abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:26:20 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100268560
Haai! Ik meld me hier ook :P Net klaar met studeren, nu op zoek naar werk in de culturele sector (harhar, as if! :+ ), bij NGO's of in het hoger onderwijs, iets met literatuur, Engels, communicatie of misschien online marketing...

quote:
13s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:17 schreef Balisto het volgende:
Dat was lekker wakker worden vanochtend met een mailtje:
"Je hebt een uitnodiging van een bedrijf ontvangen"

Blijkt het om een baantje als donateurswerver te gaan...
Ha, herkenbaar :D Ben je helemaal hyper omdat je ergens op gesprek mag komen, gaat het eigenlijk om een studentenbaantje, thuiswerk op oproepbasis oO< Niet echt ideaal, maar goed, we zien wat ze nog te melden hebben :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100268585
die mailtjes krijg ik ook ;( huuu

:W Maria!
Ja doei.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:39:48 #83
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100268980
Oei ja....je hebt werk en werk :P.

In ons weekkrantje deze week geen noemenswaardige vacatures...alleen schoonmaakvacatures en dat doe ik al, tja....

Het schoonmaken van het kantoorpand bevalt me nog best redelijk (leuke collega, net pand, de schoonmaakorganisatie waar ik voor werk bevalt ook goed) maar ik wil hier geen jaren blijven hangen....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100269220
Goh, mailtje heb ik ook gehad,haha
pi_100269290
nou ja, ik heb niet exact die mailtjes overigens hoor, zit in Engeland, maar 't is dus overal hetzelfde :+
Ja doei.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:53:04 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100269493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
die mailtjes krijg ik ook ;( huuu

:W Maria!
Ohai! O+

Wij hier :+

Ik vind het stom dat men vaak wacht met reageren tot de reageerdatum verstreken is _O- Ik wil het *nu* weten ;( :')
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:56:16 #87
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_100290359
Ik heb vandaag de eerste werkdag achter de rug en het werk is goed bevallen maar de tijd ik vandaag kwijt ben (inclusief pauzes en reizen is 13,5 uur.)
Dat ga ik niet lang volhouden. -O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_100290462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Rucky het volgende:
Ik heb vandaag de eerste werkdag achter de rug en het werk is goed bevallen maar de tijd ik vandaag kwijt ben (inclusief pauzes en reizen is 13,5 uur.)
Wat fijn dat het werk goed is bevallen!

Help me even ... was je nu aangenomen voor een geweldige droombaan? Of gewoon een tussendoor baantje? Hoe lang is je reistijd? En wat zijn je werktijden?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:58:17 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100290489
Vrijdag een gesprek! *O* Morgen voorbereiden!

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Rucky het volgende:
Oei, ruim 2 uur reistijd? Dat is zeker zwaar -O- Is verhuizen een optie? Of misschien nadat je ingewerkt bent een paar dagen per week/maand thuiswerken?
pi_100290682
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei, ruim 2 uur reistijd? Dat is zeker zwaar -O- Is verhuizen een optie? Of misschien nadat je ingewerkt bent een paar dagen per week/maand thuiswerken?
*O*
Ik ga morgen de papieren tekenen voor de baan via het uitzendbureau. Deze maand beginnen ze ook met de gesprekken voor DE baan. Helaas ben ik vanaf 15 augustus 3 weken fulltime verplicht om een training te volgen en kan ik dus absoluut geen vrij vragen of krijgen. Ik wilde dus eigenlijk de mevrouw die over DE baan gaat even laten weten dat mijn voorkeur naar die baan uitgaat en dat, mochten ze me willen uitnodigen voor een gesprek, dit dan voor de 15e moet gebeuren i.v.m. geen verlof kunnen krijgen.

Maar zal ik haar bellen of een mailtje sturen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Cyan op 03-08-2011 22:12:07 ]
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:19:30 #91
154407 Rucky
pi_100291738
Ik ben te moe om te typen maar ik kan nog lachen. :D
Het staat wel ergens in de vorige delen maar het gaat om een serieuze baan maar nu ben ik eerst 3 dagen op proef en daarna krijg ik (als het goed is) een aanstelling voor een half jaar. En daarna zou ik in vaste dienst kunnen komen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Thuis werken zal waarschijnlijk geen optie zijn maar ik heb wel geïnformeerd of ik korter kan werken. Dat is wel mogelijk maar dan moet ik ook inleveren aan loon (logisch)

Jij iig veel succes met je gesprek. :Y
quote:
Thuis werken is waarschijnlijk geen optie. Maar als ik een vaster dienst verband krijg dan ga ik dat wel doen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_100292059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef Rucky het volgende:
Ik ben te moe om te typen maar ik kan nog lachen. :D
Het staat wel ergens in de vorige delen maar het gaat om een serieuze baan maar nu ben ik eerst 3 dagen op proef en daarna krijg ik (als het goed is) een aanstelling voor een half jaar. En daarna zou ik in vaste dienst kunnen komen.

[..]

Thuis werken zal waarschijnlijk geen optie zijn maar ik heb wel geïnformeerd of ik korter kan werken. Dat is wel mogelijk maar dan moet ik ook inleveren aan loon (logisch)

Jij iig veel succes met je gesprek. :Y

[..]

Thuis werken is waarschijnlijk geen optie. Maar als ik een vaster dienst verband krijg dan ga ik dat wel doen.
Ik heb 5 jaar een reistijd met het OV van in totaal 3 uur per dag gehad. Ging 's ochtends om half 8 de deur uit en kwam als er geen vertraging was om half 8 's avonds thuis. Slopend maar op de een of andere manier heb ik het 5 jaar volgehouden.

Het wordt namelijk ooit een ritme of een routine. Maar misschien kan je afspreken dat je tijdens de pauze gewoon doorwerkt terwijl je aan je bureau eet als dit mogelijk is? Dan kun je dus ook eerder naar huis.
pi_100296889
Nee, 2 uur reizen (enkele reis) lijkt me ook heel veel. Ik hoop dat je in de buurt kan wonen Rucky of een andere oplossing kan vinden. Je gaat natuurlijk ook niet verhuizen zonder zekerheid.

Ik heb mijn baan nu opgezegd en kan per 1 oktober beginnen. Dus ik kan in principe ook van werkzoekend af. Nu echt :)
pi_100315020
Ondanks dat ik er wel een aardig gevoel over had ben ik toch niet aangenomen.
Gelijk maar weer 2 sollicitaties eruit gestuurd die vandaag online zijn gekomen. Merk toch wel een knik in het zelfvertrouwen als je zoiets terug krijgt. Maar nu er weer 2 zijn uitgestuurd ben ik toch weer wat optimistisch. Raar hoe snel dat kan omslaan :@
pi_100315389
*O* leuke vacature gezien. Deadline voor insturen is 19 augustus en de gesprekken zijn op 6 september. Dan weet ik hopelijk mijn collegerooster al.

Is voor 15 uur in de week, administratief werk. 5 dagen in de week, elke dag 3 uurtjes dus. Betaalt netjes en ik voldoe 1000% aan de omschrijving die ze er aan gehangen hebben *)
Nu nog bedenken hoe ik in die grote stapel op ga vallen. Is namelijk geen kwestie van een brief schrijven, maar een heel formulierenpakket invullen met maar een kleine ruimte voor motivatie...
Ja doei.
pi_100320089
Ik heb nu officieel een baan! Heb vandaag getekend en alhoewel het niet mijn droombaan is, denk ik dat het wel goed bij me past en dat ik het wel leuk zal vinden. *O*

Nu nog een weekje vakantie en dan begin ik aan de training.

@brtausi, dat is heel herkenbaar. Maar ik kan ook heel enthousiast zijn over een vacature en als het te lang duurt voordat ik een reactie op mijn sollicitatie krijg ben ik alweer enthousiast over een andere vacature.

@motorbloempje, maar als je juist die motivatie laat opvallen spring je er wel uit. Alhoewel het natuurlijk wel een risico is. Want je weet niet of de lezer jouw humor of originaliteit ook zo ziet.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:36:47 #97
154407 Rucky
pi_100323991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:12 schreef brtausi het volgende:
Ondanks dat ik er wel een aardig gevoel over had ben ik toch niet aangenomen.
Gelijk maar weer 2 sollicitaties eruit gestuurd die vandaag online zijn gekomen. Merk toch wel een knik in het zelfvertrouwen als je zoiets terug krijgt. Maar nu er weer 2 zijn uitgestuurd ben ik toch weer wat optimistisch. Raar hoe snel dat kan omslaan :@
Ik ken het ook, maar probeer de moed erin te houden. :Y
Vraag ook altijd de reden waarom de keus niet op jou is gevallen als die niet wordt vermeldt.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:28 schreef Cyan het volgende:
Ik heb nu officieel een baan! Heb vandaag getekend en alhoewel het niet mijn droombaan is, denk ik dat het wel goed bij me past en dat ik het wel leuk zal vinden. *O*

*O* *O* *O*
pi_100324135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:28 schreef Cyan het volgende:

@brtausi, dat is heel herkenbaar. Maar ik kan ook heel enthousiast zijn over een vacature en als het te lang duurt voordat ik een reactie op mijn sollicitatie krijg ben ik alweer enthousiast over een andere vacature.

@motorbloempje, maar als je juist die motivatie laat opvallen spring je er wel uit. Alhoewel het natuurlijk wel een risico is. Want je weet niet of de lezer jouw humor of originaliteit ook zo ziet.
Signed sealed delivered :Y
Gefeliciteerd!
pi_100324201
Thnx! *O*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:55:52 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100324872
Gefeli Cyan! :).

Hier gaat het intussen meer dan prima :). Het reizen op zich is wel wennen, maar ik ben niet idioot laat thuis: ga om 7 uur de deur uit, op z'n vroegst en ben tussen 18:30 en 18:45 weer thuis. Het werk is heel erg leuk en de werkplek en de collega's ook. Wat een geweldig, professioneel bedrijf O+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:59:52 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100325062
brtausi, herkenbaar :Y Zoals ik al eens heb gezegd, voor het schrijven van een brief moet je je inbeelden dat je er al half zit, dus dan is het best 'raar' bijna om afgewezen te worden...

Mooi Vik!

Ik heb morgen dus gesprek, wel maf, want ik heb er nooit een brief voor geschreven, alleen mijn CV doorgestuurd... >:O Maar we gaan het zien!
pi_100326992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Gefeli Cyan! :).

Hier gaat het intussen meer dan prima :). Het reizen op zich is wel wennen, maar ik ben niet idioot laat thuis: ga om 7 uur de deur uit, op z'n vroegst en ben tussen 18:30 en 18:45 weer thuis. Het werk is heel erg leuk en de werkplek en de collega's ook. Wat een geweldig, professioneel bedrijf O+.
Thnx! :)

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe werkgever! *O*
pi_100327002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
brtausi, herkenbaar :Y Zoals ik al eens heb gezegd, voor het schrijven van een brief moet je je inbeelden dat je er al half zit, dus dan is het best 'raar' bijna om afgewezen te worden...

Mooi Vik!

Ik heb morgen dus gesprek, wel maf, want ik heb er nooit een brief voor geschreven, alleen mijn CV doorgestuurd... >:O Maar we gaan het zien!
Succes morgen! :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:34:14 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100332408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Succes morgen! :)
Thankies! O+
pi_100347734
Heeft iemand hier ervaring met telefonisch interviewen?
Er is een baan beschikbaar waarbij je mensen moet bellen om ze vragen te stellen over onder andere gemeentelijke zaken/wensen, etc.

Dus niet commercieel (wat ik echt weiger te doen), maar weet niet of je ook echt targets moet halen enzo?
Ja doei.
pi_100347993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met telefonisch interviewen?
Er is een baan beschikbaar waarbij je mensen moet bellen om ze vragen te stellen over onder andere gemeentelijke zaken/wensen, etc.

Dus niet commercieel (wat ik echt weiger te doen), maar weet niet of je ook echt targets moet halen enzo?
Nee geen ervaring mee maar volgens mij zit er wel altijd een bepaalde tijd aan verbonden. Je moet je calls binnen een x aantal minuten afsluiten zodat je geen uren met dezelfde persoon aan de lijn hangt.
pi_100351203
Gesprekje bij een uitzendbureau. Medewerker zit tegenover mij en maakt notities. Ik vertel dat ik niet meer studeer. Medewerker schrijft op: "studeerd niet meer".

:|W

Waarom hebben zulke mensen een baan en ik niet?
pi_100351526
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef Balisto het volgende:
Gesprekje bij een uitzendbureau. Medewerker zit tegenover mij en maakt notities. Ik vertel dat ik niet meer studeer. Medewerker schrijft op: "studeerd niet meer".

Waarschijnlijk omdat ze die baan bij het uitzendbureau gekregen hebben omdat ze nergens anders aan de slag konden.
pi_100353979
Voor het EERST in 7 jaar tijd ben ik werkloos in de zomer, de tering HOE kan het dat zelfs de McDonalds geen werk meer aanbiedt? :r

Ben wanhopig, wil veel uren draaien en geld verdienen ;(
pi_100354044
Ga in een verzorgingshuis werken ^O^
Ja doei.
pi_100354101
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ga in een verzorgingshuis werken ^O^
Doe ik al als vrijwilligerswerk om mij bezig te houden :{w
Wil toch gauw weg!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:05:15 #112
33350 Janena
pi_100354846
schoonmaak?
Bij de campings hier is er genoeg vraag naar personeel.
Je kunt er 7 dagen aan de slag voor 5 tot 6 uur per dag als je wil.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100356027
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:05 schreef Janena het volgende:
schoonmaak?
Bij de campings hier is er genoeg vraag naar personeel.
Je kunt er 7 dagen aan de slag voor 5 tot 6 uur per dag als je wil.
Jippie :')

Waar kan ik solliciteren? O+
pi_100356065
Gratis tip: reageer hier serieus of flikker op naar KLB of ONZ. En als je serieus niet zit te wachten op dit soort tips, besteed dan of meer aandacht aan je posts (wat kun je, wat wil je, etc.) , of nogmaals, ga naar KLB of ONZ.
Ja doei.
pi_100356116
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Gratis tip: reageer hier serieus of flikker op naar KLB of ONZ. En als je serieus niet zit te wachten op dit soort tips, besteed dan of meer aandacht aan je posts (wat kun je, wat wil je, etc.) , of nogmaals, ga naar KLB of ONZ.
Serieus: war kan ik solliciteren als campingschoonmaker O+
Ik zoek gewoon IETS om mij bezig te houden :{
pi_100356138
Gratis tip 2: gebruik dan fatsoenlijke PI's.
Ja doei.
pi_100356852
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef Balisto het volgende:

En er iets van zeggen doe je ook niet snel, want zeker weten dat ze jou niet belt wanneer ze een leuke functie heeft gevonden.
pi_100358469
Ik reageer vaak op vacatures op de site van het bedrijf zelf, die zelf zo'n formulier hebben. Het motivatiehokje is dan altijd zo klein en soms mag je er maar 130 tekens in kwijt.
Doen jullie dan officieel Beste mevrouw of meneer en vriendelijke groet? Of gewoon een korte motivatie van Ik ben dol op deze winkel blabla?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:56:32 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359120
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:39 schreef Troeta het volgende:
Ik reageer vaak op vacatures op de site van het bedrijf zelf, die zelf zo'n formulier hebben. Het motivatiehokje is dan altijd zo klein en soms mag je er maar 130 tekens in kwijt.
Doen jullie dan officieel Beste mevrouw of meneer en vriendelijke groet? Of gewoon een korte motivatie van Ik ben dol op deze winkel blabla?
Doe ik altijd wel, anders voelt het kaal! Beter te beleefd dan dat ze er aanstoot aan nemen ;)
pi_100359162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Doe ik altijd wel, anders voelt het kaal! Beter te beleefd dan dat ze er aanstoot aan nemen ;)
Dat dus :)

Heb gesolliciteerd voor een baantje van 10 uur in de week, schoonmaken op een basisschool. Is op fietsafstand en hopelijk 's ochtends vroeg _O_
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:10:37 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359679
Goed bezig Mo! O+

Hier ook maar even: mijn gesprek was ehh, tja, meh. Ik mag de proefopdracht maken ( *O* denk ik? ) maar de baan is wat anders dan de recruiter had voorgeschilderd en de aanvang van het gesprek was nogal een deceptie. Om kort te gaan: zij waren minder goed voorbereid op mij dan ik op hen :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:26:26 #122
33350 Janena
pi_100360272
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef MultiRecorder het volgende:

[..]

Serieus: waar kan ik solliciteren als campingschoonmaker O+
Ik zoek gewoon IETS om mij bezig te houden :{
Zoek op google naar campings in je buurt en kijk op hun website of ze nog schoonmaakpersoneel zoeken. Ook grote schoonmaakorganisatis zoeken wel personeel (en dat betaald doorgaans beter dan de camping en voor ongeschoold werk verdiend het zeker niet slecht).
pi_100360306
De user is geband, dus kan voorlopig even niet reageren... :)
Ja doei.
pi_100360437
Ik heb er nou 1 zonder geprobeerd en 1 met beleefde woorden. Dus ben benieuwd.

Ik heb een mail gekregen van een stichting waar ik als receptioniste heb gesolliciteerd. Ik heb echt een hele dag gedaan over mijn brief en hij was echt goed! Maar door omstandigheden vervalt de functie en de sollicitatieprocedure is gesloten. Echt jammer.

Schoonmaken op een basisschool is wel leuk geloof ik!
pi_100360556
Nou ja, leuk.. :P het is vooral dichtbij en hopelijk prima tijden.

10 uur per week, 6,30GBP per uur... :+
Ja doei.
pi_100360576
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:30 schreef Troeta het volgende:
Ik heb er nou 1 zonder geprobeerd en 1 met beleefde woorden. Dus ben benieuwd.

Ik heb een mail gekregen van een stichting waar ik als receptioniste heb gesolliciteerd. Ik heb echt een hele dag gedaan over mijn brief en hij was echt goed! Maar door omstandigheden vervalt de functie en de sollicitatieprocedure is gesloten. Echt jammer.

Schoonmaken op een basisschool is wel leuk geloof ik!
Is een gehele dag niet een beetje lang voor 1 brief? Je zou zo'n cover letter juist zo kort mogelijk en puntgewijs moeten doen niet waar? Heb wel eens aan de andere kant van de tafel mogen zitten en een stapel van die motivatie brieven moeten doorlezen. Het waren toen de korstondige brieven waarin een straight to the point verhaaltje werd uitgelegd. Geen cheesy anekdotes of wat dan ook.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_100360820
Nouja, ik heb er niet 8 uur lang aan een stuk door aan gezeten hoor. Ik heb een baby, dus de concentratie is wat minder en als ik klaar ben lees ik hem later nog eens en dan verbeter ik meestal wat.

6 , 30 pond...hoeveel is dat in euro?
pi_100361200
Geen vetpot: ¤7,25

http://www.wisselkoersen.nl/
pi_100361276
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:42 schreef Troeta het volgende:
Nouja, ik heb er niet 8 uur lang aan een stuk door aan gezeten hoor. Ik heb een baby, dus de concentratie is wat minder en als ik klaar ben lees ik hem later nog eens en dan verbeter ik meestal wat.

6 , 30 pond...hoeveel is dat in euro?
Weinig :+ Ben >16 euro gewend :@

Maargoed, beter iets dan niets, voorlopig :) Krijg ook nog 200 euro in de maand studiebeurs, dus dat vangt een hoop op! :)
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:59:14 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100361371
Veel bijbanen in de UK zitten rond de 6 pond geloof ik idd! :Y Ik kreeg 9 pond en daarvan waren studiegenootjes best onder de indruk :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:25:51 #131
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100453684
Mijn bericht over het verlengen van mijn inschrijving die ik via de werkmap heb verstuurd is na een week nog steeds niet gelezen. Wat een prutsers daar bij het UWV. :|W
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_100459800
Ondanks dat ik een nieuwe baan heb gevonden, heb ik vandaag even gebeld over hoe de sollicitatieprocedure zou verlopen voor DE baan aangezien ik een mail had gehad dat de sollicitatieprocedure in augustus zou starten en ik natuurlijk met die fulltime training zit vanaf volgende week.

Wat blijkt nu? De afwijzingsbrief is onderweg. Ik vroeg wat de reden van afwijzing was en ze zochten naar iemand die net van school kwam (goedkoop) want die konden ze nog van alles leren.

Ik baal hier echt heel erg van. Zeker als je bedenkt dat ik al eens op dezelfde functie had gesolliciteerd en toen geen enkele reactie kreeg op mijn mail en voicemailbericht over de procedure.

Toen ik deze vacature zag heb ik gebeld met de contactpersoon (zelfde als bij de 1e vacature) en duidelijk aangegeven dat ik al eerder had gesolliciteerd. Ze raadde me aan om opnieuw een brief te sturen terwijl ze toen al wist dat ik niet net van school kwam. En ze benadrukte nog even dat mijn CV aansloot op de functie. -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Cyan op 08-08-2011 13:51:47 ]
pi_100460836
Balen zeg. Zoiets voelt dan achteraf echt als tijdverspilling. Ik hoop dat je het in de baan die je nu hebt wel naar je zin hebt in elk geval!
pi_100461283
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:06 schreef gifkwal het volgende:
Balen zeg. Zoiets voelt dan achteraf echt als tijdverspilling. Ik hoop dat je het in de baan die je nu hebt wel naar je zin hebt in elk geval!
Thnx! :* Het voelt ook echt als tijdverspilling en ik baal er van omdat ik nu dus weer anderhalve maand heb gehoopt op een uitnodiging voor een gesprek (net als de vorige keer). Maar dit geeft me wel weer een extra :6 gevoel en nog een reden om naast mijn nieuwe baan mijn eigen bedrijfje op te starten.

Ik begin a.s. maandag en ik denk dat ik het er wel naar mijn zin zal hebben. Het is totaal iets anders maar het past wel bij me, denk ik. :)
pi_100461698
Goed dat het ook motiverend werkt. En je weet meteen wat je aan dat bedrijf hebt. Leuk, een eigen bedrijfje! Heb ik ook over nagedacht, maar eerst wil ik een "echte" baan voor de finaciële zekerheid.
pi_100462440
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Cyan het volgende:
Ondanks dat ik een nieuwe baan heb gevonden, heb ik vandaag even gebeld over hoe de sollicitatieprocedure zou verlopen voor DE baan aangezien ik een mail had gehad dat de sollicitatieprocedure in augustus zou starten en ik natuurlijk met die fulltime training zit vanaf volgende week.

Wat blijkt nu? De afwijzingsbrief is onderweg. Ik vroeg wat de reden van afwijzing was en ze zochten naar iemand die net van school kwam (goedkoop) want die konden ze nog van alles leren.

Ik baal hier echt heel erg van. Zeker als je bedenkt dat ik al eens op dezelfde functie had gesolliciteerd en toen geen enkele reactie kreeg op mijn mail en voicemailbericht over de procedure.

Toen ik deze vacature zag heb ik gebeld met de contactpersoon (zelfde als bij de 1e vacature) en duidelijk aangegeven dat ik al eerder had gesolliciteerd. Ze raadde me aan om opnieuw een brief te sturen terwijl ze toen al wist dat ik niet net van school kwam. En ze benadrukte nog even dat mijn CV aansloot op de functie. -O-
communicatie blijft toch altijd kunstje wat niet iedereen beheerst.

Ik kreeg trouwens van een bedrijf de dag nadat ik de sollicitatie had gestuurd een belletje met een heldere verklaring waarom ze mij niet zouden nemen maar nog wel m'n cv in gedachten hielden voor het geval de eerste keuze niet goed zou uitpakken. Een telefoontje waarbij je gelijk door kan vragen waarom is toch altijd een stuk prettiger dan een mail met: "sloot beter aan bij de positie."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 14:48:16 ]
pi_100462837
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef gifkwal het volgende:
Goed dat het ook motiverend werkt. En je weet meteen wat je aan dat bedrijf hebt. Leuk, een eigen bedrijfje! Heb ik ook over nagedacht, maar eerst wil ik een "echte" baan voor de finaciële zekerheid.
Ja ik wil ook iedere maand weten wat ik verdien en daarnaast mijn eigen ding gaan doen. Wat ik daarmee verdien is extra meegenomen en kan ik dan weer investeren in mijn eigen bedrijfje.

Heb mijn 1e opdracht waarschijnlijk al binnen. *O* Grappig hoe dat dan gaat. Net als je denkt: "Oke ik focus me nu helemaal op een nieuwe baan vinden en dat eigen bedrijfje zet ik even in de koelkast", krijg je de vraag of je iets voor een ander kan betekenen. Dus die kans grijp ik meteen aan! :) Donderdag ga ik de details doornemen en bespreken wat ze van mij verwacht en in hoe verre ik die verwachtingen waar kan maken.

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:47 schreef brtausi het volgende:

[..]

communicatie blijft toch altijd kunstje wat niet iedereen beheerst.

Ik kreeg trouwens van een bedrijf de dag nadat ik de sollicitatie had gestuurd een belletje met een heldere verklaring waarom ze mij niet zouden nemen maar nog wel m'n cv in gedachten hielden voor het geval de eerste keuze niet goed zou uitpakken. Een telefoontje waarbij je gelijk door kan vragen waarom is toch altijd een stuk prettiger dan een mail met: "sloot beter aan bij de positie."
Nee dat blijkt wel. Het is ook heel slordig vind ik, om sollicitanten niets meer te laten horen of maanden te laten wachten. Ik heb dan eigenlijk ook geen goede indruk meer van het bedrijf. Zo heb ik bij mijn vorige werkgever in augustus gesolliciteerd, kreeg in september pas een reactie. Moest 3 gesprekken door en een opdracht maken en was uiteindelijk pas in november rond terwijl er achteraf maar 2 kandidaten bleken te zijn (ik en een inmiddels ex collega die al voor het bedrijf werkte).

De indruk die ik toen kreeg van de medewerkster van HR heb ik nooit bijgesteld want ze bleek echt zo laks en traag te zijn als ik haar had ingeschat tijdens de sollicitatieprocedure.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 07:25:45 #138
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100539903
Wat is werk zoeken in de vakantieperiode toch vervelend. De helft van de HR afdelingen ligt op haar gat en het lijkt wel alsof ze alleen maar goedkope studentjes zoeken die even een paar maandjes de kutklusjes komen doen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_100540608
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef goofy_goober het volgende:
Mijn bericht over het verlengen van mijn inschrijving die ik via de werkmap heb verstuurd is na een week nog steeds niet gelezen. Wat een prutsers daar bij het UWV. :|W
Ja, je werkcoach is toch nog op vakantie? Het maakt nog steeds niks uit, jij hebt het voor de datum gedaan en het geld krijg je van een andere instantie, het UWV ;)

Ik heb van veel bedrijven nog steeds niks gehoord, maar heb wel een gesprek bij een cateringbedrijf, moet zo een bellen wanneer.
pi_100545929
Ik heb ooit gezegd dat ik, als ik in de zomer nog geen werk zou hebben, zou proberen om op de Waddeneilanden aan de slag te gaan. Nu blijkt dat ze daar voorlopig geen mensen meer heensturen vanwege het aanhoudende slechte weer.

Dan maar weer hier in de stad proberen... Er zijn wel flink wat horecazaken waar ze personeel zoeken, maar bijna overal wordt ervaring vereist die ik niet heb. Het lijkt me dan vrijwel onmogelijk om er nog tussen te komen op mijn leeftijd. -O-

Verder zijn er hier enorm veel kledingzaken waar personeel gezocht wordt. Ik zou er best willen werken, maar ik heb geen ervaring in de verkoop en bovendien de ballen verstand van mode. :') Dat gaat hem ook niet worden denk ik.

Qua uitzendbaantjes valt het ook ontzettend tegen de laatste tijd. Ik heb in de afgelopen weken nauwelijks kunnen werken. Misschien ligt het ook wel aan de vakantieperiode, er zijn zoveel jongere (goedkopere) krachten die hetzelfde werk kunnen doen...

Ik ben wel een beetje ten einde raad nu. ;( Moet ik geduldig afwachten tot de grote kans zich aandient, of moet ik het toch blijven proberen bij baantjes waar ik de vereiste ervaring niet voor heb? Het eerste is niet verstandig i.v.m. mijn financiële situatie, het tweede niet erg kansrijk.
pi_100546058
Ik zou toch blijven proberen. Als je niets doet zul je ook helemaal niets krijgen. Ervaring kan je altijd opdoen, en hoewel ze zeer schaars zijn is er misschien toch een bedrijf dat jou daarmee een kans wil geven. Je weet het maar nooit.
pi_100547187
quote:
11s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:04 schreef Balisto het volgende:Ik ben wel een beetje ten einde raad nu. ;( Moet ik geduldig afwachten tot de grote kans zich aandient, of moet ik het toch blijven proberen bij baantjes waar ik de vereiste ervaring niet voor heb? Het eerste is niet verstandig i.v.m. mijn financiële situatie, het tweede niet erg kansrijk.
tjah, weinig keus he? Of is thuiszitten en niks doen een optie? Gewoon blijven proberen.... helaas.

Eventueel schoonmaak? Daar is eigenlijk altijd wel (tijdelijk) werk in. En anders een beetje ervaring bluffen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:59:26 #143
33350 Janena
pi_100547800
Bij schoonmaak kijken ze i.d.d. niet zo naar leeftijd, iets wat ze in de horeca en in winkels wel doen (helaas).
pi_100549355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:07 schreef gifkwal het volgende:
Ik zou toch blijven proberen. Als je niets doet zul je ook helemaal niets krijgen. Ervaring kan je altijd opdoen, en hoewel ze zeer schaars zijn is er misschien toch een bedrijf dat jou daarmee een kans wil geven. Je weet het maar nooit.
Het zou natuurlijk kunnen. Maar stel je hebt een horecabedrijf en je krijgt twee sollicitanten, iemand van 18 die al 3 jaar ervaring heeft in de bediening en achter de bar, en iemand van 28 die een enkele keer als afwasser heeft gewerkt via een uitzendbureau (ik). Wie kies je dan?
Met dit soort concurrentie krijg je te maken. Ik weet wel dat ik het zal moeten blijven proberen, maar dit soort dingen werken zó ontzettend demotiverend en je gaat je vanzelf eens afvragen of je je energie er nog wel in wil steken.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Eventueel schoonmaak? Daar is eigenlijk altijd wel (tijdelijk) werk in. En anders een beetje ervaring bluffen.
Schoonmaakwerk is een van de dingen die ik tot onlangs regelmatig deed via uitzendbureaus. Maar de laatste tijd lijkt dit werk vrijwel te zijn opgedroogd. Slechts sporadisch komt er nog een klusje binnen. En als ik rechtstreeks contact opneem met de verschillende schoonmaakbedrijven krijg ik steeds als reactie dat ze momenteel geen medewerkers zoeken.
Ervaring bluffen of mijn cv wat aandikken zou kunnen, maar dan komt het moment dat ik met drie borden moet lopen, moet tappen of een kassa moet bedienen. Ik ben bang dat ik dan toch vrij snel door de mand val...
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:55:44 #145
33350 Janena
pi_100549923
Ik mag zo naar mijn zeer uitdagende camping-schoonmaak baantje (sanitairgebouw schoonspuiten) :') ..
Zitten er bij jou geen campings in de buurt?

Ik werk ook via een schoonmaakorganisatie (kantoorpand) maar daar moet inderdaad net wat vrijkomen, bij de campings hier zijn ze wel hard op zoek naar mensen. verdiend wel iets minder dan via een officieel schoonmaakbedrijf.

Schoonmaken bij mensen via een thuiszorg-organisatie anders?
Die banen zie je hier ook, voor mij is dat alleen niks (ben niet zo goed met dementen en bejaarden ;), ik kan bovendien niet strijken en met het wasgoed gaat het ook nog wel eens mis :o ).
pi_100550254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:42 schreef Balisto het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk kunnen. Maar stel je hebt een horecabedrijf en je krijgt twee sollicitanten, iemand van 18 die al 3 jaar ervaring heeft in de bediening en achter de bar, en iemand van 28 die een enkele keer als afwasser heeft gewerkt via een uitzendbureau (ik). Wie kies je dan?
Met dit soort concurrentie krijg je te maken. Ik weet wel dat ik het zal moeten blijven proberen, maar dit soort dingen werken zó ontzettend demotiverend en je gaat je vanzelf eens afvragen of je je energie er nog wel in wil steken.

Ik herken je gevoelens, ik heb namelijk met precies hetzelfde te maken. Zelfs met banen waarvoor ik denk (weet) echt geschikt te zijn krijg ik steeds te horen dat er andere kandidaten waren met meer of betere ervaring. En dat werkt inderdaad demotiverend. Maar je moet toch echt blijven doorzetten, anders kom je er nooit. Neem anders even een paar dagen pauze, kan je weer even wat leuks gaan doen voor jezelf en daarna heb je misschien weer frisse moed om het te gaan proberen. Dat werkt bij mij altijd.
pi_100562540
Je moet in ieder geval niet opgeven want er is niemand die aanbelt om je een baan aan te bieden. In welke branche zou je het liefste willen werken? Wat is je droombaan? En wat is een goede 2e?

Misschien kunnen wij je hier verder helpen? :)
pi_100565203
Hey Balisto,

Maak je CV goed in orde, uitgebreid met je werkzaamheden van eerdere werkgevers etc. Ga vervolgens op google.nl en zoek naar alle, alle alle uitzendbureaus via het internet en upload je CV daar (zal je vast al gedaan hebben) maar doe dat! Er zijn genoeg sites en bureaus waar je het kan uploaden. Desnoods schrijf je in bij een werving- en selectiebureau.

Ik weet hoe het is en voelt om steeds maar weer een afwijzing te krijgen, het maakte mij depressief tot ik was aangenomen en per september kan beginnen.

Je moet in ieder geval blijven doorzetten, als je overal je CV upload en je netwerk inschakelt kom je al een eind ver denk ik :).
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:25:24 #149
154407 Rucky
pi_100570813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:42 schreef Balisto het volgende:

Schoonmaakwerk is een van de dingen die ik tot onlangs regelmatig deed via uitzendbureaus. Maar de laatste tijd lijkt dit werk vrijwel te zijn opgedroogd. Slechts sporadisch komt er nog een klusje binnen. En als ik rechtstreeks contact opneem met de verschillende schoonmaakbedrijven krijg ik steeds als reactie dat ze momenteel geen medewerkers zoeken.
Ervaring bluffen of mijn cv wat aandikken zou kunnen, maar dan komt het moment dat ik met drie borden moet lopen, moet tappen of een kassa moet bedienen. Ik ben bang dat ik dan toch vrij snel door de mand val...
Ik ken het gevoel en ben ook regelmatig afgewezen en soms om onbegrijpelijk redenen. Het is zelfs zo geweest dat ik een week lang niets met sollicitaties etc. te maken wou hebben zodat ik een beetje kon bijkomen. (Dat heeft mij wel goed gedaan)
Maar blijf de moed erin houden en denk aan jezelf, als je opgeeft ben je verder van huis. :Y
Ik ben ondertussen ook ruim een jaar verder en heb op ruim 40 vacatures gereageerd voordat ik wat vond.

Even mijn update.
Ik ben nu een week werkzaam als engineer bij een bedrijf en voel me daar wel op mijn plaats. Maar de reistijden hakken er wel ontzettend in. 's morgens om 6.15 weg en 's avonds om 18.30 thuis voor een 8 urige werkdag.
Vrijdag wordt mijn contract ondertekend en dan hoop ik dat ik snel een woning in de buurt vind.
pi_100572146
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Rucky het volgende:

[..]

Even mijn update.
Ik ben nu een week werkzaam als engineer bij een bedrijf en voel me daar wel op mijn plaats. Maar de reistijden hakken er wel ontzettend in. 's morgens om 6.15 weg en 's avonds om 18.30 thuis voor een 8 urige werkdag.
Vrijdag wordt mijn contract ondertekend en dan hoop ik dat ik snel een woning in de buurt vind.
Dit is niet normaal! Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt? Is wel erg zwaar lijkt mij als je 18:30 thuis bent dan ben je toch echt geneigd om 22:30 al in je bed te liggen aangezien je de volgende ochtend 6:15 alweer de deur uitmoet!

In ieder geval heb ik zeer veel respect voor iemand als jij :) zet hem op! Zulke mensen horen pas waardering te krijgen :)
pi_100572466
Ik heb een mooie vacature op het oog en wil eigenlijk even bellen naar het bedrijf om op te vallen. Ik weet eigenlijk alleen niet waar ik wat vragen over kan stellen. Enige wat in me opkomt is aan wie ik de brief moet richten. Verder iemand nog tips?
pi_100572538
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 07:25 schreef goofy_goober het volgende:
Wat is werk zoeken in de vakantieperiode toch vervelend. De helft van de HR afdelingen ligt op haar gat en het lijkt wel alsof ze alleen maar goedkope studentjes zoeken die even een paar maandjes de kutklusjes komen doen.
Helemaal waar. Als de toekomstige manager op vakantie is, en daarna de verantwoordelijke recruiter, kan er zomaar een gat van anderhalve maand vallen. En dan gebeurt er niets.
pi_100572689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef BertusG het volgende:
Ik heb een mooie vacature op het oog en wil eigenlijk even bellen naar het bedrijf om op te vallen. Ik weet eigenlijk alleen niet waar ik wat vragen over kan stellen. Enige wat in me opkomt is aan wie ik de brief moet richten. Verder iemand nog tips?
Staat dit niet in de vacature? Als je geen reden hebt om te bellen zou ik het ook niet doen. Je kunt beter opvallen met een goede motivatie in je brief dan met een hakkelend telefoontje. Ze zullen je namelijk niet herinneren als je vraagt aan wie je de brief moet richten.
pi_100573447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef Cyan het volgende:

[..]

Staat dit niet in de vacature? Als je geen reden hebt om te bellen zou ik het ook niet doen. Je kunt beter opvallen met een goede motivatie in je brief dan met een hakkelend telefoontje. Ze zullen je namelijk niet herinneren als je vraagt aan wie je de brief moet richten.
Normaliter bel ik ook niet zo snel, maar omdat dit echt een goede functie is dacht ik eens wat nieuws te proberen. Er staat alleen dat je naar persoon X kunt bellen voor meer informatie, betekent dit ook dat ik de brief het beste aan persoon X kan richten? Het staat verder niet expliciet vermeld.
pi_100574495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef BertusG het volgende:

[..]

Normaliter bel ik ook niet zo snel, maar omdat dit echt een goede functie is dacht ik eens wat nieuws te proberen. Er staat alleen dat je naar persoon X kunt bellen voor meer informatie, betekent dit ook dat ik de brief het beste aan persoon X kan richten? Het staat verder niet expliciet vermeld.
Ja daar zou ik wel vanuit gaan aangezien persoon X blijkbaar alles weet over deze vacature.

Het is natuurlijk helemaal niet verkeerd om te bellen als je een vraag hebt maar ik verwacht niet dat ze jou zullen herinneren als degene die belde om te vragen aan wie de brief gericht moet worden. Je zorgt er wel voor dat ze zich jou herinneren als je een goede motivatie schrijft.
pi_100575909
Hoe houden jullie de moed erin? Ik weet nu van gekkigheid niet meer waar ik het zoeken moet... Ik zoek een baan in de sociaal-culturele sector (of sociaal, of cultureel, of alles ertussen... anything eigenlijk) maar het lukt me maar niet.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:10:59 #157
33350 Janena
pi_100576558
Bedenken dat het gewoon komkommertijd is. Als je hard geld nodig bent kun je nog kijken naar minder populair werk, de echte banen zullen later deze maand wel weer verschijnen denk ik.
pi_100586765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Elvi het volgende:
Hoe houden jullie de moed erin? Ik weet nu van gekkigheid niet meer waar ik het zoeken moet... Ik zoek een baan in de sociaal-culturele sector (of sociaal, of cultureel, of alles ertussen... anything eigenlijk) maar het lukt me maar niet.
Wordt je wel uitgenodigd op gesprekken? Of wordt je op je brief en CV afgewezen? Als dat het geval is moet je misschien eens kritisch naar je brief en CV kijken. Werkervaring kan je er natuurlijk niet bij verzinnen maar je kan wel de werkzaamheden die je in het verleden hebt gedaan misschien zo aanpassen, dat ze aansluiten op het profiel van de functie?

Kun je daarnaast geen vrijwilligerswerk gaan doen in de sociale/culturele sector? Dan ben je bezig in je vakgebied, het staat goed op je CV en wie weet wat daaruit rolt?
pi_100591114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:16 schreef Cyan het volgende:
Je moet in ieder geval niet opgeven want er is niemand die aanbelt om je een baan aan te bieden. In welke branche zou je het liefste willen werken? Wat is je droombaan? En wat is een goede 2e?

Misschien kunnen wij je hier verder helpen? :)
Ik heb een universitaire bètastudie gedaan. Wegens problemen die leidden tot vertragingen, en omdat het eigenlijk totaal niet is wat ik wilde, ben ik ermee gestopt na het behalen van mijn bachelordiploma. Het liefst zou ik nu een geheel andere studie doen, maar daarvoor ontbreken simpelweg de financiële middelen.

Nu moet ik eigenlijk op de korte termijn gewoon veel geld gaan verdienen om rond te komen, en op de middellange termijn om ooit eventueel een nieuwe opleiding te kunnen beginnen (als ik dan al niet te oud ben). Een 'droombaan' heb ik niet, ik weet alleen dat die niet ligt in de richting van mijn studie.

Ik ben nu min of meer gedwongen om me op 'simpele' baantjes te richten. Tot onlangs kon ik nog aardig rondkomen van vooral losse uitzendklusjes, maar die zijn er steeds minder. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een 'bij'baan voor langere tijd.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:26 schreef sachin1988 het volgende:
Hey Balisto,

Maak je CV goed in orde, uitgebreid met je werkzaamheden van eerdere werkgevers etc. Ga vervolgens op google.nl en zoek naar alle, alle alle uitzendbureaus via het internet en upload je CV daar (zal je vast al gedaan hebben) maar doe dat! Er zijn genoeg sites en bureaus waar je het kan uploaden. Desnoods schrijf je in bij een werving- en selectiebureau.

Ik weet hoe het is en voelt om steeds maar weer een afwijzing te krijgen, het maakte mij depressief tot ik was aangenomen en per september kan beginnen.

Je moet in ieder geval blijven doorzetten, als je overal je CV upload en je netwerk inschakelt kom je al een eind ver denk ik :).
Ik heb mijn cv bij zo'n beetje elke mogelijke site geüpload. Ik ben ook bij alle uitzendbureaus ingeschreven en ga daar ook regelmatig langs. Maar slechts zeer sporadisch kan ik nog aan de slag.

Netwerken heeft ook nog niks opgeleverd. Men weet dat ik op zoek ben, maar kan mij niet verder helpen.

Blijven proberen is noodzakelijk. Maar als ik rationeel ga nadenken hoe ik ervoor sta ziet het er niet best uit. Ik moet concurreren met mensen die veel jonger zijn én veel meer ervaring hebben.
pi_100595629
Staat dat ook op je CV die universitaire studie? Misschien zou je dat weg kunnen laten. Kan natuurlijk afschrikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')