abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:59:52 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100325062
brtausi, herkenbaar :Y Zoals ik al eens heb gezegd, voor het schrijven van een brief moet je je inbeelden dat je er al half zit, dus dan is het best 'raar' bijna om afgewezen te worden...

Mooi Vik!

Ik heb morgen dus gesprek, wel maf, want ik heb er nooit een brief voor geschreven, alleen mijn CV doorgestuurd... >:O Maar we gaan het zien!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100326992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Gefeli Cyan! :).

Hier gaat het intussen meer dan prima :). Het reizen op zich is wel wennen, maar ik ben niet idioot laat thuis: ga om 7 uur de deur uit, op z'n vroegst en ben tussen 18:30 en 18:45 weer thuis. Het werk is heel erg leuk en de werkplek en de collega's ook. Wat een geweldig, professioneel bedrijf O+.
Thnx! :)

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe werkgever! *O*
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100327002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
brtausi, herkenbaar :Y Zoals ik al eens heb gezegd, voor het schrijven van een brief moet je je inbeelden dat je er al half zit, dus dan is het best 'raar' bijna om afgewezen te worden...

Mooi Vik!

Ik heb morgen dus gesprek, wel maf, want ik heb er nooit een brief voor geschreven, alleen mijn CV doorgestuurd... >:O Maar we gaan het zien!
Succes morgen! :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:34:14 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100332408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Succes morgen! :)
Thankies! O+
pi_100347734
Heeft iemand hier ervaring met telefonisch interviewen?
Er is een baan beschikbaar waarbij je mensen moet bellen om ze vragen te stellen over onder andere gemeentelijke zaken/wensen, etc.

Dus niet commercieel (wat ik echt weiger te doen), maar weet niet of je ook echt targets moet halen enzo?
Ja doei.
pi_100347993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met telefonisch interviewen?
Er is een baan beschikbaar waarbij je mensen moet bellen om ze vragen te stellen over onder andere gemeentelijke zaken/wensen, etc.

Dus niet commercieel (wat ik echt weiger te doen), maar weet niet of je ook echt targets moet halen enzo?
Nee geen ervaring mee maar volgens mij zit er wel altijd een bepaalde tijd aan verbonden. Je moet je calls binnen een x aantal minuten afsluiten zodat je geen uren met dezelfde persoon aan de lijn hangt.
pi_100351203
Gesprekje bij een uitzendbureau. Medewerker zit tegenover mij en maakt notities. Ik vertel dat ik niet meer studeer. Medewerker schrijft op: "studeerd niet meer".

:|W

Waarom hebben zulke mensen een baan en ik niet?
pi_100351526
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef Balisto het volgende:
Gesprekje bij een uitzendbureau. Medewerker zit tegenover mij en maakt notities. Ik vertel dat ik niet meer studeer. Medewerker schrijft op: "studeerd niet meer".

Waarschijnlijk omdat ze die baan bij het uitzendbureau gekregen hebben omdat ze nergens anders aan de slag konden.
pi_100353979
Voor het EERST in 7 jaar tijd ben ik werkloos in de zomer, de tering HOE kan het dat zelfs de McDonalds geen werk meer aanbiedt? :r

Ben wanhopig, wil veel uren draaien en geld verdienen ;(
pi_100354044
Ga in een verzorgingshuis werken ^O^
Ja doei.
pi_100354101
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ga in een verzorgingshuis werken ^O^
Doe ik al als vrijwilligerswerk om mij bezig te houden :{w
Wil toch gauw weg!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:05:15 #112
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100354846
schoonmaak?
Bij de campings hier is er genoeg vraag naar personeel.
Je kunt er 7 dagen aan de slag voor 5 tot 6 uur per dag als je wil.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100356027
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:05 schreef Janena het volgende:
schoonmaak?
Bij de campings hier is er genoeg vraag naar personeel.
Je kunt er 7 dagen aan de slag voor 5 tot 6 uur per dag als je wil.
Jippie :')

Waar kan ik solliciteren? O+
pi_100356065
Gratis tip: reageer hier serieus of flikker op naar KLB of ONZ. En als je serieus niet zit te wachten op dit soort tips, besteed dan of meer aandacht aan je posts (wat kun je, wat wil je, etc.) , of nogmaals, ga naar KLB of ONZ.
Ja doei.
pi_100356116
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Gratis tip: reageer hier serieus of flikker op naar KLB of ONZ. En als je serieus niet zit te wachten op dit soort tips, besteed dan of meer aandacht aan je posts (wat kun je, wat wil je, etc.) , of nogmaals, ga naar KLB of ONZ.
Serieus: war kan ik solliciteren als campingschoonmaker O+
Ik zoek gewoon IETS om mij bezig te houden :{
pi_100356138
Gratis tip 2: gebruik dan fatsoenlijke PI's.
Ja doei.
pi_100356852
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef Balisto het volgende:

En er iets van zeggen doe je ook niet snel, want zeker weten dat ze jou niet belt wanneer ze een leuke functie heeft gevonden.
pi_100358469
Ik reageer vaak op vacatures op de site van het bedrijf zelf, die zelf zo'n formulier hebben. Het motivatiehokje is dan altijd zo klein en soms mag je er maar 130 tekens in kwijt.
Doen jullie dan officieel Beste mevrouw of meneer en vriendelijke groet? Of gewoon een korte motivatie van Ik ben dol op deze winkel blabla?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:56:32 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359120
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:39 schreef Troeta het volgende:
Ik reageer vaak op vacatures op de site van het bedrijf zelf, die zelf zo'n formulier hebben. Het motivatiehokje is dan altijd zo klein en soms mag je er maar 130 tekens in kwijt.
Doen jullie dan officieel Beste mevrouw of meneer en vriendelijke groet? Of gewoon een korte motivatie van Ik ben dol op deze winkel blabla?
Doe ik altijd wel, anders voelt het kaal! Beter te beleefd dan dat ze er aanstoot aan nemen ;)
pi_100359162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Doe ik altijd wel, anders voelt het kaal! Beter te beleefd dan dat ze er aanstoot aan nemen ;)
Dat dus :)

Heb gesolliciteerd voor een baantje van 10 uur in de week, schoonmaken op een basisschool. Is op fietsafstand en hopelijk 's ochtends vroeg _O_
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:10:37 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359679
Goed bezig Mo! O+

Hier ook maar even: mijn gesprek was ehh, tja, meh. Ik mag de proefopdracht maken ( *O* denk ik? ) maar de baan is wat anders dan de recruiter had voorgeschilderd en de aanvang van het gesprek was nogal een deceptie. Om kort te gaan: zij waren minder goed voorbereid op mij dan ik op hen :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:26:26 #122
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100360272
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef MultiRecorder het volgende:

[..]

Serieus: waar kan ik solliciteren als campingschoonmaker O+
Ik zoek gewoon IETS om mij bezig te houden :{
Zoek op google naar campings in je buurt en kijk op hun website of ze nog schoonmaakpersoneel zoeken. Ook grote schoonmaakorganisatis zoeken wel personeel (en dat betaald doorgaans beter dan de camping en voor ongeschoold werk verdiend het zeker niet slecht).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100360306
De user is geband, dus kan voorlopig even niet reageren... :)
Ja doei.
pi_100360437
Ik heb er nou 1 zonder geprobeerd en 1 met beleefde woorden. Dus ben benieuwd.

Ik heb een mail gekregen van een stichting waar ik als receptioniste heb gesolliciteerd. Ik heb echt een hele dag gedaan over mijn brief en hij was echt goed! Maar door omstandigheden vervalt de functie en de sollicitatieprocedure is gesloten. Echt jammer.

Schoonmaken op een basisschool is wel leuk geloof ik!
pi_100360556
Nou ja, leuk.. :P het is vooral dichtbij en hopelijk prima tijden.

10 uur per week, 6,30GBP per uur... :+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')