Daar moet je inderdaad nooit die knulletjes of de zwakzinnige hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
moeje eens langs een bouwmarkt gaan en daar extra info over een product vragen, die lezen godverdomme gewoon het label voor je op
vorige keer bij het electrische gereedschap kwam een vrouw mij helpenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad nooit die knulletjes of de zwakzinnige hebben.
Meestal loopt er 1 zo een oude rot langs die het liefste niet praat maar wel kennis heeft.
Die moet je uit zijn grot trekken en in zijn knieholtes schoppen zodat hij blijft staan.
En die dacht dat de verfafbrander een hele sterke fohn was?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
vorige keer bij het electrische gereedschap kwam een vrouw mij helpen
Sja, het salaris ook, dus werken er geen slimmerikkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Klinkt wel herkenbaar... Dat advies in grote winkelketens is echt bagger...
Goed puntquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het salaris ook, dus werken er geen slimmerikken.
En in de telecom is het gebruikelijk om op provisie basis te werken, enige wat telt is die handtekening op het contract. Dat daarvoor af en toe de waarheid een beetje verdraaid moet worden hebben ze er voor over.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ze met de klopboor deedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die dacht dat de verfafbrander een hele sterke fohn was?
en studenten oid kan ik dan nog begrijpen... maar bij sommige volwassen mensen krijg ik een beetje medelijden.... das alles dat ze gaan bereiken op dat vlakquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo'n typhusbranche is het ook wel idd. Gelukkig kan ik lezen en heb ik dat soort sjappies niet nodig. Staat er weer zo'n gassie in pak mij te vertellen wat ik 100 keer beter weetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En in de telecom is het gebruikelijk om op provisie basis te werken, enige wat telt is die handtekening op het contract. Dat daarvoor af en toe de waarheid een beetje verdraaid moet worden hebben ze er voor over.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En in de telecom is het gebruikelijk om op provisie basis te werken, enige wat telt is die handtekening op het contract. Dat daarvoor af en toe de waarheid een beetje verdraaid moet worden hebben zewe er voor over.
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef rival het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ze met de klopboor deed
T-Mobile.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Ja het maakt mij allemaal nie uit! Ik moet gvd de iPhone 5 met onbeperkt data!
Bij voorkeur geen tmobile![]()
![]()
Ik durf voor 100% zeker te zeggen dat ik altijd eerlijk ben naar klanten toe.quote:
I can't help it! It's stronger then me!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:52 schreef rival het volgende:
Hey daar is dat meisje dat autoproblemen verzint om bij mij langs te kunnen komen
if you the tale not know use it then also not!quote:
its the axe effectquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I can't help it! It's stronger then me!
Want dat was precies het onderdeel dat je niet had willen missen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Meeting gehad.... lees je een heekl klein stukje terug met de F5 op de nog openstaande pagina... gaat het over droge duimen in je aars
Ik kan jullie ook geen 5 min alleen laten he!
Exact!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Want dat was precies het onderdeel dat je niet had willen missen?
aanpassen aan de cultuur anders ga je maar weer wegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi. Waarom krijg je een show van klappende turken verkleed als travestiet met keiharde abba muziek als je gewoon even wil lunchen en je mail lezen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Aleen op kantoor heeft z'n voordelen![]()
*8FM uitzet*
*Soundtrack Tron: Legacy aanzet*
Lang leve straattheater?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi. Waarom krijg je een show van klappende turken verkleed als travestiet met keiharde abba muziek als je gewoon even wil lunchen en je mail lezen?
Ja ik swing op The Gridquote:
Ik ben altijd bang dat ik de kliffen hier afrij als ik dat opzetquote:
Oopsquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
if you the tale not know use it then also not!
quote:
Interpunctie vraag:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij swingt overal op, jij ouwe swinger...
hoe is het met je popje?
Het was de laatste waar ik op doelde.. Vlieg je nog steeds op die roze wolk door de 7e hemel?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interpunctie vraag:
Hoe is het met je, popje? --> Ja goed. Bijna weekend. Zin in!
Hoe is het met je popje? --> Die zit een gastank in z'n auto in te bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, het betrekt toch, zegt ze net!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Blegh, het weer betrekt hier enorm. En ik heb een nieuwe tekening af voor in 't asiel:
Mooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sowieso een goeie instellingquote:
Jahquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was de laatste waar ik op doelde.. Vlieg je nog steeds op die roze wolk door de 7e hemel?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Blegh, het weer betrekt hier enorm. En ik heb een nieuwe tekening af voor in 't asiel:
Jij hebt een hoop tijd zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Nou dat ziet eruit alsof je er een tijdje mee bezig bent, en het is al de tigste die ik voorbij zie komen, dus de conclusie is dan dat je een hoop tijd hebt om dat te gaan zitten doen, am I wrong? Of ben je inmiddels zo geoefend dat het binnen een half uurtje gedaan is? Ze zijn tenslotte allemaal bijna hetzelfde.quote:
Zo'n vijf uur per tekening, afhankelijk van 't formaat en het onderwerp. En ik heb nu vakantie, dus ik heb inderdaad tijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dat ziet eruit alsof je er een tijdje mee bezig bent, en het is al de tigste die ik voorbij zie komen, dus de conclusie is dan dat je een hoop tijd hebt om dat te gaan zitten doen, am I wrong? Of ben je inmiddels zo geoefend dat het binnen een half uurtje gedaan is? Ze zijn tenslotte allemaal bijna hetzelfde.
Oh sorry, ik wist niet dat je het alleen mag zeggen als je het mooi vindt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n vijf uur per tekening, afhankelijk van 't formaat en het onderwerp. En ik heb nu vakantie, dus ik heb inderdaad tijd.
En bedankt voor het laatste compliment.
Ah, voor de roadtrip naar oost Polen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Die zit een gastank in z'n auto in te bouwen
Je mag zeggen wat je wilt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je het alleen mag zeggen als je het mooi vindt.
Neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi wark, San. Doe je ook kozijnen en boeidelen?
Derwent coloursoft kleurpotloden in dit geval.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
Mooi zeg Samzz. Wat voor materiaal gebruik je?
Ja... Allemaal dierenhoofden gemaakt van streepjes... Na twee stuks geloven we dat ook wel weer, probeer eens wat anders zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt.. Maar allemaal hetzelfde?
Het zal wel.
We can only hopequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
pfff jaja nouk, dit is gewoon een poging om in haar broekje te komen....
ja sammetje, een mooie BMW E30 ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
probeer eens wat anders zou ik zeggen
Dan is het maar Ravenburger. Dit is mijn manier van tekenen en dit is wat ik graag doe, je vindt het mooi of niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja... Allemaal dierenhoofden gemaakt van streepjes... Na twee stuks geloven we dat ook wel weer, probeer eens wat anders zou ik zeggenHet is wel erg Ravensburger zo.
![]()
Daar heb ik dan ook helemaal geen problemen mee, ik vind het alleen niet mooi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het maar Ravenburger. Dit is mijn manier van tekenen en dit is wat ik graag doe, je vindt het mooi of niet..
Ik heb wel een periode gehad dat ik heel veel trekkers, auto's en motoren tekende. Maar het boeit mij momenteel niet zo, eigenlijkquote:
Kreator, ben jij het?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja... Allemaal dierenhoofden gemaakt van streepjes... Na twee stuks geloven we dat ook wel weer, probeer eens wat anders zou ik zeggenHet is wel erg Ravensburger zo.
![]()
Prima tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook helemaal geen problemen mee, ik vind het alleen niet mooi.
Heeft ze vast geleerd van jouquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een periode gehad dat ik heel veel trekkers, auto's en motoren tekende. Maar het boeit mij momenteel niet zo, eigenlijk.
Oh jaquote:
Ja kom, ik krijg opdrachten voor dierportretten, niet voor BMW's.quote:
Moehahaha. Kan jij het beter?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Misschien eens een friesche knol tekenen die een E30 trekt...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, ik krijg opdrachten voor dierportretten, niet voor BMW's..
Bij deze. zal ik je een plaatje sturen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, ik krijg opdrachten voor dierportretten, niet voor BMW's..
Misschien ooit, als ik tijd hebquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien eens een friesche knol tekenen die een E30 trekt...
Dat maakt opzich niet uit natuurlijk, als je dingen niet mooi en leuk mag vinden als je het zelf niet kan houdt het allemaal snel op natuurlijk.quote:
Het is dus niet gratis, hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Bij deze. zal ik je een plaatje sturen?
Ik wil een tekening van de binnenkant van mijn slaapkamer, kost dat?quote:
Waarom niet? Als je iets niet mooi vindt, moet het gezegd kunnen worden. Ik vind de manier waarop het gezegd werd wel flauw. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakt opzich niet uit natuurlijk, als je dingen niet mooi en leuk mag vinden als je het zelf niet kan houdt het allemaal snel op natuurlijk.
Ik heb alleen niet zo snel de neiging om het te melden.
Ik bedoel dat je juist WEL kritiek mag hebben op dingen die je zelf niet kanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je iets niet mooi vindt, moet het gezegd kunnen worden. Vind de manier waarop het gezegd wordt wel flauw. Maar goed, ieder zijn ding..
Ik doelde op je laatste zinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je juist WEL kritiek mag hebben op dingen die je zelf niet kan.
Als je elke tekening persé de hemel geprezen wil hebben mag een tegengeluidje, flauw of niet, onderhand ook wel een keer of niet? Als je er continu aandacht voor vraagt kun je het krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je iets niet mooi vindt, moet het gezegd kunnen worden. Ik vind de manier waarop het gezegd werd wel flauw. Maar goed, ieder zijn ding..
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil een tekening van de binnenkant van mijn slaapkamer, kost dat?.
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef rival het volgende:
Een tegengeluid mag best. Daar heb ik geen probleem mee. Ik vind alleen de vergelijking met Ravensburger flauw. Mag het?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je elke tekening persé de hemel geprezen wil hebben mag een tegengeluidje, flauw of niet, onderhand ook wel een keer of niet? Als je er continu aandacht voor vraagt kun je het krijgen.
Zoiets is toch al eens eerder geweest, een vrouw met een tumor van tig kilo aan der linkerkant van der lijf. .kunnen ze daar niet lering van trekken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)or-van-80-kilo.html#
Bij zoiets denk ik dan toch: En je wacht serieus tot dat ding 80kg is voordat je gaat opereren?!?!"Ja de man heeft nu last van de heup etc".... ja duh, ghij heeft 80kg er aan hangen! Daar had ie geen last van toen het ding, ;aten we zeggen, 20kg aan bult was?!
![]()
Ik vind dat zulke wazige verhalen.
nee!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tegengeluid mag best. Daar heb ik geen probleem mee. Ik vind alleen de vergelijking met Ravensburger flauw. Mag het?
Dat sta ik niet toe.quote:
Als je het te snel weg laat halen, kom je niet in het nieuws.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)or-van-80-kilo.html#
Bij zoiets denk ik dan toch: En je wacht serieus tot dat ding 80kg is voordat je gaat opereren?!?!"Ja de man heeft nu last van de heup etc".... ja duh, ghij heeft 80kg er aan hangen! Daar had ie geen last van toen het ding, ;aten we zeggen, 20kg aan bult was?!
![]()
Ik vind dat zulke wazige verhalen.
Ja ik snap dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets is toch al eens eerder geweest, een vrouw met een tumor van tig kilo aan der linkerkant van der lijf. .kunnen ze daar niet lering van trekken?
En wordt het dus niet vergoedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het te snel weg laat halen, kom je niet in het nieuws.
Precies. Dat gevoel heb ik er dus ook een beetje bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het te snel weg laat halen, kom je niet in het nieuws.
Zodra de hetero's homo worden mogen ze hier niet meer posten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus alles over die kratjes bier was gelogen?
Mag best natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tegengeluid mag best. Daar heb ik geen probleem mee. Ik vind alleen de vergelijking met Ravensburger flauw. Mag het?
Dus daarom is het hier steeds zo leegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra de hetero's homo worden mogen ze hier niet meer posten.
Dan stop ik ze met een streepjescode op hun ass in mijn dungeon.
Ik ga toch goddomme de aandacht niet delen?!
wat is het nut van de streepjescode? heb je er al zoveel dat je ze niet meer uit elkaar houdt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus je hetero mag hier niet meer posten? En peu post al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje schraal, Charlie's Ang3ls met één Ang3l.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je hetero mag hier niet meer posten? En peu post al een tijdje niet meer.
Toeval?
En Jofu, en RZ en DJ...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
Dus je hetero mag hier niet meer posten? En peu post al een tijdje niet meer.
Toeval?
Die relaties zijn bast schijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ado is met JB. Lit met Bengel. Maar Bels...
En wat is er met Ludootje gebeurd, en Feitosa?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Die relaties zijn bast schijn
en Bels en Ang3l hadden goed contactIets met koning en queen of weet ik veel wat
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Techno het volgende:
En wat is er met Ludootje gebeurd, en Feitosa?
Oh ja, Bels was de zonnekoning toch?
das echt history jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef Cue_ het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)s-found-on-foot.html
waarom? nou omdat ie er vast om vroeg!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie woonde er ook alweer in Zeist? Dan is er i.i.g. één mysterie opgelost.
Ja Bels de Zonnekoning inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat is er met Ludootje gebeurd, en Feitosa?
Oh ja, Bels was de zonnekoning toch?
11 jaar gewoond. Gelukkig nooit wijven gehad die mijn ballen samenknepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie woonde er ook alweer in Zeist? Dan is er i.i.g. één mysterie opgelost.
quote:"“Mooie lingerie is erg duur. Als ik geen geld heb voor een spannend setje, draag ik liever niets”, aldus een van hen. Een andere veelgehoorde reden is gemakzucht: er is niet op tijd gewassen. "
dat is nog eens een goede postbode!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
De postbode op het werk vond het zielig dat ik vandaag alleen zat en zei "Ga toch naar huis, ff terrasje op, pilsje". Ja had ik maar een pilsje meneer de postbode!
Komt ie 2 min later terug,.....
[ afbeelding ]
Het had een ander merk mogen zijn, maar ach... gegeven paard, bek, dat soort dingenquote:
Een postbode met koud bier op zak?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het had een ander merk mogen zijn, maar ach... gegeven paard, bek, dat soort dingen
Ik schoot keihard in de lach toen ie daadwerkelijk met een koud flesje aan kwam zetten
Neuh, alleen mijn ene kantoor. 4 mensen tegelijk op vakantie (quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is nog eens een goede postbode!
is dat hele witte gebouw verder verlaten dan?
En hoevaak maak jij je hier "schuldig" aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)je-naar-school-.html
[..]
Ik ga niet meer naar schoolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:39 schreef El_Matador het volgende:
En hoevaak maak jij je hier "schuldig" aan?
Toch wel opengemaakt en alles hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
De postbode op het werk vond het zielig dat ik vandaag alleen zat en zei "Ga toch naar huis, ff terrasje op, pilsje". Ja had ik maar een pilsje meneer de postbode!
Komt ie 2 min later terug,.....
[ afbeelding ]
STond blijkbaar hieronder in een kluis o.i.d.quote:
Shit. Ik heb geen opener!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel opengemaakt en alles hè?
Wat een goede actie van die postmeneer!
Hoe laat verwacht je ons?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een loper van alle panden, dus ook van de keuken.
2 mega koelkasten vol bier, wijn, champagne.
Deurpost.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Shit. Ik heb geen opener!
En ik rook niet.
PROBLEEM!
voor 17:30, daarna ga ik in mijn stamkroeg gratis zuipenquote:
Ik ook nietquote:
Ik moet zeggen dat ik nu vaker dat doe dan destijds (al in.. niet naar school toe).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook nietmaar kan me er nog wel schuldig aan maken
De een noemt het connecties, de ander pijpslet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
voor 17:30, daarna ga ik in mijn stamkroeg gratis zuipen.
Connecties, altijd handig.
Ik moet zeggen dat ik geen slipjes draagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu vaker dat doe dan destijds (al in.. niet naar school toe).
Rand van je bureauquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Ik heb geen opener!
En ik rook niet.
PROBLEEM!
Ieuw jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet zeggen dat ik geen slipjes draag
Jeukwoord bij mannen ondergoed namelijk
Projectie is een slechte raadgever engeltjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De een noemt het connecties, de ander pijpslet.
What's in a name? That which we call a rose, by any other name, would smell as sweet.
hier zijn die koelkasten gewoon openquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een loper van alle panden, dus ook van de keuken.
2 mega koelkasten vol bier, wijn, champagne.
Dat zou hier echt een chaos opleveren met gemiddeld 50 studenten die aan het werk zijn op een gemiddelde dagquote:
hier tussen de saaie accountants is dat geen probleemquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou hier echt een chaos opleveren met gemiddeld 50 studenten die aan het werk zijn op een gemiddelde dag.
Laptop, lichaam... begin toch beide met een L?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Projectie is een slechte raadgever engeltje.
Ik verkoop mijn oude laptops, niet mijn lichaam.
Glaasje melk?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
hier tussen de saaie accountants is dat geen probleem
Zeg. Ik ben ook een accountant hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
hier tussen de saaie accountants is dat geen probleem
die zijn zowaar nog ergerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Ik ben ook een accountant hoor
Nou ja, controller. Da's een inhouse accountant.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laptop, lichaam... begin toch beide met een L?
You say potatoe, I say vodka.
vodka is duidelijk missb lokmiddelquote:
Dat moet hij in zijn vrije tijd dus enorm compenserenquote:
Dat is toch algemene ontwikkeling?quote:
Tis een Djeez-artikel, dus het is een gerechtvaardigde vraag. Maar toch moest ik lachenquote:
Wat een heerlijke voor Black Stories!quote:
Holy crap, mag ik 15.000 flyers hiervan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn punt! Ouders zijn debielen tegenwoordig!
De naam en het feit dat jij het post maken het nogal......niet interessant leesvoer voor mij, no pun intended.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een heerlijke voor Black Stories!
[ afbeelding ]
kloon aanmaken en snel in elk OUD topic postenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap, mag ik 15.000 flyers hiervan?
quote:Justin Bieber wil als een normaal kind kunnen opgroeien. Daarom gaat de 17-jarige tienerster een hele maand op sabbatical. "Ik kijk ernaar uit om gewoon een beetje rond te kunnen hangen met wat vrienden", zegt Bieber tegen het Amerikaanse entertainmenttijdschrift The Hollywood Reporter.
Het is een spel, dodo. Geen leesvoerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De naam en het feit dat jij het post maken het nogal......niet interessant leesvoer voor mij, no pun intended.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kloon aanmaken en snel in elk OUD topic posten.
In een maand kun je inderdaad volledig normaal opgroeienquote:
Zeg, hoe moet ik dat weten? Tis niet als MissB en vodkaquote:
+1 en een biertje als je het gewoon onder je eigen naam doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
kloon aanmaken en snel in elk OUD topic posten.
Dan nog is dat haast niet moeilijk, want je kan niet normaal meer in het winkelcentrum hangen zonder dat je herkend wordt of dat je je dus moet undercoverenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In een maand kun je inderdaad volledig normaal opgroeien![]()
(al snap ik best dat ie ff een maandje gewoon wil lamzakken met vrienden)
Hij kan toch gewoon een weekendje naar Lutjebroek of zo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog is dat haast niet moeilijk, want je kan niet normaal meer in het winkelcentrum hangen zonder dat je herkend wordt of dat je je dus moet undercoveren
Misschien kamt ´ie zijn haar anders, dan herkent niemand hem meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog is dat haast niet moeilijk, want je kan niet normaal meer in het winkelcentrum hangen zonder dat je herkend wordt of dat je je dus moet undercoveren
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Misschien kamt ´ie zijn haar anders, dan herkent niemand hem meer natuurlijk.
De tekst "raadsels" deed je niet vermoeden dat het een spel was?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, hoe moet ik dat weten? Tis niet als MissB en vodka
Die zoek ik nog eentje! Ik zat altijd te klooien met een scheerapparaat. Nu vriendje z'n Remmington geleend vooor mijn baard en fwooosh. Hendigquote:
Ik heb gewoon een baardtrimmer, dat werkt veel handiger inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Die zoek ik nog eentje! Ik zat altijd te klooien met een scheerapparaat. Nu vriendje z'n Remmington geleend vooor mijn baard en fwooosh. HendigDat ik dat niet gewoon eerder gedaan heb
Maar eens naar de winkel binnenkort. Doe nu steeds alles eraf en dan baard laten groeien tot het niet meer aan te zien is en dan weer alles eraf. maar dat doet zo teeeeeringzeer met een scheerapparaat
Ik deed dat wel eens met m'n (goed afgespoelde) bodytrimmer, maar dat was toch niet echt het juiste lengtestandje wat ik zochtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een baardtrimmer, dat werkt veel handiger inderdaad.
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tekst "raadsels" deed je niet vermoeden dat het een spel was?
Je zag de letters P I K en een post van mij en dacht "Gatverdamme, angeeeel!!!!"?
Gebruik een mes, mietjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zoek ik nog eentje! Ik zat altijd te klooien met een scheerapparaat. Nu vriendje z'n Remmington geleend vooor mijn baard en fwooosh. HendigDat ik dat niet gewoon eerder gedaan heb
Maar eens naar de winkel binnenkort. Doe nu steeds alles eraf en dan baard laten groeien tot het niet meer aan te zien is en dan weer alles eraf. maar dat doet zo teeeeeringzeer met een scheerapparaat
quote:
Met een mes kun je toch ook niet een semi-nonchalant 3-dagen baardje houden, dus dan is het nog steeds de hele baard eraf en dan weer laten groeienquote:
Maarja, er zal vast nog een beroep oid plaatsvinden en wie weet wat ze dan bepalenquote:5 jaar cel voor overval op juwelier AMSTERDAM - Het gerechtshof in Amsterdam heeft vrijdag een 19-jarige man veroordeeld tot 5 jaar cel wegens betrokkenheid bij een gewapende overval op een juwelier. Bij de roof op een zaak in Amsterdam-West in september vorig jaar werden meerdere schoten gelost.
De rechtbank sprak de verdachte in mei van dit jaar vrij wegens gebrek aan bewijs. Het hof oordeelde anders. Zo was de man anderhalf uur na de overval in het bezit van twee gestolen horloges. Ook zaten in zijn schoenen stukjes glas die, zo bleek uit onderzoek, vergelijkbaar waren met de ruit van de kapotgeslagen voordeur van de juwelier.
De verdachte heeft zich tijdens het proces beroepen op zijn zwijgrecht. Het hof wil met dit vonnis anderen ervan weerhouden vergelijkbare misdrijven te begaan. Bij het bepalen van de hoogte van de straf heeft het wel rekening gehouden met de leeftijd van de man, die net 18 jaar oud was op het moment van de overval.
Maar 't is wel leuker en uiteindelijk gladder (maargoed dat was jouw doel al nooit zo te zien)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een mes kun je toch ook niet een semi-nonchalant 3-dagen baardje houden, dus dan is het nog steeds de hele baard eraf en dan weer laten groeien
En als ik middeleeuws met een mes en schuim ga klooien ben ik A langer bezig 's ochtends dus moet ik eerder opstaan en B haal ik mijn hals gegarandeerd open en moet ik weer pleisters zoekenw aardoor ik naast het eerder opstaan nog steeds te laat kom!
Gladgeschoren mannenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar 't is wel leuker en uiteindelijk gladder (maargoed dat was jouw doel al nooit zo te zien)
Leuker? Scheren hoeft toch niet leuk te zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar 't is wel leuker en uiteindelijk gladder (maargoed dat was jouw doel al nooit zo te zien)
Hoe voorspelbaarquote:
misschien zie je net die ene leuke op vakantieveiling.nl ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Pfff nog enigszins betaalbare vakantie zoeken valt niet mee.
Ik stap de deur uit richting strand en cocktailbarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb in ieder geval een echt nonchalant baardje danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een mes kun je toch ook niet een semi-nonchalant 3-dagen baardje houden, dus dan is het nog steeds de hele baard eraf en dan weer laten groeien
En als ik middeleeuws met een mes en schuim ga klooien ben ik A langer bezig 's ochtends dus moet ik eerder opstaan en B haal ik mijn hals gegarandeerd open en moet ik weer pleisters zoekenw aardoor ik ondanks het eerder opstaan nog steeds te laat kom!
Als jij niet oppast, kom ik echt gewoon naar jou toe. Met kleine man, die ik dan bij jou dump.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stap de deur uit richting strand en cocktailbar
Ja ben er nog niet uit.. Wilde op zich graag naar het Gardameer, maar ik zie zo op tegen dat stuk rijden, alleen..quote:
Bij mij dump? Dat wil je niet, geloof mequote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij niet oppast, kom ik echt gewoon naar jou toe. Met kleine man, die ik dan bij jou dump.
volgens mij kwam het gardameer vanmorgen voorbij in een groupon email..... die kan je anders wel ff checken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ben er nog niet uit.. Wilde op zich graag naar het Gardameer, maar ik zie zo op tegen dat stuk rijden, alleen..
Ja het is wel een aardig eind rijden. Kun je misschien beter kijken om een goedkoop ticket te scorenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ben er nog niet uit.. Wilde op zich graag naar het Gardameer, maar ik zie zo op tegen dat stuk rijden, alleen..
Ik zit dan allang aan een cocktail, ik denk niet dat het me dan nog veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij dump? Dat wil je niet, geloof me
Nee dat wordt te duur...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het is wel een aardig eind rijden. Kun je misschien beter kijken om een goedkoop ticket te scoren
Zit even te kijken, maar ik zie het niet..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij kwam het gardameer vanmorgen voorbij in een groupon email..... die kan je anders wel ff checken.
Vergis je niet in wat rijden met de auto kost he.quote:
Ik heb al gezocht jong.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergis je niet in wat rijden met de auto kost he.
Als je een goede aanbieding kunt vinden is vliegen vaak nog goedkoper
Dus we zitten dan eigenlijk gewoon samen aan de drank?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit dan allang aan een cocktail, ik denk niet dat het me dan nog veel uitmaakt.
ik heb het mailtje uit de prullenbak gevist en het is van iets anders, en het gaat om het bolsena meer...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit even te kijken, maar ik zie het niet..
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het mailtje uit de prullenbak gevist en het is van iets anders, en het gaat om het bolsena meer...
Ik zal volgende keer eerst ff checken voor ik iets roep
Wat heb je besteld dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK IS MIJN PAKKETJE ER!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK IS MIJN PAKKETJE ER!!!!!!!!
Ik had zo'n truitje gezien bij Tokyolux, maar dat kan je hier niet kopen, dus moet je bestellen uit USA. Maar ik doe dat nooit en durfde dat niet aan, en toen heeft Beetman 'm sneaky voor me besteld.quote:
Tof, maar dat vraagt natuurlijk wel om pics.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Ik had zo'n truitje gezien bij Tokyolux, maar dat kan je hier niet kopen, dus moet je bestellen uit USA. Maar ik doe dat nooit en durfde dat niet aan, en toen heeft Beetman 'm sneaky voor me besteld.
Wat een doerak!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had zo'n truitje gezien bij Tokyolux, maar dat kan je hier niet kopen, dus moet je bestellen uit USA. Maar ik doe dat nooit en durfde dat niet aan, en toen heeft Beetman 'm sneaky voor me besteld.
quote:
Die heb ik al gemaakt om 'm aan beetman te laten zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof, maar dat vraagt natuurlijk wel om pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik al gemaakt om 'm aan beetman te laten zien.Ah hij is tof klutskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Leuk he!quote:
[..]
Die heb ik al gemaakt om 'm aan beetman te laten zien.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk he!
Denk dat ik die volgende week aandoe naar Rockit.
Die heb ik al gemaakt om 'm aan beetman te laten zien.Leuk ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe er dan wel een legging onderaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, niet te cute wezen he...
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe er dan wel een legging onderaan.
Oh, je zei cute ipv dellerig.
[..]
Die heb ik al gemaakt om 'm aan beetman te laten zien.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Vakantiestressquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
Aaarghh, ik weet het niet meer hoor, kutvakantie
dat tuintje in Purmerend gaat steeds beter klinken hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
Aaarghh, ik weet het niet meer hoor, kutvakantie
Uh? En die rossige viking van je dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst in 30 jaar weer een date
Nog erger, ikweetnietofwewelopvakantiekunnenstressquote:
Niet alleen diequote:
Tuurlijk kun je op vakantie, gewoon even rustig zoeken. Of vind je het pas vakantie als het naar een resort op de Malediven is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog erger, ikweetnietofwewelopvakantiekunnenstress
Die was vast niet aantrekkelijk genoeg.quote:
Die gozer begint ondertussen bijna mythische vormen aan te nemen. Bestaat hij eigenlijk wel?quote:
Popjequote:
Oh nee hoor, maar het is lastig, vooral als het nog betaalbaar moet zijn en je niet naar turkije of griekenland wil..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je op vakantie, gewoon even rustig zoeken. Of vind je het pas vakantie als het naar een resort op de Malediven is?
Op vakantie in Nederland of omgevende landen is vaak ook niet duur. campingkje ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar het is lastig, vooral als het nog betaalbaar moet zijn en je niet naar turkije of griekenland wil..
Iets van Kroatië dan ofzo? Daar hoor ik heel positieve verhalen over namelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar het is lastig, vooral als het nog betaalbaar moet zijn en je niet naar turkije of griekenland wil..
ga naar chersonisosquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ga op vakantie voor zon. En een camping in nederland.. dan kan ik net zo goed thuis blijvenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op vakantie in Nederland of omgevende landen is vaak ook niet duur. campingkje ofzo.
Tis maar net wat je er zelf van maakt he.
Het is hier nu beter weer dan op de camping in Frankrijk bijvoorbeeld, met het weer weet je het nooit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ga op vakantie voor zon. En een camping in nederland.. dan kan ik net zo goed thuis blijven
Weekje spanje met goedkoop vliegmaatschappij is zo te doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ga op vakantie voor zon. En een camping in nederland.. dan kan ik net zo goed thuis blijven
Hoe vlieg je dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
Een vliegreis naar verona, doet er maar 13 uur over
Heeft die gast een wasbordimplantaat of ligt het aan mij?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Nee, hij heet Hagar.
[ afbeelding ]
Via Rome, waar je een overstaptijd van 10 uur hebtquote:
http://www.bol.com/nl/l/e(...)5260+7373/index.htmlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg zijn er al paarse smartphones? ik moet ff iets regelen voor september
Wildfire S in licht paars.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeg zijn er al paarse smartphones? ik moet ff iets regelen voor september
*snik*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wildfire S in licht paars.
Dat donkere paars is er niks in
Ja, dat is de keerzijde van de medaille. Maar goed dat ik een antieke Nokia heb van het werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
Op mijn werk is er ineens een ware run ontstaan omdat nu elke idioot zijn toestel mag omruilen voor een smartphone.
Ja daaag, dan gaan ze er vervolgens ook vanuit dat je ALTIJD bij je mail kan en ben je dus nooit vrij.
Ik ga de mijne ook echt niet omruilen voor een smartphone nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is de keerzijde van de medaille. Maar goed dat ik een antieke Nokia heb van het werk.
Ja, oa die uitzuigers van KPN hebben ontdekt dat ze te lang zijn blijven hangen en gaan nu belachelijke tarieven vragen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar die nieuwe abonnementen zijn wel zaad zeg
Ja baal er flink van, gaan we zeker wel merkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar die nieuwe abonnementen zijn wel zaad zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |