Mooiste die ik heb gezien in ieder geval...dus sowieso beter dan die eerste 2, '98 niet gevolgd.quote:
Met een groep van 100 man.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe gaat Cavendish OOIT binnen tijd aankomen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Geo3kant het volgende:
Fuckler zit echt hard aan de dope dat kan toch niet anders
Echt hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voeckler even slim in de remmen om Contador en de Schlecks niet té belachelijk te maken.
Mooi huisje in de Sierra Nevadaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef marcodej het volgende:
Waarom gaat Barredo nou weer op kop rijden?
Het is dat Contador niet opgeeft, had ik wel verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Karina het volgende:
Ik hoopte op spanning en dat gebeurt nu ook, wordt een leuke etappe.
Contador pakt nooit 4 minuten vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef tralalala het volgende:
Andy wordt moe en moet ook passen ==> Contador wint de tour
droooooomland droooooomlaanddddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef tralalala het volgende:
Andy wordt moe en moet ook passen ==> Contador wint de tour
Contador ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Nog 90 km en ze zijn al weg?!
Ik had het even gemist, wie demarreerde?
contadorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Gesinkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Daanus het volgende:
Gesink pakt 45 minuten dadelijk op de galibier en alpe du huez en pakt geel in Parijs. Let op mijn woorden!!
Contador.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Hoogerland,samen met 13 anderen..15km later Contador en die heeft veroorzaakt wat je nu ziet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
Om Maarten de citeren: "Als dat gebeurt, dan eet ik een stuk uit de vloer".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Daanus het volgende:
Gesink pakt 45 minuten dadelijk op de galibier en alpe du huez en pakt geel in Parijs. Let op mijn woorden!!
alsof er iemand anders dan Contador of Schleck gaat winnenquote:
Ga ik ook maar eens doen. Kan mij toch niet concentreren met dit topic open.quote:
Niks mis met gokken op je eigen specialiteit (tijdrijden). Dat doet Schleck ook (klimmen).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
Evans gaat weer de hele dag meeliften en als Andy geen teammaat heeft/maakt om hem te helpen naait Evans er op het eind uit.
Komt zo als ze de galibier opdraaien.quote:
Die moeten hopen op Basso en co.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |