Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:00 schreef Miriampje het volgende:
De bovenste zijn idd die van Asos, de donkere zijn lagere schoenen waar ik langer op kan lopen
Lips, waar heb jij die inlegzooltjes vandaan? Als ik in een schoenenwinkel ben zal ik er eens op gaan letten.
Lotje-Plusone, vind ze erg mooi! Weet alleen niet wat de kwaliteit van H&M schoenen is.. Misschien vind je ergens look-a-likes
Let er wel op dat je de plakversies hebt en de versies die je er uit kunt halen (en kunt wassenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik stop dit soort dingen altijd in mijn schoen om ze beter te laten zitten (en om er langer op te kunnen lopen). Te koop bij de drogist.
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
En nog een paar van die nieuwe laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef ChicaChula het volgende:
En nog een paar van die nieuwe laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die suede peeptoes van Super Trash zijn echt heel leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een k*t camera, ik ga m terug sturen, krijg allemaal foto's met lijntjes erdoorheen! Maar goed, hier een deel van mn hakjes
Beide rodequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Pumps kopen voor een dame is ook voor de heer een genot
Ik stel mezelf beschikbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Hoooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Physics het volgende:
Nette collectie(s).
Daar ben ik gewoon te gierig voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt het begrepen
niks leuker dan je vriendin op hakken te zien paraderen in de winkel om daarna een priveshowtje te krijgen. heupwiegend door de kamer op hoge hakken. grrrr
Useless without pics?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Vandaag voor het eerst eens enkellaarsjes met hoge hakken van zo'n 11 cm gekocht. Het lopen erop gaat eigenlijk beter dan ik verwacht had en mij pumps met hakjes van 8 cm lijken opeens een stuk lager.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |