Jupquote:
Uhm...neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Peter ofc, al die bloedbaden en axes waren van lotr dacht ik
Word al warmer...helft van de titel is al geradenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:59 schreef picodealion het volgende:
Ziet er wel wat flauw/over the top uit.. Shaun of the Dead?
Ik moet eerst beter naar het plaatje kijken. Dit is uiteraard van Romero.quote:
quote:
quote:Trade Mark
Blonde hair and Blue eyes.
quote:After having her nose broken 4 times, she decided to undergo corrective surgery
Tem +1quote:
quote:
quote:
quote:
Enter the Dragon dusquote:
Jaartal had ik eigenlijk ook om gevraagd maar omdat het weekend is...1973quote:
Alle drie goed, nog 3 te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Italian Job (1969)
Ocean's Eleven (2001)
Heat
Afrukblaadje voor midlifecrisismannen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:12 schreef Michelangelo2 het volgende:
Uhmm, wat is Maxim voor iets, want zo'n beetje alle heistfilms zijn geinspireerd door Rififi
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Afrukblaadje voor midlifecrisismannen.
Dat betekent nog niet dat het de beste isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:12 schreef Michelangelo2 het volgende:
Uhmm, wat is Maxim voor iets, want zo'n beetje alle heistfilms zijn geinspireerd door Rififi
De 6equote:
Binnenkort op tv.quote:
Gebaseerd op een boek van een bekende Nederlandse schrijver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef Gillingham het volgende:
Dacht de dame onderop al te herkennen. Maar ik ga deze niet kunnen raden.
Geen Giphart, deze film komt uit 2010.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef picodealion het volgende:
Hmm, een Giphart dan?
Phileine zegt Sorry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |