Stand Juli 2011:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:06 schreef picodealion het volgende:
Leonard Nimoy, dat wist ik eigenlijk wel kom ik nu achter.
Gillingham +1quote:
Niet echt...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Was mijn gok voor animatie in de buurt?
Oeioei... Was de hint niet duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:58 schreef toetsenbordridder het volgende:
Weet hem al maar heb hem opgezocht, dus telt niet.
Daarvoor al opgezochtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Oeioei... Was de hint niet duidelijk genoeg?
Sam, sla je slag.
Adofftation. +1quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:26 schreef toetsenbordridder het volgende:
Freedom writers?![]()
Dat plaatje komt me zo bekend voor!
Zoals je merkt is mijn gezichtsherkenning feilloosquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Ze is wat jonger en speelde o.a. in Braveheart.
Ze heeft er wel iets van weg, moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:44 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Zoals je merkt is mijn gezichtsherkenning feilloos
Sinds je bij de 100 bent, ben je niet meer zo fanatiek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou goed, omdat ik al een vraag klaar heb staan
Tony Scott![]()
Ik heb mijn doel inderdaad al veel te snel gehaald deze maand en dat is mede jouw schuldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Sinds je bij de 100 bent, ben je niet meer zo fanatiek.
Oei. Die is van Bieber. En veel te jong. Ik ga m'n post editten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ene Selena Gomez. Binnenkort te zien in de Muppets film.
Stand Juli 2011:quote:
Voila zo moet het duidelijk zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zat ook al te twijfelen of je in de film of in het echt bedoelde
quote:
Gewoon kijken, dan herken je ze directquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik dacht nog: zal ik Mononoke Hime ook voor de zekerheid erbij zetten?
Ik ben nu bezig met Spirited Away, maar ik ben bang dat ik 'm al net zo kut ga vinden als Howl's Moving Castle.quote:
Ik heb ze allang gezien hoor.quote:
Ik vond die film echt geweldigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Spirited Away, maar ik ben bang dat ik 'm al net zo kut ga vinden als Howl's Moving Castle.
Ik heb geen enkel idee over welke film je het hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:15 schreef Baszh het volgende:
Same,
is het misschien met zo'n jongen wiens striptekeningen soort van echt worden oid?
Dat ie 's nachts opeens allemaal mensen gaat vermoorden met zwaarden
Sinds wanneer is dat een Scorsese filmquote:
Asap+1quote:
Ik had die hint niet gelezen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een Scorsese film
Gillingham +1quote:
Nee. Wel inspiratieloos en ik zit op een hele trage computer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je bent wel snel Scott-fan geworden he
Stand Juli 2011:quote:Top Gun
Crimson Tide
The Hunger
Unstoppable
Man on Fire
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee. Wel inspiratieloos en ik zit op een hele trage computer.
SNL?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Paul is ook goed. Werkt nog wel eens met ex-leden van SNL of Todd Philips.
Trivia van welke filmquote:Many errors were corrected digitally: some stunt people were made to look like the actors, and in one scene an entire Ford Explorer was digitally generated.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Gillingham het volgende:
Het weetje is nogal algemeen. Iets specifiekers?
quote:All the merchandise (T-Shirts, stuffed, lunch boxes, flasks, etc.) shown in the film were, in some part, actually created to be sold with the movie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat stuffed ... zal wel gaan over aliens of robots ofzo..
Men in Black?
quote:To study the movement of theherd, the film's digital artists were ordered to run along a stretch of road with some obstacles, their hands next to their chest.
quote:The glass of water sitting on the dash of the Ford Explorer was made to ripple using a guitar string that was attached to the underside of the dash beneath the glass.
quote:
Ik ga de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is nummer 5 met 217 miljoen dollar.
X-Men The Last Stand?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het antwoord weet, dat je 'O ja' zegt.
Dat is nummer 4 met 234 miljoen dollar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
X-Men The Last Stand?
Ik probeer te bedenken welke Boxoffice succes films uit 2006 komen
Godver...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is nummer 4 met 234 miljoen dollar.
1.
2.
3. Cars
4. X-Men: Last Stand
5. Da Vinci Code
Ik ben al blij dat ik het jaar goed heb man.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is nummer 90 met 35 miljoen dollar.
Jaaaaa.quote:
Wie zoek ikquote:Trade Mark
His films frequently conclude with a bloodbath
In his movies, there are frequently axes
Jupquote:
Uhm...neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Peter ofc, al die bloedbaden en axes waren van lotr dacht ik
Word al warmer...helft van de titel is al geradenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:59 schreef picodealion het volgende:
Ziet er wel wat flauw/over the top uit.. Shaun of the Dead?
Ik moet eerst beter naar het plaatje kijken. Dit is uiteraard van Romero.quote:
quote:
quote:Trade Mark
Blonde hair and Blue eyes.
quote:After having her nose broken 4 times, she decided to undergo corrective surgery
Tem +1quote:
quote:
quote:
quote:
Enter the Dragon dusquote:
Jaartal had ik eigenlijk ook om gevraagd maar omdat het weekend is...1973quote:
Alle drie goed, nog 3 te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Italian Job (1969)
Ocean's Eleven (2001)
Heat
Afrukblaadje voor midlifecrisismannen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:12 schreef Michelangelo2 het volgende:
Uhmm, wat is Maxim voor iets, want zo'n beetje alle heistfilms zijn geinspireerd door Rififi
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Afrukblaadje voor midlifecrisismannen.
Dat betekent nog niet dat het de beste isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:12 schreef Michelangelo2 het volgende:
Uhmm, wat is Maxim voor iets, want zo'n beetje alle heistfilms zijn geinspireerd door Rififi
De 6equote:
Binnenkort op tv.quote:
Gebaseerd op een boek van een bekende Nederlandse schrijver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef Gillingham het volgende:
Dacht de dame onderop al te herkennen. Maar ik ga deze niet kunnen raden.
Geen Giphart, deze film komt uit 2010.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef picodealion het volgende:
Hmm, een Giphart dan?
Phileine zegt Sorry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |