Daar moet je inderdaad nooit die knulletjes of de zwakzinnige hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
moeje eens langs een bouwmarkt gaan en daar extra info over een product vragen, die lezen godverdomme gewoon het label voor je op
vorige keer bij het electrische gereedschap kwam een vrouw mij helpenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad nooit die knulletjes of de zwakzinnige hebben.
Meestal loopt er 1 zo een oude rot langs die het liefste niet praat maar wel kennis heeft.
Die moet je uit zijn grot trekken en in zijn knieholtes schoppen zodat hij blijft staan.
En die dacht dat de verfafbrander een hele sterke fohn was?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
vorige keer bij het electrische gereedschap kwam een vrouw mij helpen
Sja, het salaris ook, dus werken er geen slimmerikkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Klinkt wel herkenbaar... Dat advies in grote winkelketens is echt bagger...
Goed puntquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het salaris ook, dus werken er geen slimmerikken.
En in de telecom is het gebruikelijk om op provisie basis te werken, enige wat telt is die handtekening op het contract. Dat daarvoor af en toe de waarheid een beetje verdraaid moet worden hebben ze er voor over.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ze met de klopboor deedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die dacht dat de verfafbrander een hele sterke fohn was?
en studenten oid kan ik dan nog begrijpen... maar bij sommige volwassen mensen krijg ik een beetje medelijden.... das alles dat ze gaan bereiken op dat vlakquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo'n typhusbranche is het ook wel idd. Gelukkig kan ik lezen en heb ik dat soort sjappies niet nodig. Staat er weer zo'n gassie in pak mij te vertellen wat ik 100 keer beter weetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En in de telecom is het gebruikelijk om op provisie basis te werken, enige wat telt is die handtekening op het contract. Dat daarvoor af en toe de waarheid een beetje verdraaid moet worden hebben ze er voor over.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En in de telecom is het gebruikelijk om op provisie basis te werken, enige wat telt is die handtekening op het contract. Dat daarvoor af en toe de waarheid een beetje verdraaid moet worden hebben zewe er voor over.
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef rival het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ze met de klopboor deed
T-Mobile.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Ja het maakt mij allemaal nie uit! Ik moet gvd de iPhone 5 met onbeperkt data!
Bij voorkeur geen tmobile![]()
![]()
Ik durf voor 100% zeker te zeggen dat ik altijd eerlijk ben naar klanten toe.quote:
I can't help it! It's stronger then me!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:52 schreef rival het volgende:
Hey daar is dat meisje dat autoproblemen verzint om bij mij langs te kunnen komen
if you the tale not know use it then also not!quote:
its the axe effectquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I can't help it! It's stronger then me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |