Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
De bovenste zijn idd die van Asos, de donkere zijn lagere schoenen waar ik langer op kan lopen
Lips, waar heb jij die inlegzooltjes vandaan? Als ik in een schoenenwinkel ben zal ik er eens op gaan letten.
Lotje-Plusone, vind ze erg mooi! Weet alleen niet wat de kwaliteit van H&M schoenen is.. Misschien vind je ergens look-a-likes
Let er wel op dat je de plakversies hebt en de versies die je er uit kunt halen (en kunt wassenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopen). Te koop bij de drogist.
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
En nog een paar van die nieuwe laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die suede peeptoes van Super Trash zijn echt heel leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Beide rodequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Pumps kopen voor een dame is ook voor de heer een genot
Ik stel mezelf beschikbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Hoooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Daar ben ik gewoon te gierig voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt het begrepen
niks leuker dan je vriendin op hakken te zien paraderen in de winkel om daarna een priveshowtje te krijgen. heupwiegend door de kamer op hoge hakken. grrrr
Useless without pics?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Vandaag voor het eerst eens enkellaarsjes met hoge hakken van zo'n 11 cm gekocht. Het lopen erop gaat eigenlijk beter dan ik verwacht had en mij pumps met hakjes van 8 cm lijken opeens een stuk lager.![]()
Er komt zelfs een docu over schoenen, was bij RTL Boulevard zag ik net... de Heels van Fiona kwamen ook nog even in beeld dankzij Winston.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef Selyn het volgende:
Haha, wat leuk.. Ik had eigenlijk verwacht dat dit topic na een week ofzo wel weer dood zou bloeden, zoals ik meestal heb.
Nooit verwacht dat ik terug zou komen van vakantie en er al 2 vervolgen zouden zijn![]()
Misschien tip voor de OP: wat linkjes naar (online)schoenenwinkels...
Wauw! waar zijn die laarzen van?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd handig die kortingcode's! Ik denk dat ik er ook maar is gebruik van ga maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze besteld op Asos met een 20% kortingscode die ik vanochtend tegenkwam in de mail.
Net even snel gekeken, maar die Super Trash pumps waren er niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:15 schreef ChicaChula het volgende:
Thanks allemaal
De laarzen van Asos komen van hier: http://www.asos.com/Chine(...)20&sort=-1&clr=Black
De Supertrash schoenen zijn nog op de site van ST zelf te krijgen (alleen niet in deze oud-roze kleur, wel in taupe & zwart) http://supertrash.us/webshop/#/shoes/pump-fabulous-taupe
Die andere van Supertrash ook nog op de site te krijgen http://supertrash.us/webshop/#/shoes/doris-pump-black
Die rode zijn van Karen Millen en niet meer online te vinden.. Ik had ze bij Harrod's in Londen gekocht..
Tot zo ver een lijstje met verkooppunten
Hey die had ik ook al gepost inderdaad! In het paars, blauw en grijs! Mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze besteld op Asos met een 20% kortingscode die ik vanochtend tegenkwam in de mail.
Welke maat heb je? Want ik heb 39, maar die heb ik teruggestuurd en geruild voor 40 omdat ze te straks zaten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Net even snel gekeken, maar die Super Trash pumps waren er niet meer in mijn maat
Maat 39quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:43 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Want ik heb 39, maar die heb ik teruggestuurd en geruild voor 40 omdat ze te straks zaten!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn mooi! Zag bij de tango ook al hele mooie blauwe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik mooi, veel plezier ervanquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Welke code had jij? Bij mij doet newvipseason het niet namelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze gevonden! Trok vanmorgen schoenen aan waar ze in lagen en er stond een merkje opquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
Lips, waar heb jij die inlegzooltjes vandaan? Als ik in een schoenenwinkel ben zal ik er eens op gaan letten.
Slim besluit! Je moet goed voor jezelf zorgen en een cadeautje voor jezelf bij rugpijn valt onder goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben aan het afkicken![]()
Normaal gesproken draag ik veel hakken in mijn vrije tijd (op werk en stage kan ik absoluut geen hakken aan) maar nu is mijn rug behoorlijk aan het opspelen en mag ik even geen hakken aan![]()
Als troost ga ik dadelijk denk ik maar een paar hakken scoren
Kijk dat noem ik nog eens een goede redenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Slim besluit! Je moet goed voor jezelf zorgen en een cadeautje voor jezelf bij rugpijn valt onder goed voor jezelf zorgen
Thanksquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden! Trok vanmorgen schoenen aan waar ze in lagen en er stond een merkje opZe zijn van Marla en dan deze:
[ afbeelding ]
Hm volgens mij had ik vipnewseason in de mail gehad. Zit nu even mobiel online in mijn lunchpauze dus ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welke code had jij? Bij mij doet newvipseason het niet namelijkhij zegt: already been used, no longer valid.. maar ik heb helemaal geen code gebruikt
Ohja die bedoelde ik ook.. vipnewseason.. Maar doet het dus niet bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm volgens mij had ik vipnewseason in de mail gehad. Zit nu even mobiel online in mijn lunchpauze dus ik weet het niet zeker.
Oh balen zeg! Er stond ook bij dat het aan je mailadres gekoppeld is, heb je helemaal geen mailtje gehad? Anders zou je ze kunnen mailen dat de code die je gekregen hebt het niet doet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:22 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohja die bedoelde ik ook.. vipnewseason.. Maar doet het dus niet bij mijecht jammer!
Je bent geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh balen zeg! Er stond ook bij dat het aan je mailadres gekoppeld is, heb je helemaal geen mailtje gehad? Anders zou je ze kunnen mailen dat de code die je gekregen hebt het niet doet.
De betere merken hebben ook halve maten, dat zou je eens kunnen proberen. Ook zijn er allerlei soorten inlegzooltjes en dingen die je in de hiel van je schoen plakt zodat je er minder snel uit schiet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik vroeg me af of de doorgewinterde pump draagsters hier een tip hebben voor mij..
Ik heb namelijk kleine, maar vooral hele smalle voeten. Ik stap dus vrijwel altijd uit mijn normale maat 37 en koop pumps in 36. Nadeel daarvan is dat mijn tenen daar weer vaak klem in komen te zitten omdat mijn voeten een beetje spatelvormig zijn![]()
Weten jullie wat ik het beste kan doen?
Ik heb juist het tegenovergestelde, vrij brede voeten. Ook flink irritant, want normaal heb ik maat 41, maar pumps zijn juist vaak smaller dus dan moet ik maat 42. Wat ze dan weer vrij weinig verkopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik vroeg me af of de doorgewinterde pump draagsters hier een tip hebben voor mij..
Ik heb namelijk kleine, maar vooral hele smalle voeten. Ik stap dus vrijwel altijd uit mijn normale maat 37 en koop pumps in 36. Nadeel daarvan is dat mijn tenen daar weer vaak klem in komen te zitten omdat mijn voeten een beetje spatelvormig zijn![]()
Weten jullie wat ik het beste kan doen?
Ik ken datquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vrij brede voeten. Ook flink irritant, want normaal heb ik maat 41, maar pumps zijn juist vaak smaller dus dan moet ik maat 42. Wat ze dan weer vrij weinig verkopen.En met 42 heb ik dan ook dat ik er achter uit schiet omdat ze eigenlijk te lang zijn.
Drama's, die schoenen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken datMaar er is 1 voordeel, als je kwaliteitsschoenen hebt kan je ze laten oprekken door een schoenmaker. Moet ik ook met mijn Loubie's doen
Echt, kan dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken datMaar er is 1 voordeel, als je kwaliteitsschoenen hebt kan je ze laten oprekken door een schoenmaker. Moet ik ook met mijn Loubie's doen
Ja, maar dat is alleen in de breedte he. In alle schoenen zit een beetje rek, maar het is niet veel wat opgerekt kan worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat zo?heb een paar Gabor schoenen die in de winkel wel goed zaten (bij een halve maat groter stapte ik uit de schoenen
), maar waar ik achteraf gezien niet lang op kan lopen omdat mijn hiel dan helemaal opengaat. Ze staan nu stof te vangen
Maar binnenkort maar eens naar de schoenenmaker dan
Nee, het is hetzelfde idee als je doet met inlopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Echt, kan dat?Maar is dat dan nog mooi, ik bedoel dan "klopt" het toch niet echt meer, dan worden ze toch te breed voor de zool?
mehquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen in de breedte he. In alle schoenen zit een beetje rek, maar het is niet veel wat opgerekt kan worden.
Komt goed!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:47 schreef ChicaChula het volgende:
Ik wilde eigenlijk die schoenen kopen van Asos die moneyfornothing ook heeft gekochtmaar in plaats daarvan heb ik deze jas maar gekocht http://www.mijnalbum.nl/Foto-OCX6PQSX.jpg
Die schoenen zijn wel erg mooi! Wil wel graag een foto zien als je ze hebt moneyfornothing!
Bij van haren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:55 schreef Fabeldiertje het volgende:
Vandaag gekocht.. waren een prikkie, en ze zitten ook nog eens goed
[ afbeelding ]
Van Haren inderdaad! Ze waren nu 24,90. Maar ze hadden ook heule mooie suéde (fake suéde?) pumps in allerlei kleuren, qua hoogte en plateau hetzelfde als deze. Die pumps waren afgeprijsd naar 19,90, maar ik stapte er as always uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij van haren?
Ik heb ze ook wel eens aangehad, maar twijfelde. Zijn ze nu toevallig in de sale?
Die heb ik ook, alleen dan in het zwart. Ze lopen inderdaad erg fijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:55 schreef Fabeldiertje het volgende:
Vandaag gekocht.. waren een prikkie, en ze zitten ook nog eens goed
[ afbeelding ]
Stunning!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh? wat weet jij over mijn jurkjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef beammeup68 het volgende:
Vind die glimmende zwarte die Moneyfornothing niet heeft besteld erg mooi.
ChicaChula heeft daar veel mooi bijpassende jurkjes bij.
Máár je gaat wel terugkijken he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef megamandy het volgende:
Ik was het topic kwijt toen het vol was en nu heb ik gewoon een heel topic gemist
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm laat maar, al gevondenquote:
OMG!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel gaaf! Tot je de prijs zietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
Ook supergaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn altijd leuke dingenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heik ben er ook heel blij mee! En waren ook nog eens afgeprijsd van 60 naar 20.
Zou ik daar misschien aan foto's van mogen zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef ChicaChula het volgende:
mijn nieuwe aanwinsten vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tweede lijken heel licht maar zijn dus pikzwart zoals de onderste fotokwam door de flits
Wow alsof ik het wistquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zou ik daar misschien aan foto's van mogen zien
Ik heb het idee dat zulke enkel laarsjes bij mij heel raar staan maar misschien ligt het wel aan mij, en kan een beetje vergelijken
quote:
jaa ik vind het zelf ook erg mooi en natuurlijk handig in de winter om dichte hakken te hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Ze staan bij jou in ieder geval heel erg gaaf!
Misschien moet ik toch nog maar eens een poging gaan wagen.
heb je nooit last van zwikkende enkels op zulke laarsjes??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef ChicaChula het volgende:
Dit zijn de bovenste aan (liggend op bed want ik kan niet meer lopen na mn dagje antwerpen)
[ afbeelding ]
Hmm nee eigenlijk niet.. Ik loop wel stevig op al mn hakken eigenlijk..quote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
heb je nooit last van zwikkende enkels op zulke laarsjes??
Mega-ergenis! Vrouwen die hakken aan hebben waar ze niet op kunnen lopen. Ik kan er niet naar kijken! Ik heb zelf ook hakken die absoluut voor geen meter lopen maar zo mooi zijn dat ik ze niet weg wil doen. En die doe ik dan aan als ik thuis ben of alleen van de auto ergens heen hoef te lopenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hmm nee eigenlijk niet.. Ik loop wel stevig op al mn hakken eigenlijk..
Gelukkig, want als er 1 ding is wat ik afschuwelijk vind is het wel van die mensen die hakken aanhebben waarvan de hak echt mega scheef staat omdat ze er gewoon echt niet op kunnen lopen..
Ja echt ik wil er eigenlijk ook wat van zeggen als ik het zie.. Want je loopt gewoon echt voor lul danquote:Op zondag 31 juli 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mega-ergenis! Vrouwen die hakken aan hebben waar ze niet op kunnen lopen. Ik kan er niet naar kijken! Ik heb zelf ook hakken die absoluut voor geen meter lopen maar zo mooi zijn dat ik ze niet weg wil doen. En die doe ik dan aan als ik thuis ben of alleen van de auto ergens heen hoef te lopen
Jaquote:Op zondag 31 juli 2011 15:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Die eerste kast is van Mariah Carey toch?
Als ze me alleen de inhoud wil geven vind ik het ook al bestquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaen de tweede van Khloë Kardashian.. Ik wil ook zo een kast voor mn schoenen
en die inhoud wil ik er ook graag bij
Toen ik mijn huidige huis voor het eerst zag toen kwam ik tot de conclusie dat er achter de slaapkamer een kleine kamer zit.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaen de tweede van Khloë Kardashian.. Ik wil ook zo een kast voor mn schoenen
en die inhoud wil ik er ook graag bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |