98 niet gevolgd.quote:
Met een groep van 100 man.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe gaat Cavendish OOIT binnen tijd aankomen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Geo3kant het volgende:
Fuckler zit echt hard aan de dope dat kan toch niet anders
Echt hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voeckler even slim in de remmen om Contador en de Schlecks niet té belachelijk te maken.
Mooi huisje in de Sierra Nevadaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef marcodej het volgende:
Waarom gaat Barredo nou weer op kop rijden?
Het is dat Contador niet opgeeft, had ik wel verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Karina het volgende:
Ik hoopte op spanning en dat gebeurt nu ook, wordt een leuke etappe.
Contador pakt nooit 4 minuten vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef tralalala het volgende:
Andy wordt moe en moet ook passen ==> Contador wint de tour
droooooomland droooooomlaanddddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef tralalala het volgende:
Andy wordt moe en moet ook passen ==> Contador wint de tour
Contador ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Nog 90 km en ze zijn al weg?!
Ik had het even gemist, wie demarreerde?
contadorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Gesinkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Daanus het volgende:
Gesink pakt 45 minuten dadelijk op de galibier en alpe du huez en pakt geel in Parijs. Let op mijn woorden!!
Contador.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Hoogerland,samen met 13 anderen..15km later Contador en die heeft veroorzaakt wat je nu ziet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Om Maarten de citeren: "Als dat gebeurt, dan eet ik een stuk uit de vloer".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Daanus het volgende:
Gesink pakt 45 minuten dadelijk op de galibier en alpe du huez en pakt geel in Parijs. Let op mijn woorden!!
alsof er iemand anders dan Contador of Schleck gaat winnenquote:
Ga ik ook maar eens doen. Kan mij toch niet concentreren met dit topic open.quote:
Niks mis met gokken op je eigen specialiteit (tijdrijden). Dat doet Schleck ook (klimmen).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
Evans gaat weer de hele dag meeliften en als Andy geen teammaat heeft/maakt om hem te helpen naait Evans er op het eind uit.
Komt zo als ze de galibier opdraaien.quote:
Die moeten hopen op Basso en co.quote:
Veruit een van de mooiste. Knap.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw mening. Gisteren was veruit een van de mooiste etappes.
Ok, grgrquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw mening. Gisteren was veruit een van de mooiste etappes.
Contador to Schleck: Nuts!quote:
1 minuutquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:08 schreef Godshand het volgende:
Hoe ver zit de kopgroep voor de klassementsrenners uit?
Mooie etappe ja,maar wel een saaie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 minuut.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:08 schreef Godshand het volgende:
1.52 zoietsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:08 schreef Godshand het volgende:
Ja omdat niemand Evans hielp, ik had ook niet gereageerd en Andy 15 minuten gegeven ofzo...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yep, klein stukje geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:08 schreef tralalala het volgende:
Maar passeren ze nou bij de afdaling hetzelfde stuk als gisteren?
Daar is je antwoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens die gaps zit Cav nog in het peloton, dat lijkt me sterk.
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, toch nog wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt wel dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Daar is ie dusquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
Die zullen wel weer bij elkaar gaan zitten in een grote groep zodat er weer een generaal pardon komt.quote:
Zo te zien doet ie nu wel echt z'n best om lang mee te gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
kut pvda altijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zullen wel weer bij elkaar gaan zitten in een grote groep zodat er weer een generaal pardon komt.
Waarom zou 'ie? Evans staat er nog steeds het beste voor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Burghardt al op geslokt. Gaat denk voor Evans knechten
Schleck voorop, de rest die niets durft. Zelfs bijna stil stonden na een tijdje, saai dus. Zei gisteren al dat vandaag meer vuurwerk kwam, en zie hier.quote:
Als die Rojas nu gewoon 's een sprint wint...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Cavendish, laffe herder, ga maar weer een bus van 80 opzoeken.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef RemcoW23 het volgende:
rot eens op met dat gezeik. Djeezes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Je hebt gelijk. Maar het mooie gedeelte van de etappe?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Schleck voorop, de rest die niets durft. Zelfs bijna stil stonden na een tijdje, saai dus. Zei gisteren al dat vandaag meer vuurwerk kwam, en zie hier.
Och ja, dan krijgt-ie toch weer -20 en dan pakt Rojas groen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Als ze er net uit het peloton vielen zijn er nog weinig aan de hand. Als die groep voor ze de bus was wel natuurlijk.quote:
Nog geen minuut dus..dat kan makkelijk in de afdaling goedgemaakt worden.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Ericr het volgende:
Telegraphe is het ontbijt, de lunch komt zo met de Galibier en op de Alpe gaat Voeckler de oven in.
En als toetje een kommetje grinta.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Ericr het volgende:
Telegraphe is het ontbijt, de lunch komt zo met de Galibier en op de Alpe gaat Voeckler de oven in.
en de Chasse Patat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Ericr het volgende:
De etappe zelf was mooi, als in 3 bergen van de buitencategorie. N00bquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar het mooie gedeelte van de etappe?
Dat is het bijgerecht, morgen worden de botjes van Voeckler bij het afval gegooidquote:
Dan blijft m'n vraag toch staan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Is gewoon niet goed, de hele Tour al...
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef Rivalo het volgende:
Die voor de gele trui zijn gewoon fucking moe. Hoogerland gaat gewoon deze etappe winnen
Laat hem maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De etappe zelf was mooi, als in 3 bergen van de buitencategorie. N00b
Pantani was pas dood in 2004.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef Devpartner het volgende:
doet me denken aan Pantani die ook van ver aanging en Armstrong die daardoor nerveus werd... Pantani stapte eruit omdat die dood was en armstrong verloor tijd op de laatste klim op concurrenten hierdoor .p
Voorgerecht een Chasse Patat met de krant Telegraafquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat is het bijgerecht, morgen worden de botjes van Voeckler bij het afval gegooid
Mooie rit was dat, met hetzelfde profiel als de rit waarin Landis aanvielquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef Devpartner het volgende:
doet me denken aan Pantani die ook van ver aanging en Armstrong die daardoor nerveus werd... Pantani stapte eruit omdat die dood was en armstrong verloor tijd op de laatste klim op concurrenten hierdoor .p
BAASquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |