Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
De bovenste zijn idd die van Asos, de donkere zijn lagere schoenen waar ik langer op kan lopen
Lips, waar heb jij die inlegzooltjes vandaan? Als ik in een schoenenwinkel ben zal ik er eens op gaan letten.
Lotje-Plusone, vind ze erg mooi! Weet alleen niet wat de kwaliteit van H&M schoenen is.. Misschien vind je ergens look-a-likes
Let er wel op dat je de plakversies hebt en de versies die je er uit kunt halen (en kunt wassenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopen). Te koop bij de drogist.
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
En nog een paar van die nieuwe laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die suede peeptoes van Super Trash zijn echt heel leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Beide rodequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Pumps kopen voor een dame is ook voor de heer een genot
Ik stel mezelf beschikbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Hoooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Daar ben ik gewoon te gierig voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt het begrepen
niks leuker dan je vriendin op hakken te zien paraderen in de winkel om daarna een priveshowtje te krijgen. heupwiegend door de kamer op hoge hakken. grrrr
Useless without pics?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Vandaag voor het eerst eens enkellaarsjes met hoge hakken van zo'n 11 cm gekocht. Het lopen erop gaat eigenlijk beter dan ik verwacht had en mij pumps met hakjes van 8 cm lijken opeens een stuk lager.![]()
Er komt zelfs een docu over schoenen, was bij RTL Boulevard zag ik net... de Heels van Fiona kwamen ook nog even in beeld dankzij Winston.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef Selyn het volgende:
Haha, wat leuk.. Ik had eigenlijk verwacht dat dit topic na een week ofzo wel weer dood zou bloeden, zoals ik meestal heb.
Nooit verwacht dat ik terug zou komen van vakantie en er al 2 vervolgen zouden zijn![]()
Misschien tip voor de OP: wat linkjes naar (online)schoenenwinkels...
Wauw! waar zijn die laarzen van?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd handig die kortingcode's! Ik denk dat ik er ook maar is gebruik van ga maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze besteld op Asos met een 20% kortingscode die ik vanochtend tegenkwam in de mail.
Net even snel gekeken, maar die Super Trash pumps waren er niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:15 schreef ChicaChula het volgende:
Thanks allemaal
De laarzen van Asos komen van hier: http://www.asos.com/Chine(...)20&sort=-1&clr=Black
De Supertrash schoenen zijn nog op de site van ST zelf te krijgen (alleen niet in deze oud-roze kleur, wel in taupe & zwart) http://supertrash.us/webshop/#/shoes/pump-fabulous-taupe
Die andere van Supertrash ook nog op de site te krijgen http://supertrash.us/webshop/#/shoes/doris-pump-black
Die rode zijn van Karen Millen en niet meer online te vinden.. Ik had ze bij Harrod's in Londen gekocht..
Tot zo ver een lijstje met verkooppunten
Hey die had ik ook al gepost inderdaad! In het paars, blauw en grijs! Mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze besteld op Asos met een 20% kortingscode die ik vanochtend tegenkwam in de mail.
Welke maat heb je? Want ik heb 39, maar die heb ik teruggestuurd en geruild voor 40 omdat ze te straks zaten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Net even snel gekeken, maar die Super Trash pumps waren er niet meer in mijn maat
Maat 39quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:43 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Want ik heb 39, maar die heb ik teruggestuurd en geruild voor 40 omdat ze te straks zaten!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn mooi! Zag bij de tango ook al hele mooie blauwe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik mooi, veel plezier ervanquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Welke code had jij? Bij mij doet newvipseason het niet namelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze gevonden! Trok vanmorgen schoenen aan waar ze in lagen en er stond een merkje opquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
Lips, waar heb jij die inlegzooltjes vandaan? Als ik in een schoenenwinkel ben zal ik er eens op gaan letten.
Slim besluit! Je moet goed voor jezelf zorgen en een cadeautje voor jezelf bij rugpijn valt onder goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben aan het afkicken![]()
Normaal gesproken draag ik veel hakken in mijn vrije tijd (op werk en stage kan ik absoluut geen hakken aan) maar nu is mijn rug behoorlijk aan het opspelen en mag ik even geen hakken aan![]()
Als troost ga ik dadelijk denk ik maar een paar hakken scoren
Kijk dat noem ik nog eens een goede redenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Slim besluit! Je moet goed voor jezelf zorgen en een cadeautje voor jezelf bij rugpijn valt onder goed voor jezelf zorgen
Thanksquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden! Trok vanmorgen schoenen aan waar ze in lagen en er stond een merkje opZe zijn van Marla en dan deze:
[ afbeelding ]
Hm volgens mij had ik vipnewseason in de mail gehad. Zit nu even mobiel online in mijn lunchpauze dus ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welke code had jij? Bij mij doet newvipseason het niet namelijkhij zegt: already been used, no longer valid.. maar ik heb helemaal geen code gebruikt
Ohja die bedoelde ik ook.. vipnewseason.. Maar doet het dus niet bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm volgens mij had ik vipnewseason in de mail gehad. Zit nu even mobiel online in mijn lunchpauze dus ik weet het niet zeker.
Oh balen zeg! Er stond ook bij dat het aan je mailadres gekoppeld is, heb je helemaal geen mailtje gehad? Anders zou je ze kunnen mailen dat de code die je gekregen hebt het niet doet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:22 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohja die bedoelde ik ook.. vipnewseason.. Maar doet het dus niet bij mijecht jammer!
Je bent geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh balen zeg! Er stond ook bij dat het aan je mailadres gekoppeld is, heb je helemaal geen mailtje gehad? Anders zou je ze kunnen mailen dat de code die je gekregen hebt het niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |