Er zijn al gekkere dingen gebeurt... hij gaat het doen!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een held, oh nee dat was hij al!quote:
QUOTEquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:41 schreef Swomp het volgende:
Naja, omdat hoogerland zo'n baas is wil ik vandaag nog wel een wedje leggen.
Als Hoogerland de etappe wint; Pics van mijn zusje !
Neenquote:
Wel als ie de bolletjes trui wil winnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als Hoogerland de eerste en tweede col pakt hoeft hij niet meer te winnen hoor.
Hij was woensdag nog in de aanval?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Johnny heeft gespaard de laatste dagen dus gaat het vandaag wel redden
Dus niet.quote:
Hij probeerde toch steeds tevergeefs weg te komen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef Co_OL het volgende:
Johnny heeft gespaard de laatste dagen dus gaat het vandaag wel redden
neenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel als ie de bolletjes trui wil winnen.
laat die droom maar varen, hij gaat hem no way winnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel als ie de bolletjes trui wil winnen.
Hij teste zichzelf om vandaag los te gaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij probeerde toch steeds tevergeefs weg te komen?
Rabo heeft nog nooit gewonnen op de Alp...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Sdivad het volgende:
We gaan naar de Nederlandse berg toch? Waar is Rabobank?!
2e plek enzo is volgens mij ook puntenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, dan wint ie met 68 pts de trui als ik jou daar blij mee maak.
Let maar op, later vandaag zal je wel horen: "Buffaz, wát een boef is dat zeg..."quote:
En daarom moet ook gewoon de sluiter openen. Als dat binnen een a twee minuten niet gebeurt, oke. Maar dit is echt onzin.quote:
Boogerd? La Plagne? 2002? Pyreneen!?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rabo heeft nog nooit gewonnen op de Alp...
En hij staat op 38 idd, ik dacht zelf 48quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, dan wint ie met 68 pts de trui als ik jou daar blij mee maak.
Hij moet winnen, 2de is niet voldoende als Vanendert, Sánchez of Andy de etappe wint.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
2e plek enzo is volgens mij ook punten
Ze hadden op zijn minst iemand mee kunnen sturen.quote:
Ja, moest een errutju tussenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:45 schreef Sdivad het volgende:
[..]
[..]
Jij schrijft je eigen uitspraken ook fonetisch?
Gueriniquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:45 schreef dockx het volgende:
Ik voorspel een toeschouwer die een hele belangrijke negatieve rol gaat spelen in deze etappe..
Beter dan een autoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:45 schreef dockx het volgende:
Ik voorspel een toeschouwer die een hele belangrijke negatieve rol gaat spelen in deze etappe..
Geen agent?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:45 schreef dockx het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop dat Cav goed de galibier doorkomt. Tussensprintje kan van belang zijn
Ik hoop dat hij als enigste te laat komt, justicequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
In de criteriums vast welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
mag ie nu na de tour ook met rode nummers rijden?
whutquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Lolwat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat is dan moderator...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:47 schreef Karina het volgende:
Ik kon het topic niet vinden en zat opeens in het Avondetappe topic te posten
Zouden er serieus ook mensen zijn die Herbert ook maar enigszins leuk vinden/prettig om naar zijn kutfeiten te luisteren?quote:
foutje moet kunnen baasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem niet zo snel in MY AT en die andere stond bovenaan
Johnny gaan het goed maken door niet alleen de bolletjes trui te winnen maar ook de etappe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem niet zo snel in MY AT en die andere stond bovenaan
DAT zou leuk zijn, vooral omdat ik vandaag tenminste de hele tijd kan kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Johnny gaan het goed maken door niet alleen de bolletjes trui te winnen maar ook de etappe.
Het wordt nooit zo mooi als gisteren.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:47 schreef Karina het volgende:
Ik kon het topic niet vinden en zat opeens in het Avondetappe topic te posten
Dan is ie nu wel laat.... denk ik...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef marcodej het volgende:
Frison: "Voor Jelle ligt de finish op de Galibier."
Die gaat dus vol voor de bollen. Hopelijk zit Gesink in zijn wiel.
Pas sinds vorige week hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh, heb ik gemist dat ke mod bent geworden??
Ik ga er gewoon voor zorgen dat jullie het gaan geloven, hij heeft al een flinke voorsprong!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT zou leuk zijn, vooral omdat ik vandaag tenminste de hele tijd kan kijken.
Vond gisteren maar saai. En Boogerd was het met mij eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het wordt nooit zo mooi als gisteren.
Die knalt de Telegraphe op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is ie nu wel laat.... denk ik...
Die spaart zich voor de tijdrit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:49 schreef rubbereend het volgende:
Westra ging ook een mooi plekje in de bus zoeken en genieten
Was vanmorgen bij Giel in de uitzending, samen met Sjonnie.quote:
Wat zeiden ze erover? Vinden ze het mooi of juist idioot?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Op Sporza gaat het ook al over bocht 7.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Johnny pakt die trui en de etappe, vandaar.
Dat ze bang waren voor problemen omdat mensen heel de nacht lam zijn, niet slapen en dan de volgende dag zonder slaap en lam langs het parcours staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:51 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat zeiden ze erover? Vinden ze het mooi of juist idioot?
Zou toch wat zijn zegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Johnny pakt die trui en de etappe, vandaar.
Wuyts zeker weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ze bang waren voor problemen omdat mensen heel de nacht lam zijn, niet slapen en dan de volgende dag zonder slaap en lam langs het parcours staan.
Uit het feit dat hier bij elke keer het woord grinta 10 users dit posten, blijkt toch wel dat mensen dit leuk vinden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:51 schreef BeamofLight het volgende:
Maar is gewoon niet meer leuk, Wat denkt die kut-Herbert nou. Dat er 10 mensen iedere dag kijken en dat het ook steeds anderen zijn. Of dat ieder uur de mensen afwisselen en hij weer over zijn Brinta kan beginnen. Kut-eikel dat t is.
Hadden ze beter meteen kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef TheArt het volgende:
Gesink of Mollema zal de sprong wel moeten maken op de Telegraphe.
Inderdaad, vind het maar gezeur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit het feit dat hier bij elke keer het woord grinta 10 users dit posten, blijkt toch wel dat mensen dit leuk vinden.
Of het niveau hier laag is..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit het feit dat hier bij elke keer het woord grinta 10 users dit posten, blijkt toch wel dat mensen dit leuk vinden.
Ja, snap ik. Het is daar echt super druk, hopen dat er niets gebeurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ze bang waren voor problemen omdat mensen heel de nacht lam zijn, niet slapen en dan de volgende dag zonder slaap en lam langs het parcours staan.
die was in 2006 al tweede toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:54 schreef TheArt het volgende:
Lampre gaat rijden. Cunego zal wel iets willen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:54 schreef Kirov het volgende:
Heeft iemand een cap van Johnny's vriendin?
best te doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:54 schreef Kirov het volgende:
Heeft iemand een cap van Johnny's vriendin?
Mollema gaat aanvallen op bocht 21quote:
Ga je staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef franklop het volgende:
ik vrees dat ik hier vandaag niet teveel moet zitten
Tering..quote:
niet meer toch???quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Omdat je een spatie tussen [img] en de link hebt...
Ze hebben een plan a, b en c, en die kwamen op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet steeds, dat brengt ongeluk.
Dat kan nog wel natuurlijk, al moet 'ie niet te lang meer wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:57 schreef rubbereend het volgende:
plan was dat Vanendert met de eerste groep moest om de punten op de eerste bergen te pakken.
gewoon vlak?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef Hi_flyer het volgende:
De etappe gaat omhoog of naar beneden... Wat zijn de overige opties dan?
Wat denk je van vlak?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef Hi_flyer het volgende:
De etappe gaat omhoog of naar beneden... Wat zijn de overige opties dan?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moeilijk he, je mag wel opdonderen met je plaatjes
Eerste wat hij kan doen voor zijn kopman.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef franklop het volgende:
posthuma's moment of glory, over 2km eraf
had ie al nooit gewonnenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef StephanL het volgende:
Contador. Jammer geen bollestrui voor Hoogerland.
Valt zo wel weer stilquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef StephanL het volgende:
Contador. Jammer geen bolletjestrui voor Hoogerland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |