Heb je ook foto's van de binnenkant?quote:
Yess! Het loopt nu iig goedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Ja is misschien wel handig om een OP voor dit topic te maken en te vragen of hij verreekst mag worden.
Heb het aangevraagd in het lif feedback topicquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Ja is misschien wel handig om een OP voor dit topic te maken en te vragen of hij verreekst mag worden.
Niet onder de indruk, de daadwerkelijke hak is niet eens zo hoog als je kijkt naar het verschil tussen plateau en hak.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:48 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben er weer bij![]()
deze moet er wel bij in het nieuwe topic:
[ afbeelding ]
Ik hou alleen niet van zo een puntige voorkant.. Voor Louboutins inderdaad niet belachelijk duur..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:54 schreef beammeup68 het volgende:
Ik vind deze nog steeds ontzettend sexy. 12 cm hak.
Die waren daar -in Parijs in de Louboutin winkel- niet eens echt idioot duur.
± 390 EURO.
[ afbeelding ]
Het is DE O.P.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef Danielle83 het volgende:
Het op is gewijzigd. Als jullie er nog dingen in willen, laat het even weten
Hmm volgens mij heb je niet goed gekekenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:36 schreef Rouzax het volgende:
Woei een nieuw deel. Ben benieuwd wat er allemaal weer aangeschaft gaat worden.
Heb nog even zitten kijken voor mijn vriendin maar die enkellaarsjes hebben ze niet in haar maat bij Asos ze heeft 38 wat maat 10 UK is en ze gaan maar tot 8.
Ik bedoel dus deze:
[ afbeelding ]
UK 8 = maat 41 he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:36 schreef Rouzax het volgende:
Heb nog even zitten kijken voor mijn vriendin maar die enkellaarsjes hebben ze niet in haar maat bij Asos ze heeft 38 wat maat 10 UK is en ze gaan maar tot 8.
Ik bedoel dus deze:
[ afbeelding ]
Die zijn mooi! Die moet je kopen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:48 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben er weer bij![]()
deze moet er wel bij in het nieuwe topic:
[ afbeelding ]
Hahahaha gemeen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:41 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Die zijn mooi! Die moet je kopen!
Als je daarop wacht kun je ze mooi achter je rollator dragenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:43 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahahaha gemeen hoor.ik wacht tot ik ze cadeau krijg
Ben je wel een hippe oude oma!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:46 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Als je daarop wacht kun je ze mooi achter je rollator dragen
Maat 38 is de meest gangbare maat in vrouwenschoenen volgens mij, lijkt me gek als ze die niet hebben tochquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:36 schreef Rouzax het volgende:
Ik bedoel dus deze:
[ afbeelding ]
Mijn oma draagt nog hakken hoor en houdt van een biertje en lipstick dragendquote:
Die tweede niet de rest bestel maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Dit topic.
Mijn nelly.com wishlistje, nu nog een (of twee) paar uitkiezen die ik mag gaan bestellen van mezelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste vind ik het ook het mooistequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Dit topic.
Mijn nelly.com wishlistje, nu nog een (of twee) paar uitkiezen die ik mag gaan bestellen van mezelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crap, ik zat inderdaad bij de kleding te kijken in de size guidequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maat 38 is de meest gangbare maat in vrouwenschoenen volgens mij, lijkt me gek als ze die niet hebben toch
Maar lief zeg dat je die voor je vriendin gaat kopenals verrassing?
ahhquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:56 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Crap, ik zat inderdaad bij de kleding te kijken in de size guide
Dussss.... Kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:56 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Crap, ik zat inderdaad bij de kleding te kijken in de size guide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:21 schreef Miriampje het volgende:
[..]hahahaha inderdaad! kun je een Fokster heel blij makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben je bang voor? Welke vrouw houdt er nou niet van cadeautjes krijgen? En ze zijn toch dicht aan de bovenkant? Kan me herinneren dat je zei dat ze op enkellaarsjes wel kan lopen.. Dus deze moeten dan toch lukkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:27 schreef Rouzax het volgende:
Het stomme is dat ik het niet echt durf, terwijl ik wel met gemak lingerie voor haar koop van Aubade van 200 euro en dat leuk vind om te geven.
Jullie zijn allemaal hakken gek in dit topic en roepen dat ik het moet kopen, inclusief ik
Die groene (laatste ) heb ik in het zwart en dan de matte versie. Maar lopen niet heel fijn vind ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
Pas gekocht:
[ afbeelding ]
Mooie leren basic pump
Favoriet maar draag ik nooit (niet mijn foto):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind dat je een mooie leren basic pump altijd wel in je collectie moet hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
Pas gekocht:
[ afbeelding ]
Mooie leren basic pump
Favoriet maar draag ik nooit (niet mijn foto):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
yepp die onderste vind ik te hoog en te hoerig daar kan ik echt niet mee op straat lopen, geen idee wat ik ermee moet. maarja vond het zonde anders zou ze ze weggooien me zus, nu zijn ze van mijquote:
Bovenste 2 zijn idd heel gaaf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
mijn pas gekochte beauties
[ afbeelding ]
en van me zus gekregen
[ afbeelding ]
Ik vind de rechter van de bovenste foto het mooistequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[ afbeelding ]
en van me zus gekregen
[ afbeelding ]
Nu bij de h&m, Sasha, Invito, V&D, Asos, Nelly.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef opa_sigaar het volgende:
Iemand een idee waar mooie rode te bestellen zijn?
Wel sexy, maar ik begrijp dat je er niet zomaar mee over straat gaat. :pquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[ afbeelding ]
en van me zus gekregen
[ afbeelding ]
ja, dan hoef ik geen schijnheilige tvp'tjes meer te posten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Danielle83 het volgende:
Vandaag sale geshopt dus dan mag het
[ afbeelding ]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Danielle83 het volgende:
Vandaag sale geshopt dus dan mag het
[ afbeelding ]Haha dat is mijn smoesje ook altijd, 'jaa maar nu is het sale, dat telt niet'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Zwijmel... zowel die laarsjes als die overknee laarzen zijn echt te gek!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:37 schreef ChicaChula het volgende:
Zo net om 19.00 kwam ik thuis en mn moeder zei: Er zijn wéér 2 pakketjes voor je (normale orde van de dag dus eigenlijk)
Ik liep naar binnen en zag 1 klein doosje en 1 grote doos.. Omdat ik zo blij was met de kleine doos, daar zat namelijk mijn bestelde camera in, gaf ik weinig aandacht aan de grote doos.. Dat waren immers de laarzen van ASOS die ik 'per ongeluk' had besteld en natuurlijk had ik gekozen voor extra snelle levering.. Dus ik dacht: "fijn, ze zijn lekker snel, zo gelijk ff passen, maar eerst mn camera bekijken!".
Zo stond ik met mijn camera in mijn hand foto's te maken van mijn schattig slapende kat, toen ik mij ineens realiseerde dat de doos die er stond, helemaal niet lang genoeg was voor mijn overknee laarzen van ASOS!
Dat zijn deze:
[ afbeelding ]
Dus een doos van minstens 70 cm![]()
Ik ging de doos inspecteren en kwam tot de vreugdelijke ontdekking dat de doos afkomstig was van Victoria's Secret en mijn pareltjes dus veeeel sneller zijn geleverd dan verwacht! (en mn mooie lingerie ook, maar dat is niet geschikt voor dit topic)
Voor de mensen die gemist hebben om welke laarsjes het gaat, wil ik maar al te graag de foto nog een keer plaatsen![]()
[ afbeelding ]
Leuke bijkomstigheid is dus ook, dat mn ouders niets hoefde te betalen aan de deur, waardoor de schoenen er nog mooier uitzagen haha!
Laarsjes aangepast en ze zitten perfect! En.... aangezien mn camera er ook is.... Komen er zo gelijk wat fotootjes aan..
Maar eerst mn batterij opladen, foto's van de slapende kat maken was misschien toch niet zo handig....
Ja vanochtend stond er bij de tracking van die laarzen van ASOSquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zwijmel... zowel die laarsjes als die overknee laarzen zijn echt te gek!
Niet duur, 118 dollar plus verzendkosten.. Maar meestal moet je alsnog belasting iets betalen aan de deur dus ik was helemaal blij verrast! Met de andere spullen die ik had besteld was het 135 euro, dus wel onder de 150 euro waarboven je pas invoerrecht kosten ofzo heb.. weet niet precies hoe het zit maar ik ga er altijd vanuit dat ik moet betalen hahaha..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind ze wel mooi, maar zonder bontje waren ze mooier denk ik.Hoe duur waren ze dan?
Prachtig!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef opa_sigaar het volgende:
[..]
Wel sexy, maar ik begrijp dat je er niet zomaar mee over straat gaat. :p
Ik ga deze bestellen voor mn vriendin, ze is nu op vakantie dus dan heb ik een leuk cadeautje voor als ze terugkomt.
[ afbeelding ]
Ik vind ze cool 8)quote:
Ik las dit, met die kat erbij, en ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind ze wel mooi, maar zonder bontje waren ze mooier denk ik.Hoe duur waren ze dan?
quote:
Tnx, dinsdag komen ze binnen en dan komt ze ook thuis. Dus ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.quote:
Haha idd. Ik vind ook niet dat je zelf moet aangeven wat je wilt hebben, maar dat ze juist iets zelf moeten verzinnenquote:Op zondag 24 juli 2011 12:46 schreef Tamashii het volgende:
Apart cadeau? Ik vind het best wel stoer en origineel. Als alle mannen dat nou eens bedachten hoefden ze nooit meer te vragen wat je voor je verjaardag wilt.
En ze zijn tof je nieuwe aanwinsten. Gegarandeerd geen koude voeten voor jou in de winterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en alvast een begin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort foto's van de rest
En ohja:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Apart omdat ik zo bepaal wat zij draagt, dat lijkt me voor haar geen hele prettige gedachte. Gympies zal ik nooit voor haar kopen terwijl ze daar vaker op loopt.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:46 schreef Tamashii het volgende:
Apart cadeau? Ik vind het best wel stoer en origineel. Als alle mannen dat nou eens bedachten hoefden ze nooit meer te vragen wat je voor je verjaardag wilt.
Je weet toch wat zij leuk vindt? Dan is het niet bepalen wat ze draagt, maar iets geven wat ze graag wil hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef opa_sigaar het volgende:
[..]
Apart omdat ik zo bepaal wat zij draagt, dat lijkt me voor haar geen hele prettige gedachte. Gympies zal ik nooit voor haar kopen terwijl ze daar vaker op loopt.
Iets bedenken voor haar verjaardag blijft moeilijk hoor, dit is gewoon 'zomaar' een cadeautje.
Ik neem aan dat je wel weet wat haar smaak is dus dat gaat wel goed komenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef opa_sigaar het volgende:
[..]
Apart omdat ik zo bepaal wat zij draagt, dat lijkt me voor haar geen hele prettige gedachte. Gympies zal ik nooit voor haar kopen terwijl ze daar vaker op loopt.
Iets bedenken voor haar verjaardag blijft moeilijk hoor, dit is gewoon 'zomaar' een cadeautje.
Nicequote:
Foto's willen we zien!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice. Zijn misschien nog leuker met een donkere spijkerbroek/legging? Misschien hoor weet niet
Gisteren liep ik door de stad en toen zijn er een paar heels uit de sale per ongeluk in m'n tas terecht gekomen
Hahaha ja die hoorde bij het verhaal.. Lief hequote:
Inderdaad, werd er ook echt wel even (extra) blij vanquote:Op zondag 24 juli 2011 19:50 schreef Lips het volgende:
Ben benieuwd! Heerlijk is dat wanneer je verwacht dat je maat er toch niet meer zal zijn en hij is er wel
Haha heerlijk! Nee is niet erg, vooral niet als je er even foto's van maakt voor onsquote:Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef MissJ het volgende:
Is het heel ernstig als je op 1 dag 6 paar nieuwe schoenen koopt (waarvan 5 paar heels zijn)?![]()
Hihi gelukkig.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha heerlijk! Nee is niet erg, vooral niet als je er even foto's van maakt voor ons
Damn, die lijkt op de kat van mijn vriendin :/quote:
Oh hooiii schat jij ook hier?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Damn, die lijkt op de kat van mijn vriendin :/
Oe, heb je een voorkant foto van die van de Zara? Lijken me erg mooi!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Grijze laarsjes met peeptoe, blauwe wedges en taupe wedges van Esprit.
Wit / zwarte pumps van Cinderella.
Abrikooskleur pumps met rode hak van Zara
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:08 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh hooiii schat jij ook hier?hahaha..
Hahahaquote:Op zondag 24 juli 2011 21:08 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh hooiii schat jij ook hier?hahaha..
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:09 schreef Lips het volgende:
[..]
Oe, heb je een voorkant foto van die van de Zara? Lijken me erg mooi!
Ja mooi he, toen ik ze zag dacht ik gelijkquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef Nober het volgende:
Het is als man behoorlijk komisch om dit topic te lezen, ''per ongeluk in mijn tas gekomen toen ik...'', ''het is sale en dan mag het...''Dat per ongeluk snap ik ook niet inderdaad... Maar genoeg is het nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
Ze zijn toch supergaafquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
yepp die onderste vind ik te hoog en te hoerig daar kan ik echt niet mee op straat lopen, geen idee wat ik ermee moet. maarja vond het zonde anders zou ze ze weggooien me zus, nu zijn ze van mij
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef Nober het volgende:
Het is als man behoorlijk komisch om dit topic te lezen, ''per ongeluk in mijn tas gekomen toen ik...'', ''het is sale en dan mag het...''Uh hallo, als vrouw heb je nooit genoeg paar schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
20 paar is genoeg.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uh hallo, als vrouw heb je nooit genoeg paar schoenen![]()
quote:
Kleuren zijnquote:
Mee eens trouwens!!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zijn toch supergaaf! Vind ik dan.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, tenzij je meer dan 2 voeten hebt...
Snap het nou, vrouwen hebben nooit genoeg! En al helemaal niet met schoenenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, tenzij je meer dan 2 voeten hebt...
Haha, die heb ik ook. Maar lopen inderdaad niet erg comfortabel helaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die groene (laatste ) heb ik in het zwart en dan de matte versie. Maar lopen niet heel fijn vind ik.
Goed bezig, ook die onderste kun je gewoon dragen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[ afbeelding ]
en van me zus gekregen
[ afbeelding ]
Mooie laarsjes (waar is het lingerie topic?) en benieuwd naar die laarzen, ik moet ze echt eerst aan zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:37 schreef ChicaChula het volgende:
Zo net om 19.00 kwam ik thuis en mn moeder zei: Er zijn wéér 2 pakketjes voor je (normale orde van de dag dus eigenlijk)
Ik liep naar binnen en zag 1 klein doosje en 1 grote doos.. Omdat ik zo blij was met de kleine doos, daar zat namelijk mijn bestelde camera in, gaf ik weinig aandacht aan de grote doos.. Dat waren immers de laarzen van ASOS die ik 'per ongeluk' had besteld en natuurlijk had ik gekozen voor extra snelle levering.. Dus ik dacht: "fijn, ze zijn lekker snel, zo gelijk ff passen, maar eerst mn camera bekijken!".
Zo stond ik met mijn camera in mijn hand foto's te maken van mijn schattig slapende kat, toen ik mij ineens realiseerde dat de doos die er stond, helemaal niet lang genoeg was voor mijn overknee laarzen van ASOS!
Dat zijn deze:
[ afbeelding ]
Dus een doos van minstens 70 cm![]()
Ik ging de doos inspecteren en kwam tot de vreugdelijke ontdekking dat de doos afkomstig was van Victoria's Secret en mijn pareltjes dus veeeel sneller zijn geleverd dan verwacht! (en mn mooie lingerie ook, maar dat is niet geschikt voor dit topic)
Voor de mensen die gemist hebben om welke laarsjes het gaat, wil ik maar al te graag de foto nog een keer plaatsen![]()
[ afbeelding ]
Leuke bijkomstigheid is dus ook, dat mn ouders niets hoefde te betalen aan de deur, waardoor de schoenen er nog mooier uitzagen haha!
Laarsjes aangepast en ze zitten perfect! En.... aangezien mn camera er ook is.... Komen er zo gelijk wat fotootjes aan..
Maar eerst mn batterij opladen, foto's van de slapende kat maken was misschien toch niet zo handig....
Blijft toch wel een raar fenomeen, maar als het om hoge hakken gaat ben ik niet zo moeilijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef Lips het volgende:
[..]
[..]
Snap het nou, vrouwen hebben nooit genoeg! En al helemaal niet met schoenen
Ik koop eigenlijk alleen nog maar hakken en slippers. Zit er iets tussen dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Blijft toch wel een raar fenomeen, maar als het om hoge hakken gaat ben ik niet zo moeilijk.
Je hebt van alles natuurlijk, heb je ook tig paren slippers?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk alleen nog maar hakken en slippers. Zit er iets tussen dan?
Ehm... geen 20quote:Op zondag 24 juli 2011 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt van alles natuurlijk, heb je ook tig paren slippers?
Haha ja ik vind ze ook vet, maar ze waren minder hoerig geweest zonder dat plateau, maar daar ben ik sowieso nooit zo fan van.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zijn toch supergaaf! Vind ik dan.
Ik moet echt een inhaalslag gaan maken.quote:
Dat is toch niet persé hoerig, als het nou zo'n doorzichtige pump was geweest die heel makkelijk uit kan... (ik kijk wel eens filmsquote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja ik vind ze ook vet, maar ze waren minder hoerig geweest zonder dat plateau, maar daar ben ik sowieso nooit zo fan van.
Ohh, de laarsjes en wit/zwarte vind ik heel erg leuk!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Grijze laarsjes met peeptoe, blauwe wedges en taupe wedges van Esprit.
Wit / zwarte pumps van Cinderella.
Abrikooskleur pumps met rode hak van Zara
op dit paar ben ik door Saks gewandeld in manhattan!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ontzettend over de top, maar fuck it soms moet dat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:48 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
op dit paar ben ik door Saks gewandeld in manhattan!!![]()
..ook weer uitgedaan ivm financiën
Ik vind dat plateau juist altijd fijn, loopt lekkerder dan zonder. Maar het doet soms wel een beetje denken aan stripperheels jaquote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja ik vind ze ook vet, maar ze waren minder hoerig geweest zonder dat plateau, maar daar ben ik sowieso nooit zo fan van.
Whahahaquote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind dat plateau juist altijd fijn, loopt lekkerder dan zonder. Maar het doet soms wel een beetje denken aan stripperheels ja
[ afbeelding ]
Wist niet dat je er geld in kon stoppen
Ik vind een verborgen plateau vaak veel mooier. En heb kan bij schoenen ook heel mooi zijn, alleen bij die bloemetjes schoenen die op de vorige pagina staan zou het denk iets minder heftig zijn geweest zonder plateau.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind dat plateau juist altijd fijn, loopt lekkerder dan zonder. Maar het doet soms wel een beetje denken aan stripperheels ja
[ afbeelding ]
Wist niet dat je er geld in kon stoppen
Ja ik vind een plateau ook altijd erg mooi, maar het moet niet te dik worden.. 2/3 cm ofzo is wel de max.. Die met die bloemetjes zou ik ook leuker vinden zonder die gigantische plateau.. Als daar een normaal formaat onder had gezeten waren ze echt super leuk!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind een verborgen plateau vaak veel mooier. En heb kan bij schoenen ook heel mooi zijn, alleen bij die bloemetjes schoenen die op de vorige pagina staan zou het denk iets minder heftig zijn geweest zonder plateau.
Leuk! Ik moet ook nog eens op jacht naar slingbacks!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef JackieBrown het volgende:
Dit zijn mijn nieuwste trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw ik vind ze geweldig!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn van tangoquote:Op maandag 25 juli 2011 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Leuk! Ik moet ook nog eens op jacht naar slingbacks!
Waar zijn deze van?
Oeh pretty.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oe die zijn sexy! Waar zijn ze van?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:13 schreef ChicaChula het volgende:
ik vind deze ook mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.net-a-porter.com/product/171882quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Oe die zijn sexy! Waar zijn ze van?
Zag net op de site van de tango mijn enkellaarsjes staan, ik heb er alleen minder dan de helft voor betaald bij een shoe-outlet.
[ afbeelding ]
In het rood hebben ze ze ook... zijn ook wel heel leuk
Haha ik had vanmorgen bijna zo'n zelfde soort pump gepost van YSLquote:Op maandag 25 juli 2011 12:13 schreef ChicaChula het volgende:
ik vind deze ook mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken op die #134 post van JackieBrown maar dan zonder plateau.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef Tamashii het volgende:
http://www.tangoshoes.com(...)ck-peeptoe-pump.html
Die zijn echt geweldig!
Had ik ook met de mijne, zag eruit alsof ik er voor geen meter op kon lopenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die zijn echt mooi. Vandaag heb ik ook een soort en met peeptoe aan.
Maar het lijkt wel alsof ik er elke keer uitglip dus ik zie er soms uit als een idioot haha. Denk maar even langs een plaatselijke schoenmaker om anti slipdingen te halen
Bedankt voor de tip trouwens, deze sale is Geweldig!!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef beammeup68 het volgende:
Hmm,.. sale dus bij http://www.agentprovocateur.com/
Hebben ze prachtige laarzen,.. van 1275 voor 280 EURO zijn ze compleet UITVERKOCHT!
[ afbeelding ]
En die Compeed dingen kan je bv bij de Etos halen? Nooit voor gekeken eigenlijk. Altijd even langs de schoenmaker gegaan..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Had ik ook met de mijne, zag eruit alsof ik er voor geen meter op kon lopenik heb er van die Compeed Style Sos zooltjes ingedaan en heb er nu geen last meer van. Heb je ook nog van die antislipzooltjes gehaald?
Ik durf niet te kijken..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip trouwens, deze sale is Geweldig!!
Ja heb ze gewoon bij kruidvat gehaald, kunnen ook in de was enzo, ik doe er al een jaar meequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En die Compeed dingen kan je bv bij de Etos halen? Nooit voor gekeken eigenlijk. Altijd even langs de schoenmaker gegaan..
quote:
Ik heb ze net even snel bij de Kruidvat gehaald, maar dan van Scholl. Zag zelfs dat je ze van eigen merk ook hebt. Thanks voor de tip iigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja heb ze gewoon bij kruidvat gehaald, kunnen ook in de was enzo, ik doe er al een jaar mee
[..]
de schoenen vind ik niet zo, maar, als je net als ik ook van mooie BH's en kousen houdt
Ik heb een plaatje voor je zitten zoeken maar dat is me niet gelukt. Ik heb inlegzooltjes die ongeveer onder 2/3e van je voet zitten (tenen niet). Onder de bal van de voet zit een verdikking ter ondersteuning. Ondanks dat deze onder je voet zitten werken ze bij mij perfect wanneer ik achter uit een schoen schiet. Zoiets kan ik je dus aanraden maar kan 't ff niet visueel makenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:18 schreef Miriampje het volgende:
Helaas glipt mijn rechtervoet nog uit mijn Asos schoen na anti-slip stukjeIemand tips?
Zijn die bovenste van asos?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:18 schreef Miriampje het volgende:
Heb vandaag mijn bestelde Asos schoenen binnen, love them.
Ben vanmiddag ook nog de Scapino binnen geglipt en heb nog een mooi paar gezien... agh voor die prijs: kopen
[ afbeelding ]
Helaas glipt mijn rechtervoet nog uit mijn Asos schoen na anti-slip stukjeIemand tips?
Datzelfde model heb ik een half jaar terug uit de sale gevist maar dan van zwart leer. Toen waren ze afgeprijsd naar 50 euro en er was een 25% kortingscode die ook op sale-items werkte actief, dus had ik ze mooi voor 37.50.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind deze laarzen van de H&M best wel mooi, maar ze zijn 100 euro. En als ik al 100 euro aan schoenen uitgeef wil ik dat eigenlijk niet bij de H&M doen!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092204%2016035%2071%201479%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die zijn echt mooi! Ik heb ook de versies van vorig seizoen, in zwart leer en beige suedequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind deze laarzen van de H&M best wel mooi, maar ze zijn 100 euro. En als ik al 100 euro aan schoenen uitgeef wil ik dat eigenlijk niet bij de H&M doen!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092204%2016035%2071%201479%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb ze al jaren, denk een hakkenbar of een schoenenwinkel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
De bovenste zijn idd die van Asos, de donkere zijn lagere schoenen waar ik langer op kan lopen
Lips, waar heb jij die inlegzooltjes vandaan? Als ik in een schoenenwinkel ben zal ik er eens op gaan letten.
Lotje-Plusone, vind ze erg mooi! Weet alleen niet wat de kwaliteit van H&M schoenen is.. Misschien vind je ergens look-a-likes
Jaaa suedequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:03 schreef Rouzax het volgende:
Erg gaaf is dat suede? Maak eens een foto dat de laars wel dicht is als je wil. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.
Wordt dat niet snel smerig in de winter?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:05 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaaa suedeik hou van suede.. ik maak thuis straks een foto, dit waren foto's van eergister
zal straks een paar close-ups maken met mn camera ipv telefoon kwaliteit
http://www.asos.com/count(...)20&sort=-1&clr=Blackquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:06 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Wordt dat niet snel smerig in de winter?
Waar heb je ze eigenlijk gehaald?
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Die zijn echt mooi! Ik heb ook de versies van vorig seizoen, in zwart leer en beige suedeIk loop er iets minder fijn op dan moneyfornothing, maar ik heb rare voeten dus loop eigenlijk alleen op allstars echt lekker
Maar mijn ervaring is eigenlijk wel hetzelfde: prima kwaliteit voor dat geld, zeker als je wacht tot de sale. Het hangt ook gewoon af van hoe goed je voor je laarzen zorgt. Hoe beter, hoe langer ze meegaan.
En, ook niet onbelangrijk: ik krijg over beide paren echt ZO veel complimentjes
Met hoge hakken hou ik me nog inquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef beammeup68 het volgende:
Erg sexy ChicaChula,.. hoeveel heels heb je eigenlijk?
Ze zijn inderdaad erg sexy, ik kijk uit naar de betere foto'squote:Op woensdag 27 juli 2011 15:26 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Met hoge hakken hou ik me nog in17 paar at the moment..
Die laarzen kwamen trouwens echt leuk, waardoor het nog leuker is om ze uit te pakkenin een felroze met felgroene doos met daarin ook crêpepapier in felroze en wit waaronder de laarzen verstopt waren
net een cadeautje
jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje mislukte foto aangezien die laars half open staat, maar ik heb geen misvormde benen zoals het er hier wel uitziet![]()
Ze zijn zoooo mooi! en helemaal gevoerd van binnen dus super voor de winter!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, dat zou ik ook zeggen
mooi wel, voor laarzen.
Uiteraard! Alleen de schoen heb je niet zoveel aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
vooral als je ze ziet als ze gedragen worden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel paar jij hebt !quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef ChicaChula het volgende:
Die heb ik nog niet hoor! Morgen pas haha.. Zijn wel mooi he
misschien organiseert ze wel een keer een rondleiding in haar schoenenkast voor geinteresseerde fokkers.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel paar jij hebt !
17 paar hakken, zie eerdere reactiesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel paar jij hebt !
Waarvandaan?! Die zijn echt prachtig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef ChicaChula het volgende:
Die heb ik nog niet hoor! Morgen pas haha.. Zijn wel mooi he
Gewoon bij Sacha! En deze mag je wel komen want ze zijn echt super goedkoop!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarvandaan?! Die zijn echt prachtig.
Nee, ik mag echt niks meer kopen.
Ik vind het nu al leuk, mn hartje gaat al sneller kloppen....... Loubie's????quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van mijn hakken, laarzen enzo passen er niet en ik heb sinds die foto weer nieuwe bijgekocht.
Waaaat? Ik heb laatst daar nog schoenen gekocht. Heb je een link voor me?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Gewoon bij Sacha! En deze mag je wel komen want ze zijn echt super goedkoop!!!![]()
![]()
Dat heb ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waaaat? Ik heb laatst daar nog schoenen gekocht. Heb je een link voor me?
De 2e van links zijn Loubie's jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik vind het nu al leuk, mn hartje gaat al sneller kloppen....... Loubie's????![]()
![]()
![]()
![]()
Klein verzoekje om meer pic's? Please? Close-up's? Kwijl kwijl?![]()
Ooooohh. Prrrrr! Die ga ik wel kopen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat heb ikhttp://www.sacha.nl/shop/women-shoes/Dames-gesloten-pump/2x7183
Kijk eens lieve schat http://us.christianloubou(...)fly-booty-150mm.htmlquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De 2e van links zijn Loubie's ja![]()
![]()
Ze zitten alleen niet goed
Later, zit nu op mijn werk.
En ik ben verliefd op de Madame butterfly van Louboutin. Maar ik kan ze nergens vinden
[ afbeelding ]
Ik woon niet in de states en ik heb niet zomaar 1200 dollar over.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Kijk eens lieve schat http://us.christianloubou(...)fly-booty-150mm.html
Zo ben ik
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van mijn hakken, laarzen enzo passen er niet en ik heb sinds die foto weer nieuwe bijgekocht.
Dat is inderdaad echte liefde!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De 2e van links zijn Loubie's ja![]()
![]()
Ze zitten alleen niet goed
Later, zit nu op mijn werk.
En ik ben verliefd op de Madame butterfly van Louboutin. Maar ik kan ze nergens vinden
[ afbeelding ]
Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
De bovenste zijn idd die van Asos, de donkere zijn lagere schoenen waar ik langer op kan lopen
Lips, waar heb jij die inlegzooltjes vandaan? Als ik in een schoenenwinkel ben zal ik er eens op gaan letten.
Lotje-Plusone, vind ze erg mooi! Weet alleen niet wat de kwaliteit van H&M schoenen is.. Misschien vind je ergens look-a-likes
Let er wel op dat je de plakversies hebt en de versies die je er uit kunt halen (en kunt wassenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopen). Te koop bij de drogist.
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
En nog een paar van die nieuwe laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die suede peeptoes van Super Trash zijn echt heel leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Beide rodequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Pumps kopen voor een dame is ook voor de heer een genot
Ik stel mezelf beschikbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Hoooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Daar ben ik gewoon te gierig voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt het begrepen
niks leuker dan je vriendin op hakken te zien paraderen in de winkel om daarna een priveshowtje te krijgen. heupwiegend door de kamer op hoge hakken. grrrr
Useless without pics?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Vandaag voor het eerst eens enkellaarsjes met hoge hakken van zo'n 11 cm gekocht. Het lopen erop gaat eigenlijk beter dan ik verwacht had en mij pumps met hakjes van 8 cm lijken opeens een stuk lager.![]()
Er komt zelfs een docu over schoenen, was bij RTL Boulevard zag ik net... de Heels van Fiona kwamen ook nog even in beeld dankzij Winston.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef Selyn het volgende:
Haha, wat leuk.. Ik had eigenlijk verwacht dat dit topic na een week ofzo wel weer dood zou bloeden, zoals ik meestal heb.
Nooit verwacht dat ik terug zou komen van vakantie en er al 2 vervolgen zouden zijn![]()
Misschien tip voor de OP: wat linkjes naar (online)schoenenwinkels...
Wauw! waar zijn die laarzen van?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd handig die kortingcode's! Ik denk dat ik er ook maar is gebruik van ga maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze besteld op Asos met een 20% kortingscode die ik vanochtend tegenkwam in de mail.
Net even snel gekeken, maar die Super Trash pumps waren er niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:15 schreef ChicaChula het volgende:
Thanks allemaal
De laarzen van Asos komen van hier: http://www.asos.com/Chine(...)20&sort=-1&clr=Black
De Supertrash schoenen zijn nog op de site van ST zelf te krijgen (alleen niet in deze oud-roze kleur, wel in taupe & zwart) http://supertrash.us/webshop/#/shoes/pump-fabulous-taupe
Die andere van Supertrash ook nog op de site te krijgen http://supertrash.us/webshop/#/shoes/doris-pump-black
Die rode zijn van Karen Millen en niet meer online te vinden.. Ik had ze bij Harrod's in Londen gekocht..
Tot zo ver een lijstje met verkooppunten
Hey die had ik ook al gepost inderdaad! In het paars, blauw en grijs! Mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze besteld op Asos met een 20% kortingscode die ik vanochtend tegenkwam in de mail.
Welke maat heb je? Want ik heb 39, maar die heb ik teruggestuurd en geruild voor 40 omdat ze te straks zaten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Net even snel gekeken, maar die Super Trash pumps waren er niet meer in mijn maat
Maat 39quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:43 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Want ik heb 39, maar die heb ik teruggestuurd en geruild voor 40 omdat ze te straks zaten!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn mooi! Zag bij de tango ook al hele mooie blauwe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik mooi, veel plezier ervanquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Welke code had jij? Bij mij doet newvipseason het niet namelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze gevonden! Trok vanmorgen schoenen aan waar ze in lagen en er stond een merkje opquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
Slim besluit! Je moet goed voor jezelf zorgen en een cadeautje voor jezelf bij rugpijn valt onder goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben aan het afkicken![]()
Normaal gesproken draag ik veel hakken in mijn vrije tijd (op werk en stage kan ik absoluut geen hakken aan) maar nu is mijn rug behoorlijk aan het opspelen en mag ik even geen hakken aan![]()
Als troost ga ik dadelijk denk ik maar een paar hakken scoren
Kijk dat noem ik nog eens een goede redenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Slim besluit! Je moet goed voor jezelf zorgen en een cadeautje voor jezelf bij rugpijn valt onder goed voor jezelf zorgen
Thanksquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden! Trok vanmorgen schoenen aan waar ze in lagen en er stond een merkje opZe zijn van Marla en dan deze:
[ afbeelding ]
Hm volgens mij had ik vipnewseason in de mail gehad. Zit nu even mobiel online in mijn lunchpauze dus ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welke code had jij? Bij mij doet newvipseason het niet namelijkhij zegt: already been used, no longer valid.. maar ik heb helemaal geen code gebruikt
Ohja die bedoelde ik ook.. vipnewseason.. Maar doet het dus niet bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm volgens mij had ik vipnewseason in de mail gehad. Zit nu even mobiel online in mijn lunchpauze dus ik weet het niet zeker.
Oh balen zeg! Er stond ook bij dat het aan je mailadres gekoppeld is, heb je helemaal geen mailtje gehad? Anders zou je ze kunnen mailen dat de code die je gekregen hebt het niet doet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:22 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohja die bedoelde ik ook.. vipnewseason.. Maar doet het dus niet bij mijecht jammer!
Je bent geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh balen zeg! Er stond ook bij dat het aan je mailadres gekoppeld is, heb je helemaal geen mailtje gehad? Anders zou je ze kunnen mailen dat de code die je gekregen hebt het niet doet.
De betere merken hebben ook halve maten, dat zou je eens kunnen proberen. Ook zijn er allerlei soorten inlegzooltjes en dingen die je in de hiel van je schoen plakt zodat je er minder snel uit schiet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik vroeg me af of de doorgewinterde pump draagsters hier een tip hebben voor mij..
Ik heb namelijk kleine, maar vooral hele smalle voeten. Ik stap dus vrijwel altijd uit mijn normale maat 37 en koop pumps in 36. Nadeel daarvan is dat mijn tenen daar weer vaak klem in komen te zitten omdat mijn voeten een beetje spatelvormig zijn![]()
Weten jullie wat ik het beste kan doen?
Ik heb juist het tegenovergestelde, vrij brede voeten. Ook flink irritant, want normaal heb ik maat 41, maar pumps zijn juist vaak smaller dus dan moet ik maat 42. Wat ze dan weer vrij weinig verkopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik vroeg me af of de doorgewinterde pump draagsters hier een tip hebben voor mij..
Ik heb namelijk kleine, maar vooral hele smalle voeten. Ik stap dus vrijwel altijd uit mijn normale maat 37 en koop pumps in 36. Nadeel daarvan is dat mijn tenen daar weer vaak klem in komen te zitten omdat mijn voeten een beetje spatelvormig zijn![]()
Weten jullie wat ik het beste kan doen?
Ik ken datquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vrij brede voeten. Ook flink irritant, want normaal heb ik maat 41, maar pumps zijn juist vaak smaller dus dan moet ik maat 42. Wat ze dan weer vrij weinig verkopen.En met 42 heb ik dan ook dat ik er achter uit schiet omdat ze eigenlijk te lang zijn.
Drama's, die schoenen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken datMaar er is 1 voordeel, als je kwaliteitsschoenen hebt kan je ze laten oprekken door een schoenmaker. Moet ik ook met mijn Loubie's doen
Echt, kan dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken datMaar er is 1 voordeel, als je kwaliteitsschoenen hebt kan je ze laten oprekken door een schoenmaker. Moet ik ook met mijn Loubie's doen
Ja, maar dat is alleen in de breedte he. In alle schoenen zit een beetje rek, maar het is niet veel wat opgerekt kan worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat zo?heb een paar Gabor schoenen die in de winkel wel goed zaten (bij een halve maat groter stapte ik uit de schoenen
), maar waar ik achteraf gezien niet lang op kan lopen omdat mijn hiel dan helemaal opengaat. Ze staan nu stof te vangen
Maar binnenkort maar eens naar de schoenenmaker dan
Nee, het is hetzelfde idee als je doet met inlopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Echt, kan dat?Maar is dat dan nog mooi, ik bedoel dan "klopt" het toch niet echt meer, dan worden ze toch te breed voor de zool?
mehquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen in de breedte he. In alle schoenen zit een beetje rek, maar het is niet veel wat opgerekt kan worden.
Komt goed!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:47 schreef ChicaChula het volgende:
Ik wilde eigenlijk die schoenen kopen van Asos die moneyfornothing ook heeft gekochtmaar in plaats daarvan heb ik deze jas maar gekocht http://www.mijnalbum.nl/Foto-OCX6PQSX.jpg
Die schoenen zijn wel erg mooi! Wil wel graag een foto zien als je ze hebt moneyfornothing!
Bij van haren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:55 schreef Fabeldiertje het volgende:
Vandaag gekocht.. waren een prikkie, en ze zitten ook nog eens goed
[ afbeelding ]
Van Haren inderdaad! Ze waren nu 24,90. Maar ze hadden ook heule mooie suéde (fake suéde?) pumps in allerlei kleuren, qua hoogte en plateau hetzelfde als deze. Die pumps waren afgeprijsd naar 19,90, maar ik stapte er as always uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij van haren?
Ik heb ze ook wel eens aangehad, maar twijfelde. Zijn ze nu toevallig in de sale?
Die heb ik ook, alleen dan in het zwart. Ze lopen inderdaad erg fijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:55 schreef Fabeldiertje het volgende:
Vandaag gekocht.. waren een prikkie, en ze zitten ook nog eens goed
[ afbeelding ]
Stunning!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh? wat weet jij over mijn jurkjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef beammeup68 het volgende:
Vind die glimmende zwarte die Moneyfornothing niet heeft besteld erg mooi.
ChicaChula heeft daar veel mooi bijpassende jurkjes bij.
Máár je gaat wel terugkijken he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef megamandy het volgende:
Ik was het topic kwijt toen het vol was en nu heb ik gewoon een heel topic gemist
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm laat maar, al gevondenquote:
OMG!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel gaaf! Tot je de prijs zietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn altijd leuke dingenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heik ben er ook heel blij mee! En waren ook nog eens afgeprijsd van 60 naar 20.
Zou ik daar misschien aan foto's van mogen zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef ChicaChula het volgende:
mijn nieuwe aanwinsten vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tweede lijken heel licht maar zijn dus pikzwart zoals de onderste fotokwam door de flits
Wow alsof ik het wistquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zou ik daar misschien aan foto's van mogen zien
Ik heb het idee dat zulke enkel laarsjes bij mij heel raar staan maar misschien ligt het wel aan mij, en kan een beetje vergelijken
quote:
jaa ik vind het zelf ook erg mooi en natuurlijk handig in de winter om dichte hakken te hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Ze staan bij jou in ieder geval heel erg gaaf!
Misschien moet ik toch nog maar eens een poging gaan wagen.
heb je nooit last van zwikkende enkels op zulke laarsjes??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef ChicaChula het volgende:
Dit zijn de bovenste aan (liggend op bed want ik kan niet meer lopen na mn dagje antwerpen)
[ afbeelding ]
Hmm nee eigenlijk niet.. Ik loop wel stevig op al mn hakken eigenlijk..quote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
heb je nooit last van zwikkende enkels op zulke laarsjes??
Mega-ergenis! Vrouwen die hakken aan hebben waar ze niet op kunnen lopen. Ik kan er niet naar kijken! Ik heb zelf ook hakken die absoluut voor geen meter lopen maar zo mooi zijn dat ik ze niet weg wil doen. En die doe ik dan aan als ik thuis ben of alleen van de auto ergens heen hoef te lopenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hmm nee eigenlijk niet.. Ik loop wel stevig op al mn hakken eigenlijk..
Gelukkig, want als er 1 ding is wat ik afschuwelijk vind is het wel van die mensen die hakken aanhebben waarvan de hak echt mega scheef staat omdat ze er gewoon echt niet op kunnen lopen..
Ja echt ik wil er eigenlijk ook wat van zeggen als ik het zie.. Want je loopt gewoon echt voor lul danquote:Op zondag 31 juli 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mega-ergenis! Vrouwen die hakken aan hebben waar ze niet op kunnen lopen. Ik kan er niet naar kijken! Ik heb zelf ook hakken die absoluut voor geen meter lopen maar zo mooi zijn dat ik ze niet weg wil doen. En die doe ik dan aan als ik thuis ben of alleen van de auto ergens heen hoef te lopen
Jaquote:Op zondag 31 juli 2011 15:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Die eerste kast is van Mariah Carey toch?
Als ze me alleen de inhoud wil geven vind ik het ook al bestquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaen de tweede van Khloë Kardashian.. Ik wil ook zo een kast voor mn schoenen
en die inhoud wil ik er ook graag bij
Toen ik mijn huidige huis voor het eerst zag toen kwam ik tot de conclusie dat er achter de slaapkamer een kleine kamer zit.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaen de tweede van Khloë Kardashian.. Ik wil ook zo een kast voor mn schoenen
en die inhoud wil ik er ook graag bij
oooooohquote:Op zondag 31 juli 2011 15:14 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja echt ik wil er eigenlijk ook wat van zeggen als ik het zie.. Want je loopt gewoon echt voor lul dan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |