quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, dat zou ik ook zeggen
mooi wel, voor laarzen.
Uiteraard! Alleen de schoen heb je niet zoveel aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
vooral als je ze ziet als ze gedragen worden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel paar jij hebt !quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef ChicaChula het volgende:
Die heb ik nog niet hoor! Morgen pas haha.. Zijn wel mooi he
misschien organiseert ze wel een keer een rondleiding in haar schoenenkast voor geinteresseerde fokkers.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel paar jij hebt !
17 paar hakken, zie eerdere reactiesquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:50 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel paar jij hebt !
Waarvandaan?! Die zijn echt prachtig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef ChicaChula het volgende:
Die heb ik nog niet hoor! Morgen pas haha.. Zijn wel mooi he
Gewoon bij Sacha! En deze mag je wel komen want ze zijn echt super goedkoop!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarvandaan?! Die zijn echt prachtig.
Nee, ik mag echt niks meer kopen.
Ik vind het nu al leuk, mn hartje gaat al sneller kloppen....... Loubie's????quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van mijn hakken, laarzen enzo passen er niet en ik heb sinds die foto weer nieuwe bijgekocht.
Waaaat? Ik heb laatst daar nog schoenen gekocht. Heb je een link voor me?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Gewoon bij Sacha! En deze mag je wel komen want ze zijn echt super goedkoop!!!![]()
![]()
Dat heb ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waaaat? Ik heb laatst daar nog schoenen gekocht. Heb je een link voor me?
De 2e van links zijn Loubie's jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik vind het nu al leuk, mn hartje gaat al sneller kloppen....... Loubie's????![]()
![]()
![]()
![]()
Klein verzoekje om meer pic's? Please? Close-up's? Kwijl kwijl?![]()
Ooooohh. Prrrrr! Die ga ik wel kopen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat heb ikhttp://www.sacha.nl/shop/women-shoes/Dames-gesloten-pump/2x7183
Kijk eens lieve schat http://us.christianloubou(...)fly-booty-150mm.htmlquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De 2e van links zijn Loubie's ja![]()
![]()
Ze zitten alleen niet goed
Later, zit nu op mijn werk.
En ik ben verliefd op de Madame butterfly van Louboutin. Maar ik kan ze nergens vinden
[ afbeelding ]
Ik woon niet in de states en ik heb niet zomaar 1200 dollar over.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Kijk eens lieve schat http://us.christianloubou(...)fly-booty-150mm.html
Zo ben ik
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van mijn hakken, laarzen enzo passen er niet en ik heb sinds die foto weer nieuwe bijgekocht.
Dat is inderdaad echte liefde!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De 2e van links zijn Loubie's ja![]()
![]()
Ze zitten alleen niet goed
Later, zit nu op mijn werk.
En ik ben verliefd op de Madame butterfly van Louboutin. Maar ik kan ze nergens vinden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |