abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100042357
Das ook een goeie! Alleen als ik em op mijn pomp lostrek wordt het een natte bende :')
Als ik em zou splitsen zou het wel makkelijk gaan... Handige tip iig!
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 12:36:09 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100042487
T blijft toch een gedoe en gesop. :').
pi_100042693
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
Mijn aquarium loopt goed. Weinig last meer van blauwalg. ben er wel flink ziek van geweest toen ik per ongeluk wat water binnenkreeg bij het verversen. :').
kijk maar uit, blauwalg --> botulisme --> RIP aan de nabestaanden

maar het zal wel meevallen als de vissen nog leven.
pi_100042706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:32 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Das ook een goeie! Alleen als ik em op mijn pomp lostrek wordt het een natte bende :')
Als ik em zou splitsen zou het wel makkelijk gaan... Handige tip iig!
ik heb zo'n eheim uitstroomset: daar past een standaard tuinslang in
ik hoef dus niets los te maken aan mijn pomp, alleen het uiteinde van de tuinslang er even 2cm inproppen.
einddop kan eraf en dan past er een 12/16mm standaard tuinslang in, ik gebruik hem als 1 grote uitstroom dus zonder sproeibuis

als je de standaard groene eheim (of andere merken natuurlijk ;) ) uitstromen hebt dan kun je ook een slang kopen die groot genoeg is dat hij hier omheen past.

op de kleine maat past een 12/16mm slang, de grote variant kan een 16/22mm slang om ;)

aftakken in je bestaande slangen kan ook, maar ik hou niet van teveel verbiningen in de slangen: kan alleen maar gaan lekken uiteindelijk
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_100042827
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:Overigens wil ik ook het afhevelen 'automatiseren'. Dat doe ik nu met een korte tuinslang. Aanzuigen met de mond en dan in emmers, maar daar kreeg ik dus een paar keer water door in mijn snufferd, waardoor ik ook ziek werd. ( i know: :') )
ik had ooit eens een plaatje gemaakt over dat hevelen:

als je de slang zo houdt zodat het uiteinde waar je aan zuigt boven de waterhoogte blijft dan hoef je maar 1 keer een kleine teug lucht te nemen en zal er nooit water in je mond komen ;) als het water namelijk in de slang voorbij de rand van het aquarium is zal het vanzelf omlaag vallen en de slang verder vullen
om dit te kunnen moet je natuurlijk wel een lang genoege slang hebben (liever te lang dan te kort ;) )
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 13:31:15 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100044483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:41 schreef Byte_Me het volgende:
kijk maar uit, blauwalg --> botulisme --> RIP aan de nabestaanden

maar het zal wel meevallen als de vissen nog leven.
Qua vissen bedoel je neem ik aan. ;(. Nee dat gaat wel goed, tis onder controle. Op het hout komt het al niet meer terug, zit alleen nog op 1 plant en die maak ik 3 keer per week schoon.

@Leipo: thx voor de tips! (plaatje doet het niet). Zal eens kijken of mijn Fluvalpomp zo'n uitgang heeft. :).
pi_100044579
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Qua vissen bedoel je neem ik aan. ;(. Nee dat gaat wel goed, tis onder controle. Op het hout komt het al niet meer terug, zit alleen nog op 1 plant en die maak ik 3 keer per week schoon.
Mooi dat het bijna weg is, maar ik bedoelde gevaarlijk voor jou. Niet voor niets is er altijd zwemverbod in water waarin blauwalg zit. Botulisme is extreem giftig. Behalve als je het in je gezicht injecteert kennelijk :P
pi_100044663
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:31 schreef Kreator het volgende:
@Leipo: thx voor de tips! (plaatje doet het niet). Zal eens kijken of mijn Fluvalpomp zo'n uitgang heeft. :).
dacht ik al: ik zie hem omdat ik bij die andere site ingelogt ben

zo dan:

check mijn l33t paint skillz :')
pi_100044971
+1 voor je paint skills :P
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:47:35 #60
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_100045176
Lijkt of je pis aanzuigt :P
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_100045259
ik snap zelf ook niet dat ik daar ooit de kleur geel voor gebruikt heb :') (plaatje is ook alweer 2,5 jaar oud :P )

anders gooien we het er maar op dat het bier voor moet stellen :+
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 14:08:51 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100046127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Mooi dat het bijna weg is, maar ik bedoelde gevaarlijk voor jou. Niet voor niets is er altijd zwemverbod in water waarin blauwalg zit. Botulisme is extreem giftig. Behalve als je het in je gezicht injecteert kennelijk :P
Mja valt mee hoor. Je krijgt er koorts, brandende ogen en een zere keel van. Ik tenminste. Voelde als een griep zonder verkoudheid. :). Doodgaan door een beetje blauwalg heb ik nog niets over gelezen.
pi_100046811
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
Coole plaatjes, Messina. :) (ook al is het niet de mooiste foto van mijn aquarium ;) )
Een andere foto staat er zo op, hoor! :D
Stel wat voor, met datum van maken, en komt helemaal goed ;)

Perry, je bakken staan er prachtig bij! O+

*edit*
Toch maar eens al die handige tips in de OP verwerken ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_100046907
Dankje O+ Ik ben ook dolgelukkig met mijn bakken allemaal. Wel is het even flink wat bijhouden, maar ach, dat houdt het leuk :P
Prrrrttt
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 14:32:32 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100047268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:22 schreef Messina het volgende:
Een andere foto staat er zo op, hoor! :D
Stel wat voor, met datum van maken, en komt helemaal goed ;)
Is ook wel goed zo. :P. Zal er es 1 maken met een fatsoenlijke spiegelreflex als ik terug ben van vakantie.
pi_100048351
De kogelvisjes zijn trouwens weg. Een vriend van me heeft ze genomen, die had er al 3 (vrouwtjes). Nu heeft hij dus 2 mannetjes, 4 vrouwtjes ;)

Voor het grote aquarium is inmiddels een oplossing gevonden. Schoonmama O+ komt eens per week helpen met onderhouden. Manlief gaat eens in de twee weken water verversen. Echt een pak van m'n hart, want ik ben dol op m'n aquarium (en vissen! ;))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dankje O+ Ik ben ook dolgelukkig met mijn bakken allemaal. Wel is het even flink wat bijhouden, maar ach, dat houdt het leuk :P
Het is een van de mooiste levende hobbies, vind ik ;)
Ik ben ook dol op m'n hond en katten, maar die beschouw ik meer als gezinsleden dan als hobby :P
Ik kan soms uren naar m'n aquarium kijken en me verwonderen over het leuke gedrag van de vissen, over hoe mooi de planten erbij staan, etc.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:03:50 #67
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100082521
Wat is er met mijn ramirezi aan de hand, heeft ze gewoon veel eitjes of is ze ziek?

Buikwaterzucht is het niet, schubben staan niet open. Verder is het gedrag normaal, ze zwemt, ze eet, ze poept. Alleen is het gewoon eng, hoe dik ze is. Telkens als ik ernaar kijk, krijg ik het gevoel dat ze uit elkaar gaat spatten :'(

[ Bericht 15% gewijzigd door Byte_Me op 29-07-2011 12:03:32 (imageshack :')) ]
pi_100083090
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:59 schreef Byte_Me het volgende:
Wat is er met mijn ramirezi aan de hand, heeft ze gewoon veel eitjes of is ze ziek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buikwaterzucht is het niet, schubben staan niet open. Verder is het gedrag normaal, ze zwemt, ze eet, ze poept. Alleen is het gewoon eng, hoe dik ze is. Telkens als ik ernaar kijk, krijg ik het gevoel dat ze uit elkaar gaat spatten :'(
Zo dan, dat is inderdaad een flinke buik! Maar naast die buik ziet ze er eigenlijk prima uit...

Is haar gedrag nog anders dan normaal? Zou ze niet helemaal vol zitten met (versteende) eitjes?
pi_100084381
Hmm dat durf ik ook niet te zeggen, maar wel vreemd ja..
Echt een flinke buik!
Prrrrttt
pi_100084620
Ze zijn trouwens met zijn 2tjes, als het goed is een mannetje en een vrouwtje, maar geslachtsonderscheid bij deze electric blues is erg lastig. door de roze buik ga ik er vanuit dat dit een vrouwtje is, en hopelijk is de andere een mannetje. Maar stel dat het eitjes zijn, en de ander is geen mannetje, wat doet ze dan met die eitjes? en versteende eitjes? Ik ken het niet, kan ze die niet meer leggen of zo?
pi_100135078
Goeeedenavond,zo tijd geleden dat ik hier ben geweest :P. Druk met afstuderen en alles.

Maar even een vraag gelijk, ik heb een juwel rio 240, op een zelfgebouwde onderkast, eheim extern filter (80 euro, bon aanwezig+garantie). Mooi hout en een decoratiehoek stuk wat los 30 euro was, nog 2 tl balken extra en de nodige profito/carbon daarbij. Wat zou ik daarvoor kunnen vragen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:47:40 #73
97745 Thorical
finding a way
pi_100135890
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef rene90 het volgende:
Goeeedenavond,zo tijd geleden dat ik hier ben geweest :P. Druk met afstuderen en alles.

Maar even een vraag gelijk, ik heb een juwel rio 240, op een zelfgebouwde onderkast, eheim extern filter (80 euro, bon aanwezig+garantie). Mooi hout en een decoratiehoek stuk wat los 30 euro was, nog 2 tl balken extra en de nodige profito/carbon daarbij. Wat zou ik daarvoor kunnen vragen?
Een foto geeft meer info.
pi_100136079
heb ik even niet. maar is gewoon de standaard juwel rio 240.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:16:56 #75
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_100139534
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef rene90 het volgende:

Ik zou er niet meer dan 50,= voor geven maar op MP zijn genoeg mafketels die er nog 200,= voor over hebben :P

100~150 euro lijkt mij redelijk

Let wel op dat het vakantie is en er daarom maar weinig mensen op zoek zijn naar een aquarium dus niemand gaat er nu meer dan 100,= bieden
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 31 juli 2011 @ 00:16:36 #76
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_100144124
Ik heb pas een Juwel Rio 125 gekocht.. en deze zette ik net voor het eerst aan.. maar mijn god wat geeft die een 'wit' licht af zeg. Komt door de Juwel Day TL balk.

Is hier iets aan te doen? moet ik deze wel vervangen? kan me niet voorstellen dat dit witte licht goed is voor de vissen.
En toen was er niets!
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:30:44 #77
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100185858
Gister mijn aquarium helemaal leeg gemaakt en vandaag nieuw grind halen zodat me nieuwe project kan gaan beginnen O+

Zal vandaag of morgen foto's plaatsen :)
pi_100286891
Wie kan mij helpen met een goed boek
Over het starten van een aquarium.

Ik wil een rifaquarium btw.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:41:14 #79
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_100303981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef lipper het volgende:
Wie kan mij helpen met een goed boek
Over het starten van een aquarium.

Ik wil een rifaquarium btw.
Het boek "Het Rifaquarium" van Philip Hunt vond ik erg goed voor de basis.

Een dikke bankrekening is trouwens ook onontbeerbaar. Een leuk rifaquarium kost als gauw 2000-4000 euro.
pi_100304413
Mee eens, heb dat boek ook en vind het toch niet zo. Het lijkt heel goed maar er kloppen toch aardig wat zaken niet. Wil je het echt goed doen dan koop je het boek

Het Tropisch Zee-Aquarium deel 1 Verzorging & Techniek van A. Klumpers

De dikke bankrekening klopt zeker
pi_100319227
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:30 schreef JortK het volgende:
Gister mijn aquarium helemaal leeg gemaakt en vandaag nieuw grind halen zodat me nieuwe project kan gaan beginnen O+

Zal vandaag of morgen foto's plaatsen :)
Daar hik ik al maanden tegenaan :P

1 hele dag om een cementkuip met aquawater te vullen, verwarming en filter erop, planten erin, vissen erin, achterwand en bodem uit aquarium verwijderen, aquarium schoonmaken, nieuwe achterwand erin, nieuwe bodem erin, water erin, planten erin, filter erop, als het water wat helderder is vissen terug. een beetje rommelen met mn bak vind ik leuk, maar zulke projecten wordt ik niet zo vrolijk van :{
pi_100321406
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:41 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Een dikke bankrekening is trouwens ook onontbeerbaar. Een leuk rifaquarium kost als gauw 2000-4000 euro.
Is dat koraal zo duur dan??
pi_100322280
Ja! 50/60e betaal je zo voor een koraal. Maar alles is veel duurder dan zoet. Lees je maar is in.
pi_100381665
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:41 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Nou het lezen kan beginnen :)
  Moderator zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:25:41 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_100395285
Zoekt iemand hier nog een aquarium voor erbij? Ik doe de mijne weg:
[TK] Aquarium Juwel Rekord 60 incl. toebehoren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:05:40 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_100417633
Even een vraag voor de mensen met een zandbodem in de bak, ik ben van plan om deze vakantie mijn grindbodem te vervangen voor een zandbodem, het grind zit er nu een paar jaar in en ik wil wat anders, na wat rondkijken is de keus gevallen op een zandbodem.

Na wat naspeuringen op internet is de keus gevallen op filterzand (er zit gelukkig een Wildkamp hier om de hoek. :) ). Echter ik kan dat zand in drie verschillende korrelgroottes krijgen:

Filterzand
0,40 - 0,80 mm
0,71 - 1,25 mm
1,00 - 2,00 mm

Wat is nou de beste maat? Je leest allerlei tegenstrijdige verhalen over zo grof mogelijk ivm luchtig, zo dun mogelijk ivm planten, tussenin maat ivm inklinken/ dichtslibben etc. Is er iemand die ervaring heeft met dit zand?

En in hoeverre moet ik dit verhaal geloven? Want dat zou betekenen dat je verschillende groottes moet gaan mengen.
pi_100540880
Lees hier al een tijdje mee in dit topic en lijkt me leuk om mee te praten.
Vriend en ik hebben een 270x60x60 bak met daarin met 2 potamotrygon motoro's (man en vrouw) en nog wat kleine bijvissen. Willen er graag nog een arowana bijhebben, maar kunnen nog niet echt wat vinden wat goed bij de roggen past.
Ondertussen zijn we ook nog op zoek naar een groter aquarium, omdat de rogjes over een tijdje hier niet meer inpassen.
We always long for the forbidden things, and desire what is denied us.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 09:09:53 #88
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_100540956
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:16 schreef lipper het volgende:

[..]

Ook, maar de bak en de techniek zijn vooral erg duur daar er veel meer techniek bij een zee-aquarium komt kijken dan bij een zoetwateraquarium. Ook zijn vissen e.d. duurder. Tevens is aan te raden om niet te bezuinigen op pompen en afschuimers e.d.: duurdere modellen zijn vaak veel energiezuiniger dus die investering verdien je vaak al binnen een paar maanden terug :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 02:04 schreef lipper het volgende:

[..]

Nou het lezen kan beginnen :)
Veel leesplezier!
pi_100541077
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:05 schreef AchJa het volgende:
Even een vraag voor de mensen met een zandbodem in de bak, ik ben van plan om deze vakantie mijn grindbodem te vervangen voor een zandbodem, het grind zit er nu een paar jaar in en ik wil wat anders, na wat rondkijken is de keus gevallen op een zandbodem.

Na wat naspeuringen op internet is de keus gevallen op filterzand (er zit gelukkig een Wildkamp hier om de hoek. :) ). Echter ik kan dat zand in drie verschillende korrelgroottes krijgen:

Filterzand
0,40 - 0,80 mm
0,71 - 1,25 mm
1,00 - 2,00 mm

Wat is nou de beste maat? Je leest allerlei tegenstrijdige verhalen over zo grof mogelijk ivm luchtig, zo dun mogelijk ivm planten, tussenin maat ivm inklinken/ dichtslibben etc. Is er iemand die ervaring heeft met dit zand?

En in hoeverre moet ik dit verhaal geloven? Want dat zou betekenen dat je verschillende groottes moet gaan mengen.
Voor cory's bijv neem ik gewoon altijd het fijnste zand (0,40 - 0,80mm).. Dichtslibben kan altijd wel gebeuren, maar als je puntslakken neemt bijv, die woelen er doorheen.. Daarnaast als je zelf af en toe een keer het zand omwoelt, slibt het ook niet dicht ;) Dus dat lijkt me geen probleem eerlijk gezegd.
Prrrrttt
pi_100541249
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:16 schreef lipper het volgende:

[..]

Het koraal en de vissen moeten worden geimporteerd daarom is het zo duur. Sommige koralen kan je wel kleiner kopen omdat het zich vermenigvuldigd maar het meeste koraal is daarom zo duur.
pi_100541255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:05 schreef Cecelia het volgende:
Lees hier al een tijdje mee in dit topic en lijkt me leuk om mee te praten.
Vriend en ik hebben een 270x60x60 bak met daarin met 2 potamotrygon motoro's (man en vrouw) en nog wat kleine bijvissen. Willen er graag nog een arowana bijhebben, maar kunnen nog niet echt wat vinden wat goed bij de roggen past.
Ondertussen zijn we ook nog op zoek naar een groter aquarium, omdat de rogjes over een tijdje hier niet meer inpassen.
Vet! Heb je foto's?
pi_100541358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:27 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Vet! Heb je foto's?
Heb ik, maar zijn wel van armzalige kwaliteit..
Zal zo ff wat uploaden.
pi_100541395
Roggen O+
Ben ook benieuwd naar de foto's.. Goede kwaliteit of niet, foto's!! :D

Een zilvere arowana wordt al gauw heel groot.. Een zwarte arowana wordt wat minder groot. Je leest vaker dat ze samen in een bak zitten, maar meer als dat kan ik er eigenlijk niet over vertellen. Kheb ze bij 'Aquabeek' in het plaatsje Handel ook samen gezien. Machtig mooi om te zien!
Prrrrttt
pi_100541398
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Voor cory's bijv neem ik gewoon altijd het fijnste zand (0,40 - 0,80mm).. Dichtslibben kan altijd wel gebeuren, maar als je puntslakken neemt bijv, die woelen er doorheen.. Daarnaast als je zelf af en toe een keer het zand omwoelt, slibt het ook niet dicht ;) Dus dat lijkt me geen probleem eerlijk gezegd.
K, ik heb zeker meer dan 100 Helena slakken, die zie ik ook meer onder dan op het grind zitten, dat zal wel goed komen dan.
pi_100541564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Roggen O+
Ben ook benieuwd naar de foto's.. Goede kwaliteit of niet, foto's!! :D

Een zilvere arowana wordt al gauw heel groot.. Een zwarte arowana wordt wat minder groot. Je leest vaker dat ze samen in een bak zitten, maar meer als dat kan ik er eigenlijk niet over vertellen. Kheb ze bij 'Aquabeek' in het plaatsje Handel ook samen gezien. Machtig mooi om te zien!
I know! Hebben hiervoor ook een aro gehad maar hebben we helaas weg moeten doen omdat we geen tijdelijk onderkomen konden vinden toen we onze bak opnieuw in gingen richten. Zal even kijken of ik daar ook nog wat foto's van kan vinden.

Zwarte aro's worden inderdaad minder groot, maar zijn ook gelijk een stuk duurder en ze zijn wat lastiger te vinden.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:03:58 #96
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100542086
Auqarium is nu ruim een week opgestart en er zit een dikke laag wit slijm op me hout. Schijnt de bacteriecultuur te zijn die dit afgeeft en moet vanzelf wegtrekken. :)

Soort van bonzai boom moet het in het midden worden :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:05:12 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100542123
gooi je er wel voer in?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_100542199
Bak met aro en oscars voor 'verbouwing'

Lege bak na 'verbouwing' (zelf nieuwe achterwand gemaakt)

Motoroman met mini-oscar

Motoroman

Koppel, de grotere is de dame

Man, ingegraven

De dame

Bellyshot van de dame

Zoals je kunt zien is de disc van de dame behoorlijk beschadigd, dit is gebeurd bij de importeur. Ze is behandeld en houdt er geen blijvende schade aan over als het goed is.
De zaak die haar te koop had, had weinig verstand van roggen en ze zat er veel te klein. Ondanks twijfels over overlevingskansen hebben we haar toch meegenomen en gelukkig doet ze het erg goed, ze is erg actief en eet als een gek.
pi_100542723
Mooie roggen! het blijven hele aparte beesten, super.

Hier is ook het aquarium flink verbouwd, zal straks wat foto's plaatsen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:34:47 #100
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')