quote:
Gewoon kijken, dan herken je ze directquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik dacht nog: zal ik Mononoke Hime ook voor de zekerheid erbij zetten?
Ik ben nu bezig met Spirited Away, maar ik ben bang dat ik 'm al net zo kut ga vinden als Howl's Moving Castle.quote:
Ik heb ze allang gezien hoor.quote:
Ik vond die film echt geweldigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Spirited Away, maar ik ben bang dat ik 'm al net zo kut ga vinden als Howl's Moving Castle.
Ik heb geen enkel idee over welke film je het hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:15 schreef Baszh het volgende:
Same,
is het misschien met zo'n jongen wiens striptekeningen soort van echt worden oid?
Dat ie 's nachts opeens allemaal mensen gaat vermoorden met zwaarden
Sinds wanneer is dat een Scorsese filmquote:
Asap+1quote:
Ik had die hint niet gelezen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een Scorsese film
Gillingham +1quote:
Nee. Wel inspiratieloos en ik zit op een hele trage computer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je bent wel snel Scott-fan geworden he
Stand Juli 2011:quote:Top Gun
Crimson Tide
The Hunger
Unstoppable
Man on Fire
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee. Wel inspiratieloos en ik zit op een hele trage computer.
SNL?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Paul is ook goed. Werkt nog wel eens met ex-leden van SNL of Todd Philips.
Trivia van welke filmquote:Many errors were corrected digitally: some stunt people were made to look like the actors, and in one scene an entire Ford Explorer was digitally generated.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Gillingham het volgende:
Het weetje is nogal algemeen. Iets specifiekers?
quote:All the merchandise (T-Shirts, stuffed, lunch boxes, flasks, etc.) shown in the film were, in some part, actually created to be sold with the movie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat stuffed ... zal wel gaan over aliens of robots ofzo..
Men in Black?
quote:To study the movement of theherd, the film's digital artists were ordered to run along a stretch of road with some obstacles, their hands next to their chest.
quote:The glass of water sitting on the dash of the Ford Explorer was made to ripple using a guitar string that was attached to the underside of the dash beneath the glass.
quote:
Ik ga de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is nummer 5 met 217 miljoen dollar.
X-Men The Last Stand?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het antwoord weet, dat je 'O ja' zegt.
Dat is nummer 4 met 234 miljoen dollar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
X-Men The Last Stand?
Ik probeer te bedenken welke Boxoffice succes films uit 2006 komen
Godver...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is nummer 4 met 234 miljoen dollar.
1.
2.
3. Cars
4. X-Men: Last Stand
5. Da Vinci Code
Ik ben al blij dat ik het jaar goed heb man.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is nummer 90 met 35 miljoen dollar.
Jaaaaa.quote:
Wie zoek ikquote:Trade Mark
His films frequently conclude with a bloodbath
In his movies, there are frequently axes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |