Thnx!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Gefeli Cyan!.
Hier gaat het intussen meer dan prima. Het reizen op zich is wel wennen, maar ik ben niet idioot laat thuis: ga om 7 uur de deur uit, op z'n vroegst en ben tussen 18:30 en 18:45 weer thuis. Het werk is heel erg leuk en de werkplek en de collega's ook. Wat een geweldig, professioneel bedrijf
.
Succes morgen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
brtausi, herkenbaarZoals ik al eens heb gezegd, voor het schrijven van een brief moet je je inbeelden dat je er al half zit, dus dan is het best 'raar' bijna om afgewezen te worden...
Mooi Vik!
Ik heb morgen dus gesprek, wel maf, want ik heb er nooit een brief voor geschreven, alleen mijn CV doorgestuurd...Maar we gaan het zien!
Nee geen ervaring mee maar volgens mij zit er wel altijd een bepaalde tijd aan verbonden. Je moet je calls binnen een x aantal minuten afsluiten zodat je geen uren met dezelfde persoon aan de lijn hangt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met telefonisch interviewen?
Er is een baan beschikbaar waarbij je mensen moet bellen om ze vragen te stellen over onder andere gemeentelijke zaken/wensen, etc.
Dus niet commercieel (wat ik echt weiger te doen), maar weet niet of je ook echt targets moet halen enzo?
Waarschijnlijk omdat ze die baan bij het uitzendbureau gekregen hebben omdat ze nergens anders aan de slag konden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef Balisto het volgende:
Gesprekje bij een uitzendbureau. Medewerker zit tegenover mij en maakt notities. Ik vertel dat ik niet meer studeer. Medewerker schrijft op: "studeerd niet meer".
Waarom hebben zulke mensen een baan en ik niet?
Doe ik al als vrijwilligerswerk om mij bezig te houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ga in een verzorgingshuis werken
Jippiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:05 schreef Janena het volgende:
schoonmaak?
Bij de campings hier is er genoeg vraag naar personeel.
Je kunt er 7 dagen aan de slag voor 5 tot 6 uur per dag als je wil.
Serieus: war kan ik solliciteren als campingschoonmakerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Gratis tip: reageer hier serieus of flikker op naar KLB of ONZ. En als je serieus niet zit te wachten op dit soort tips, besteed dan of meer aandacht aan je posts (wat kun je, wat wil je, etc.) , of nogmaals, ga naar KLB of ONZ.
En er iets van zeggen doe je ook niet snel, want zeker weten dat ze jou niet belt wanneer ze een leuke functie heeft gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef Balisto het volgende:
Gesprekje bij een uitzendbureau. Medewerker zit tegenover mij en maakt notities. Ik vertel dat ik niet meer studeer. Medewerker schrijft op: "studeerd niet meer".
Waarom hebben zulke mensen een baan en ik niet?
Doe ik altijd wel, anders voelt het kaal! Beter te beleefd dan dat ze er aanstoot aan nemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:39 schreef Troeta het volgende:
Ik reageer vaak op vacatures op de site van het bedrijf zelf, die zelf zo'n formulier hebben. Het motivatiehokje is dan altijd zo klein en soms mag je er maar 130 tekens in kwijt.
Doen jullie dan officieel Beste mevrouw of meneer en vriendelijke groet? Of gewoon een korte motivatie van Ik ben dol op deze winkel blabla?
Dat dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, anders voelt het kaal! Beter te beleefd dan dat ze er aanstoot aan nemen
Zoek op google naar campings in je buurt en kijk op hun website of ze nog schoonmaakpersoneel zoeken. Ook grote schoonmaakorganisatis zoeken wel personeel (en dat betaald doorgaans beter dan de camping en voor ongeschoold werk verdiend het zeker niet slecht).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef MultiRecorder het volgende:
[..]
Serieus: waar kan ik solliciteren als campingschoonmaker
Ik zoek gewoon IETS om mij bezig te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |